quote:Grappig. Ik heb de indruk dat steeds meer mensen uit Amerika's culturele leven er zo over beginnen te denken. Vroeger hoorde je ook nog wel eens wat rechtsere, meer patriottische reacties uit de Amerikaanse kunstwereld, maar nu lijkt iedereen daar zich de laatste tijd tegen het regeringsbeleid te keren.
Johnny Depp: Amerika is dom
Gepubliceerd op donderdag 04 september 2003
Zelf ontvluchtte hij Amerika jaren geleden al en ging met zijn vrouw Vanessa Paradis in Parijs wonen. En daar zal hij ook blijven wonen, want Johnny Depp vindt Amerika maar een stom land.
Op dit moment zit Johnny Depp in Venetië om zijn nieuwe film Once Upon a Time in Mexico aan te promoten. Ook brengt hij met zijn gezin veel tijd door in Zuid Frankrijk, terwijl hun vaste uitvalsbasis Parijs is. Amerika mijdt hij zoveel mogelijk, zei hij onlangs in een interview. Zijn zakelijke tripjes naar Los Angeles beperkt hij daarom dan ook tot een minimum omdat Amerika en vooral de Amerikaanse politiek hem bijzonder tegen staat.Amerika is dom, net als een jong hondje, een dom jong hondje met te grote tanden, die venijnig kan bijten en veel pijn kan veroorzaken aldus Depp. Van het begin af aan is Depp een tegenstander geweest van de oorlog in Irak, maar een bericht bevestigde dat hij niet voor niets een antipathie tegen zijn landgenoten heeft.
Depp: Toen Frankrijk weigerde mee te werken met de Amerikanen in de oorlog tegen Irak, besloten mensen in het Witte Huis en we hebben het hier over volwassen mannen en vrouwen die aan het hoofd van het machtigste land ter wereld staan om French Fries (patat) om te dopen tot Freedom Fries. Ik was heel blij dat ik dat bericht las, want daarmee bewezen ze zelf dat ze volledige idioten zijn.
Depp zei dat hij zijn kinderen, die één en vier jaar oud zijn, wil laten proeven van Amerika, omdat hij er tenslotte zelf vandaan komt, maar dat het daar ook bij blijft. Depp: Ze mogen Amerika ontdekken, ze mogen er rondneuzen en de sfeer opsnuiven en daarna gaan we er als de sodemieter weer met zn allen weg.
quote:Maar ja, hij is er dus volgens hemzelf niet voor niks gaan wonen
Op donderdag 4 september 2003 23:15 schreef hace_x het volgende:
Als je als amerikaan in Parijs woont is het waarschijnlijk wel verstandig je zo uit te laten.
quote:Nou ik zou me daar niet zo erg in vergissen. Ik heb een maat uit amerika en die is door die reden ook hier gebleven. Hij kan zijn landgenoten niet uitstaan. Hij was voor mij het wederom een bewijs wat ik dacht. Die mensen daar leven in een omgeving gedicteerd door de media en daarmede ook collectieve angst.
Op donderdag 4 september 2003 23:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn meer dan genoeg intelligente amerikanen, helaas zijn er alleen een aantal schietgrage geldgeile en kortzichtige texanen aan de macht
quote:Ach, er zijn ook een hoop domme Nederlanders, Belgen, Australiers, Irakezen en Israeli's daarom hoef ik het hele bevolkingsgroepen niet te haten
Op donderdag 4 september 2003 23:52 schreef k3vil het volgende:Nou ik zou me daar niet zo erg in vergissen. Ik heb een maat uit amerika en die is door die reden ook hier gebleven. Hij kan zijn landgenoten niet uitstaan. Hij was voor mij het wederom een bewijs wat ik dacht. Die mensen daar leven in een omgeving gedicteerd door de media en daarmede ook collectieve angst.
quote:Een domme amerikaan heeft god achterzich, waarmee hij alles wat hij doet goedpraat. Dat maakt hem linker dan een domme nederlander, belg of wat dan ook, en schaart hem in hetzelfde rijtje als een extremistische moslim.
Op vrijdag 5 september 2003 00:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ach, er zijn ook een hoop domme Nederlanders, Belgen, Australiers, Irakezen en Israeli's daarom hoef ik het hele bevolkingsgroepen niet te haten
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:16 schreef dax het volgende:
Ik vind mensen die Johnny heten ook stom.
quote:Een calvinistische hollander ook hoor en vergeet de orthodoxe jood niet
Op vrijdag 5 september 2003 00:06 schreef Redux het volgende:
Een domme amerikaan heeft god achterzich, waarmee hij alles wat hij doet goedpraat. Dat maakt hem linker dan een domme nederlander, belg of wat dan ook, en schaart hem in hetzelfde rijtje als een extremistische moslim.
quote:Ok, dus dan is het verschil van optreden van US toe te spitsen op omvang van land en hoeveelheid inwoners.
Op vrijdag 5 september 2003 00:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een calvinistische hollander ook hoor en vergeet de orthodoxe jood niet
quote:Ahum
Op donderdag 4 september 2003 23:16 schreef dax het volgende:
Ik vind mensen die Johnny heten ook stom.
Ik vind over het algemeen de Amerikaanse politiek ook niet uitblinken in verstandigheid.
Ga je daar nu ook een topic aan verspillen?
Kortom : slotje.
J.
quote:
I say we should make certain this scumbucket never works in America again.That's right. I mean it's time to bring back the Hollywood blacklist.
Depp may be the latest offender, but he's such a lightweight on the intellectual scale that he hardly deserves to be first. So, let's reserve that position for Michael Moore.Harrison Ford may not be the biggest offender in terms of statements he's made and actions he has taken, however, because of his star status, he is more than worthy of being on the list.
Then there are Martin Sheen, Mike Farrell, Sheryl Crow, Janeane Garofalo and the Dixie Chicks. There's Richard Gere and Sean Penn, Harry Belafonte and Danny Glover. George Looney I mean, Clooney. Jane Fonda's been quiet lately, but throw her on to the list for past offenses. She belongs in the Hollywood Blacklist Hall of Shame.
Who am I forgetting? Tim Robbins and Susan Sarandon, of course. Ed Asner, even though he's a has-been.
Alec Baldwin and Barbra Streisand probably belong in the Hall of Shame as well.
There are many more, and I'm sure you will help jog my memory. But it's time to do something. It's time to silence these people.
quote:
Joseph Farah's new book [..]offers solutions that can revive freedom, morality and justice in our nation.
whahahaha wat een leip..
Mja whatever, ik ben nu een Duitser dus heb schijt aan de VS
Meer niet.
Zonder 9/11 had Bush het geen volle termijn uitgehouden.
Verder wat Juan Zueco zei.
quote:OMG wie heeft dit geschreven/gepubliceerd?
Johnny Depp: Amerika is domGepubliceerd op donderdag 04 september 2003
En daar zal hij ook blijven wonen, want Johnny Depp vindt Amerika maar een stom land.
Niveau Nijntje het konijntje, is dit werkelijk bestemd voor volwassenen?
quote:Het voorbeeld wat Johnny Depp aanhaalt, namelijk dat als gevolg van een niet meewerkend land, een product met de naam van dat land door hoge personen hernaamd wordt, kan ik toch als zeer treffend beschouwen.
Op vrijdag 5 september 2003 02:04 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
OMG wie heeft dit geschreven/gepubliceerd?
Niveau Nijntje het konijntje, is dit werkelijk bestemd voor volwassenen?
Ik merk alleen veels te veel dat er censuur hangt in de Amerikaanse media waardoor t bijna lijkt dat er een opvatting hangt van "Ben je niet voor Amerika dan ben je tegen ze" Er woont een Amerikaan bij mij in de straat en ik heb eens met hem een gesprekje gehad over Amerika en ik wist al dat hij zwaar patriottisch is, want met 9-11 had hij een grote poster op zijn raam hangen met teksten als "We will take our revenge and may God be with the people that we lost"
OK daar was ik t mee eens en de wraak ook (kan ik begrijpen) maar toen de VS Irak binnenviel had hij op zijn achteruit constant de Star Spangled Banner hangen, net als voor zijn raam. Ik vond dat een beetje vreemd dus vroeg gewoon aan hem wat hij vond van die oorlog. T enige antwoord wat ik kreeg was iets van "I hope they kill all those motherf***kers in Iraq" en vragen van mij waarom die negeerde hij. Voor hem is Bush de verpersoonlijking van God, voor mij is Bush een toneelspeler die inderdaad te graag met bommetjes gooit zonder echt zinvol inhoudelijk te reageren op wat hij doet.
Maar nogmaals, ik ben tegen Bush (mijn mening) maar niet tegen "de Amerikanen".
quote:Noem het voor mij part kortzichtig.
Op vrijdag 5 september 2003 03:34 schreef KroelKip het volgende:
Tsja...ofdat Amerikanen dom zijn weet ik niet. De mensen die heilig achter Bush staan, daar ben ik t niet mee eens, maar om ze als dom te bestempelen vind ik groot.
quote:Nja, ik heb begrepen dat de bevolking bijna fifty-fifty is als t gaat om steun voor Bush. Ik denk (en hoop) dat hij zijn volgende ambtstermijn niet haalt. Schwarzenegger ofzo, dat lijkt me wel leuk om hem een persconferentie te horen met zijn immer Germaanse accent.
Op vrijdag 5 september 2003 03:38 schreef Redux het volgende:[..]
Noem het voor mij part kortzichtig.
Komt op hetzelfde neer. Niet voldoende capaciteit hebben om verder te kijken. Dom zijn dus.
quote:Amusements gehalte is hoog, zo ook van zijn films.
Op vrijdag 5 september 2003 03:41 schreef KroelKip het volgende:Schwarzenegger ofzo, dat lijkt me wel leuk om hem een persconferentie te horen met zijn immer Germaanse accent.
quote:Helaas kan dat niet,
Op vrijdag 5 september 2003 03:41 schreef KroelKip het volgende:
Nja, ik heb begrepen dat de bevolking bijna fifty-fifty is als t gaat om steun voor Bush. Ik denk (en hoop) dat hij zijn volgende ambtstermijn niet haalt. Schwarzenegger ofzo, dat lijkt me wel leuk om hem een persconferentie te horen met zijn immer Germaanse accent.
quote:Haha...ja inderdaad. Ik noemde Arnie ook niet als politicus, maar
Op vrijdag 5 september 2003 03:43 schreef Redux het volgende:[..]
Amusements gehalte is hoog, zo ook van zijn films.
Maar of hij als serieus genomen moet worden? Ik zet er mijn vraagtekens bij.
Denk er wel bij, een dergelijk persoon krijgt macht. Daar zit weinig amusementswaarde in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |