six flags is een park dat ligt in de buurt van almere met veel coole achtbanen en ook nog andere dingen
ja denk je mischien dat is ver weg. nou er gaat wel vervoer naar toe en ik heb het al even opgezocht
het park gaat smorgens al open dus ik denk dat we de drukte beter voor kunnen zijn en dan al gaan
welke trein kun je pakken smorgens?
nou bevoorbeeld die van amsterdam centraal naar almere van 10 uur 32 en dan ben je om 10 uur 52 in almere (bron: wwww.ns.nl)
gaan er ook bussen?[b/]
jahoor tuurlijk! bevoorbeeld vanaf eindhoven naar almere dan moet je alleen wel ook een stukje met de trein. stap je in eindhoven om 11 uur 8 op dan ben je in almere om 13 uur 12 als je geen vretraging hebt met de ns want dat weet je natuurlijk nooit met de ns hihi (bron www.ovr.nl)
voor degenen die beniewd zijn hoe de atracties eruit zien heb ik wat plaatjes
[img]http://www.sixflags.nl/sixflagsholland/attractions/thrills/ow/images/viavolta.jpg[/im,g]
zoiets dus maar er zijn ook andere
[b]hoe kunnen we mekaar herkennen
ja ik denk dat we op een punt moeten afspreken of gewoon zeggen dat we dezelfde kleur shirt aantreken ofzo
ik zelf zat te denken aan deze maar een andere kan ook natuurlijk (bron: www.wehkamp.nl)
blijven we lang?
nou dat kun je natuurlijk kiezen maar het leukste lijkt me dat we ook eten daar
ik zag al dat je van alles kon krijgen
ik wil trouwens niet een te grote groep want dan leer je mekaar niet zo goed kennen en dat is nou net de bedoeling van zon dag toch? daArom meldt je snel aan en dan schrijf ik je bij het lijstje van alle wel komers
wel komers
viviann
knut
dan moeten we natuurlijk nog een mooie dag uitzoeken voor te gaan
dat zal ik dan maar doen dat scheelt weer een hoop gedoe
ik zeg daarom zaterdag 25 Oktober want dan zijn de meeste vrij van school en een paar moeten dan alleen even hun bijbaantje afzeggen
laten we er een mooie dag proberen van te maken ook al zou het regenen of hard waaien of hagelen want de gezelligheid moet toch van onszelf uitkomen of niet dan
tot de 25ste allemaal!
quote:JA IK BEN MISSGIEN OOK IN SIX FLEKS MISSGIEN
Op vrijdag 5 september 2003 14:48 schreef Viviann het volgende:
komop mensen er is nog plek!
quote:Hey faithy
Op vrijdag 5 september 2003 16:04 schreef Faithy het volgende:
ik ga volgende week al naar Six Flags, en dan ook alleen maar om op de tassen te letten enzo, want ik durf niet inde achtbanen enzo.....
en nee niemand komt
het ligt vast aan mij dan :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |