abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13021525
1 Amiga 500 (1MB RAM, Kickstart 1.2)
1 Amiga 500 (1MB RAM, Kickstart 1.3)
1 Monitor (Commodore 1084)
+ muis en 2 joysticks

Helaas geen software voorhanden, maar de hardware is nog in goed staat. Interessant voor mensen met defecte hardware.

Startprijs: ¤30

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 8 september 2003 @ 14:00:24 #2
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13021734
Alles voor 30 euro?!

[edit] dit is een vraag, geen bod .

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_13021948
quote:
Op maandag 8 september 2003 14:00 schreef kingmob het volgende:
Alles voor 30 euro?!

[edit] dit is een vraag, geen bod .

Alles ja
Heb nu een compleet systeem staan en deze staan in de weg... ik heb geen plek om 2 werkende amiga's neer te zetten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_13028814
Waar woon je ?
Als 't niet te gek ver weg is sta ik met 30 Euro bij je op de stoep...
pi_13029041
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:57 schreef Treinhomo het volgende:
Waar woon je ?
Als 't niet te gek ver weg is sta ik met 30 Euro bij je op de stoep...
Ik woon in Boxtel, dat is vanuit Tilburg goed te doen...
Mail me ff als je nog steeds interesse hebt (zie profiel)
pi_13029042
[edit]
1 x is ook wel genoeg
pi_13032381
U hebt E-post...
pi_13103362
En de weledele heer Treinhomo is de gelukkige bezitter van 2 amiga's!

Dit topic mag dicht.

pi_13105676
Dit topic mag dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')