quote:OK HomerJ, waar blijft dat verslag
Op maandag 8 september 2003 12:34 schreef zjroentje het volgende:[..]
Mooie overwinning overigens, de FU Ultra's hebben ervan genoten!
quote:Die is bezig in het buitenland vreemde rumoeren aan het ontkrachten over orgies met een of ander model, maar ik heb deze vrouw nog nooit gezien
Op maandag 8 september 2003 16:14 schreef Dylan Dog het volgende:Yoehoe
Perschef, waar blijf je??
quote:Kan kloppen!
Op maandag 8 september 2003 16:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die is bezig in het buitenland vreemde rumoeren aan het ontkrachten over orgies met een of ander model, maar ik heb deze vrouw nog nooit gezien
Ik neem mijn vriendin nooit mee naar het voetballen!
quote:Ow het was jou vriendin
Op maandag 8 september 2003 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:Kan kloppen!
Ik neem mijn vriendin nooit mee naar het voetballen!
Je moest de groeten hebben geloof ik
quote:Gelijk los tegen Heinsbroek, goed begin
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, ik vond het al raar dat er niet meer werd gepost in het ACFU-topic....bij deze dus: *terugvindpost*
quote:Hehe, de tractor combi?
Op maandag 8 september 2003 17:19 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Gelijk los tegen Heinsbroek, goed begin
1e rivaal hebben we ook te pakken
(en de 1e combi
)
Maar effe serieus: dit is de eerste keer dat het bestaan van de supportersclub enig nut heeft! Wanneer is het overleg met beide clubs, de rivaliserende supportersgroep en de lokale driehoek gepland? Die combi kan echt niet!
quote:Anti-Combi actietje dan maar?
Op maandag 8 september 2003 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
Met z'n 2en op de tractor; past makkelijk!Maar effe serieus: dit is de eerste keer dat het bestaan van de supportersclub enig nut heeft!
Wanneer is het overleg met beide clubs, de rivaliserende supportersgroep en de lokale driehoek gepland? Die combi kan echt niet!
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:34 schreef methodmich het volgende:
Hoe heet de harde kern?
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:26 schreef Yeahinho het volgende:
Hmm, ik vond het al raar dat er niet meer werd gepost in het ACFU-topic....bij deze dus: *terugvindpost*
quote:Is FokU Ultra's niet beter
Op maandag 8 september 2003 19:43 schreef Yeahinho het volgende:[..]
[..]
En HomerJ, waar blijf je nou
quote:HomerJ solliciteert naar ontslag...
Op maandag 8 september 2003 19:58 schreef Doc het volgende:[..]
Is FokU Ultra's niet beter
En HomerJ, waar blijf je nou
quote:De 'officiële' naam luidt "AC Fok! United Ultra's", maar de normale afkortingen hiervoor zijn "FU Ultra's", "Fok!U Ultra's" of heel kort "FUU's"
Op maandag 8 september 2003 19:58 schreef Doc het volgende:[..]
Is FokU Ultra's niet beter
Tattoos, sjaals, en (nieuwe) spandoeken zijn in ontwikkeling!
-------------------------------------------------------
Goed dan:
AC fok! united SPAART BENEN NA DROOMSTART
Een half uurtje gas geven bracht AC FOK! op een comfortabele 3-0 voorsprong tegen nieuwkomer Heinsbroek:, die handen en voeten te kort kwam. Na rust vergat de thuisploeg het publiek verder te vermaken. Wellicht speelde de naderende topper, op 13 september tegen medekoploper Microsoft Tweakers FC , al door de hoofden van de AC Fok United-spelers.
Heinsbroek-trainer Henk Wisman had er aan het eind van het vorige seizoen - na de voor de Noord-Hollanders zo glorieus verlopen na-competitie - al voor gewaarschuwd: we hebben gen eredivisiewaardige ploeg.
In het eerste halfuur liep de koploper na twee speelronden de Heinsbroeke defensie bijkans ondersteboven. Twee keer Dylan Dog
, waarvan één keer vanaf de elfmeterstip, en eenmaal Tong80
, voor het eerst dit seizoen in de basis, legden de gasten op de pijnbank. Een afstraffing dreigde, maar bleef uit, omdat beide doelpuntenmakers in het vervolg van de strijd te zee op eigen succes uit waren.
AC Fok United -coach Doc, die het van golfer overnam keek desalniettemin me tevredenheid terug op de wedstrijd.
"Alleen jammer dat dutchgooner we volgende week moeten missen, was ook domme overtreding maar ik hoop dat de KNVB er geen zaak van maakt" Aldus de winnende coach
--------------------------------------------------------------------------------
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 08-09-2003 22:19]
* Tony_Montana67 kan trouwens morgen minder hard trainen vanwege acute uitputtingsverschijnselen
Even de korstjes geronnen bloed verwijderd.
Heerlijke schoffelpartij.
* Juan Zueco heeft lekker uit kunnen delen, de scheids was namelijk een blinde kip
Ik kwijl al helemaal in afwachting op de wedstrijd tegen die nerds van Tweakers.
Lets kick some digital ass!
J.
Hoeveel kaarten zijn er berschikbaar voor Fok! U-fans en wordt het een combi of niet?
Speed1971 en Dylandog.
Advocaat zag het goede optreden van DylanDog
afgelopen weekend en omdat Davis gebleseerd is is Speed1971 en logische vervanger.
Doc: "Het is niet fijn dat ik 2 spelers moet afstaan met het oog op het weekend, maar je mag zo'n kans niet wegnemen voor een voetballer"
Dickie: "Morgenavond is belangrijke wedstrijd en die moeten we winnen, waarschijnlijk staat Speed1971 in de basis en Dylandog moet gaan concureren met Many, Half gecastereerde jongen Robben, en Overmars" Aldus de oranje-coach
De 2 spelers zelf hebben nog geen commetaar gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |