Afijn, de volgende spellen heb ik te koop:
Asterix
Faxanadu
Turtles
Solstice
Super Mario Bros
Talespin
Solstice
Wrestlemania Challenge
Swords & Serpents
Ducktales
(bovengenoemde spellen zijn cart only en PAL en zijn bieden vanaf 5 euro ex. verzenden)
Met doos en handleiding: Talespin, vanaf 7 euro voor de geinteresseerde.
Ja, ik wil wel ruilen, maar ik acht de kans klein dat er mensen spellen willen ruilen die ik nog niet heb en nog wel wil hebben (zou bijna zeggen, bespaar je de moeite...) Ik wil nog wel i.i.g. o.a. Offroad, Mega Man 5, Mega Man 6, Parodius, Rad Racer 2, maar die zal wel niemand wegdoen hier.
quote:Nee, zo te zien niet.
Op woensdag 3 september 2003 17:48 schreef killermj het volgende:
Zit hier wat voor je tussen ??
[GEZ / TR] Nintendo Stuff
Hoe gaan we dat regelen?
Waar woon je ergens?
quote:Er staat vanaf, mocht er meer interesse zijn, gaat de prijs dus wellicht omhoog. Verder kosten 4 postzegels 1,56....
Op woensdag 3 september 2003 18:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Faxanadu, 5 euro. 6,50 incl dus.
quote:Reageer je ook nog ff op mij?
Op woensdag 3 september 2003 23:23 schreef Kiff het volgende:[..]
Er staat vanaf, mocht er meer interesse zijn, gaat de prijs dus wellicht omhoog. Verder kosten 4 postzegels 1,56....
(afijn, ik kom er op terug)
quote:Ik wacht nog af of er meer gegadigden zijn. Zo niet, na een tijdje, dan betaal je mij en stuur ik het spel/de spellen op. Zo simpel is dat. Ik woon in Amsterdam, maar heb geen zin om voor een spelletje van 5 euro met iemand af te gaan spreken enzo. Dus via bank en tpg, lijkt me logisch.
Op woensdag 3 september 2003 23:35 schreef R2cksson het volgende:[..]
Reageer je ook nog ff op mij?
quote:Dan stop hem maar in je holletje...
Op woensdag 3 september 2003 23:38 schreef Kiff het volgende:[..]
Ik wacht nog af of er meer gegadigden zijn. Zo niet, na een tijdje, dan betaal je mij en stuur ik het spel/de spellen op. Zo simpel is dat. Ik woon in Amsterdam, maar heb geen zin om voor een spelletje van 5 euro met iemand af te gaan spreken enzo. Dus via bank en tpg, lijkt me logisch.
Btw, zitten die zwarte stoefhoezen nog om de spellen?
quote:Waar slaat dat nou weer op? Verkoop ik goedkoop spellen, is het nog niet goed. Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeiken.
Op woensdag 3 september 2003 23:52 schreef R2cksson het volgende:[..]
Dan stop hem maar in je holletje...
.
quote:Er zitten nergens stofhoezen bij, ben een verzamelaar, dus houdt ze lekker allemaal zelf...
Op donderdag 4 september 2003 09:15 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik wil Turtles wel van je overnemen. Ik hoor het wel wanneer de veiling aflooptBtw, zitten die zwarte stoefhoezen nog om de spellen?
Nu nog over:
Asterix
Turtles
Super Mario Bros
Talespin x 2
Solstice x 2
Wrestlemania Challenge
Swords & Serpents x 2
Ducktales
(bovengenoemde spellen zijn cart only, behalve een van de Talespins en Duck Tales en PAL, carts zijn 5 euro ex. verzenden en die met doos en handleiding 7 euro)
Verder heb ik ook nog een cart met 10 vage mario spellen er op, maar die is niet helemaal officieel zeg maar.... daar mag eventueel wel een bod op gedaan worden, als dat hier getolereerd wordt.... Anders via e-mail...
quote:De cassette is denk (kan het niet zeker zeggen, mijn NES is namelijk omgebouwd en het staat er niet op) NTSC, niet PAL en heet : "92' Super Mario Family. met de volgende speltitels (en voor 25 euro inc. verzenden doe ik hem de deur uit):
Op zondag 7 september 2003 19:42 schreef omegablack het volgende:
Welke mario games zijn het? En is het ene PAL kasette? Misschien kan ik er een vriend mee blij maken namelijk
Die cassette lijkt me wel wat.. Heb je er een foto van?
Ik heb stapels NES spellen te ruil voor je.
quote:Het is dezelfde als deze plaatje hier (niet mijn plaatje/ebay dinges, is toevallig dezelfde cart, meer niet)
Op maandag 8 september 2003 13:33 schreef Oksel het volgende:
Leuk!Die cassette lijkt me wel wat.. Heb je er een foto van?
Ik heb stapels NES spellen te ruil voor je.
quote:Och, zo 1..
Op maandag 8 september 2003 13:42 schreef Kiff het volgende:[..]
Het is dezelfde als deze plaatje hier (niet mijn plaatje/ebay dinges, is toevallig dezelfde cart, meer niet)
Wat heb je zoal te ruil?
Uhm, nouja.
Ik moet ff lijstje maken, maar heb nu geen tijd, doe ik nog.
Nog steeds nix ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |