Iemand meer info hierover?
ik zie nog niets op www.ns.nl
Wat een kut moment om dat te doen eigenlijk . Zo'n mooie zonnige dag... Als ik het dan van plan was dan deed ik het in de winter...
quote:Neeeh....NIET in de winter.
Op woensdag 3 september 2003 15:27 schreef R2cksson het volgende:
Ik was het niet...Wat een kut moment om dat te doen eigenlijk
. Zo'n mooie zonnige dag... Als ik het dan van plan was dan deed ik het in de winter...
*heeft al eens met plamuurmes lopen steken in de vrieskou *
quote:Tja dat was woensdag
Op woensdag 3 september 2003 15:28 schreef Najra het volgende:
Welke dag is eigenlijk officieel gehaktdag?
quote:Ja lekker zeg doe het dan maar met mooi weer
Op woensdag 3 september 2003 15:27 schreef R2cksson het volgende:
Ik was het niet...Wat een kut moment om dat te doen eigenlijk
. Zo'n mooie zonnige dag... Als ik het dan van plan was dan deed ik het in de winter...
quote:Wat is daar erg aan dan?
Op woensdag 3 september 2003 15:28 schreef Guard het volgende:
Weet je het ergste is, in zo'n geval stuurt de NS een rekening naar de nabestaanden voor de berokkende schade![]()
Als ik de NS was had ik de nabestaanden ook laten opdraaien voor mogelijke trauma's of schadevergoedingen van de machinist..
quote:Dat is lang terug!
Op woensdag 3 september 2003 15:31 schreef Rulin het volgende:
Hoe lang gaat dit nog door?
Spring dan van een boot af bij hevige storm.
de intercity uit heerlen ging maar tot roermond vanwege een versperring zei de mevrouw
quote:Waarom de nabestaanden? Die voelen zich vaak minstens zo beroerd als de machinist of mensen die het zagen gebeuren...
Op woensdag 3 september 2003 15:31 schreef wu-tang het volgende:[..]
Wat is daar erg aan dan?
Weet je hoeveel van die zielige kneuzen voor de trein gooien? dat gaat ze anders handenvol geld kosten..Als ik de NS was had ik de nabestaanden ook laten opdraaien voor mogelijke trauma's of schadevergoedingen van de machinist..
quote:Dus we laten de nabestaanden van terroristen/moordenaars/vernielzuchtig tuig ook de schade betalen?
Op woensdag 3 september 2003 15:31 schreef wu-tang het volgende:[..]
Wat is daar erg aan dan?
Weet je hoeveel van die zielige kneuzen voor de trein gooien? dat gaat ze anders handenvol geld kosten..Als ik de NS was had ik de nabestaanden ook laten opdraaien voor mogelijke trauma's of schadevergoedingen van de machinist..
lekker slim
quote:is teveel werk denk ik......... voor een trein springen en klaar is kees
Op woensdag 3 september 2003 15:32 schreef apophis4u het volgende:
je kan toch ook gewoon je polsen doorsnijden of is dat te lastig tegenwoordig
quote:ja ik moet de trein van vier uur naar roermond
Op woensdag 3 september 2003 15:30 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, is het al opgeruimd ik moet over een half uurtje via dat traject reizen?
quote:dat zul je niet te lezen krijgen ook..zelfmoorden voor de trein komen sowieso nooit op t nieuws
Op woensdag 3 september 2003 15:25 schreef ID-Tweak het volgende:
ik hoor net van mijn broer, die op dit moment in die trein zit, dat een man zich voor de intercity heeft geworpen, de trein is al afgespoten, ze zijn nu bezig met het bij-elkaar rapen van stukken van de persoon.Iemand meer info hierover?
ik zie nog niets op www.ns.nl
quote:Anders drinken ze een dagje weinig en nemen ze daarna een eetlepel zout en gaan lekker slapen. Worden ze noooooit meer wakker.
Op woensdag 3 september 2003 15:37 schreef airwolf_ het volgende:[..]
is teveel werk denk ik......... voor een trein springen en klaar is kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |