abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:50:00 #1
44159 Viviann
ik ben vivian
pi_12959765
hallo ik wil mn eerste meeting organiseren en omdat er al een is naar de efteling dacht ik dat het mischien leuk was om naar six flags te gaan

six flags is een park dat ligt in de buurt van almere met veel coole achtbanen en ook nog andere dingen

ja denk je mischien dat is ver weg. nou er gaat wel vervoer naar toe en ik heb het al even opgezocht

het park gaat smorgens al open dus ik denk dat we de drukte beter voor kunnen zijn en dan al gaan

welke trein kun je pakken smorgens?
nou bevoorbeeld die van amsterdam centraal naar almere van 10 uur 32 en dan ben je om 10 uur 52 in almere (bron: wwww.ns.nl)

gaan er ook bussen?[b/]
jahoor tuurlijk! bevoorbeeld vanaf eindhoven naar almere dan moet je alleen wel ook een stukje met de trein. stap je in eindhoven om 11 uur 8 op dan ben je in almere om 13 uur 12 als je geen vretraging hebt met de ns want dat weet je natuurlijk nooit met de ns hihi (bron www.ovr.nl)

voor degenen die beniewd zijn hoe de atracties eruit zien heb ik wat plaatjes

[img]http://www.sixflags.nl/sixflagsholland/attractions/thrills/ow/images/viavolta.jpg[/im,g]

zoiets dus maar er zijn ook andere

[b]hoe kunnen we mekaar herkennen
ja ik denk dat we op een punt moeten afspreken of gewoon zeggen dat we dezelfde kleur shirt aantreken ofzo
ik zelf zat te denken aan deze maar een andere kan ook natuurlijk (bron: www.wehkamp.nl)

blijven we lang?
nou dat kun je natuurlijk kiezen maar het leukste lijkt me dat we ook eten daar
ik zag al dat je van alles kon krijgen

ik wil trouwens niet een te grote groep want dan leer je mekaar niet zo goed kennen en dat is nou net de bedoeling van zon dag toch? daArom meldt je snel aan en dan schrijf ik je bij het lijstje van alle wel komers

wel komers
viviann
knut

dan moeten we natuurlijk nog een mooie dag uitzoeken voor te gaan
dat zal ik dan maar doen dat scheelt weer een hoop gedoe
ik zeg daarom zaterdag 25 Oktober want dan zijn de meeste vrij van school en een paar moeten dan alleen even hun bijbaantje afzeggen

laten we er een mooie dag proberen van te maken ook al zou het regenen of hard waaien of hagelen want de gezelligheid moet toch van onszelf uitkomen of niet dan

tot de 25ste allemaal!

im a super-girl
  vrijdag 5 september 2003 @ 13:56:26 #2
50662 sigterm
demon to some, angel to others
pi_12959911
Jaaaa laten we allemaal dezelfde shirts aantrekken en als japanse toeristen door dat park banjeren
Ik ben er wel trouwens! kijk wel op een afstandje of het me bevalt wat ik zie...
I am an explorer in the further regions of experience, demon to some, angel to others....
  vrijdag 5 september 2003 @ 14:48:29 #3
44159 Viviann
ik ben vivian
pi_12961132
komop mensen er is nog plek!
im a super-girl
pi_12961239
Die meeting is er dus al
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_12962924
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 14:48 schreef Viviann het volgende:
komop mensen er is nog plek!
JA IK BEN MISSGIEN OOK IN SIX FLEKS MISSGIEN
IK ZAL WEL ZWAAIEN ALS IK ONBEKENDE N ZIE !!!
pi_12963207
ik ga volgende week al naar Six Flags, en dan ook alleen maar om op de tassen te letten enzo, want ik durf niet inde achtbanen enzo.....
Doei.
  vrijdag 5 september 2003 @ 16:06:20 #7
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_12963258
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 16:04 schreef Faithy het volgende:
ik ga volgende week al naar Six Flags, en dan ook alleen maar om op de tassen te letten enzo, want ik durf niet inde achtbanen enzo.....
Hey faithy

en nee niemand komt

pi_12963765
ga op een zondag, dan zal ik luchtfoto's maken
  zondag 7 september 2003 @ 20:07:11 #9
44159 Viviann
ik ben vivian
pi_13008450
im a super-girl
pi_13008663
alweer

4 weken geleden nog geweest met een FOKMEETING

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_13072037
ik snap het niet er is pas ook een meeting geweest naar de efteling en dat topic loopt veel beter

het ligt vast aan mij dan :/

im a super-girl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')