quote:ik heb een arbeidscotract, en ben dus gewoon in dienst daar. maar zal het voor de zekerheid uitzoeken
Op donderdag 4 september 2003 19:37 schreef Ultimora het volgende:[..]
niemand van onze school is op zijn of haar stage verzekerd op de openbare weg als het goed is.. iig niet van school. en ook niet vanuit je eigen verzekering, verder lijkt het me raar dat je een arbeidscontract hebt.. (bedoel je een praktijkovereenkomst?) maar ik kan me vergissen. raynor (je weet wel wie) heeft een keer schade gereden (net als genoeg andere medescholieren) en die moeten alles zelf lappen.. ik rij ook gewoon buiten het terrein (iedereen wel), maar laagvliegen doe ik niet.
quote:als je met 200 ergens tegen aan klapt ben je nooit verzekerd als het goed is
Op donderdag 4 september 2003 19:51 schreef PeuRac het volgende:[..]
ik heb een arbeidscotract, en ben dus gewoon in dienst daar. maar zal het voor de zekerheid uitzoeken
quote:dat klopt, daarom ook maar niet gekeken of de CC bij die snelheid nog werkte. Best jammer dat zo'n auto niet te betalen is voor een student. Want ik ben er nu helemaal gek van. Zou er best een willen hebben, maar goed deze was 2e hands meer als 5 jr oud, en had veel gereden, Maar moest toch nog 25k opleveren
Op donderdag 4 september 2003 20:08 schreef ook_gek het volgende:[..]
als je met 200 ergens tegen aan klapt ben je nooit verzekerd als het goed is
Dus dan maakt het ook niks meer uit
quote:Ik had het laatst met iemand er over. Hij wil dol graag een AM kopen. Hij heeft het geld er ook voor. Maar hij zegt ook. Stel dat je een auto koopt die je heel graag wil hebben. Nou dan heb je er 1. Ben je dol blij maar wat dan? Wat ga je er na kopen dan
Op donderdag 4 september 2003 20:28 schreef PeuRac het volgende:[..]
dat klopt, daarom ook maar niet gekeken of de CC bij die snelheid nog werkte. Best jammer dat zo'n auto niet te betalen is voor een student. Want ik ben er nu helemaal gek van. Zou er best een willen hebben, maar goed deze was 2e hands meer als 5 jr oud, en had veel gereden, Maar moest toch nog 25k opleveren
Hij zegt ook. Jij ben ferrari gek. Stel ik ben in een gekke bui en ik geef je een Ferrari. Jij door het dolle heen. Maar dan is je droom in vervulling gegaan. En of dat nou zo leuk is? Want er is vast wel iets wat je na die ferrari wil. Maar dat ga je veel minder waarderen. Daarom is het juist soms leuk om iets niet te hebben. Als jij nu een Ferrari ziet rijden gaat je hardje sneller kloppen. Je dag is weer goed. Heb je er zelf 1 is dat gevoel een stuk minder.
En gek genoeg kan ik hem er gelijk in geven
Het verlangen naar iets is soms leuker dan het bezitten
quote:Dat valt nog wel mee hoor, mijn droom is om een Spyker C8 double 12S te hebben. Dat zal dus wel altijd een droom blijven.
Op donderdag 4 september 2003 20:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik had het laatst met iemand er over. Hij wil dol graag een AM kopen. Hij heeft het geld er ook voor. Maar hij zegt ook. Stel dat je een auto koopt die je heel graag wil hebben. Nou dan heb je er 1. Ben je dol blij maar wat dan? Wat ga je er na kopen dan
Het is soms veel leuker om iets niet te hebben wat je wil. Als je alles hebt wat je wil. Is het ook niet meer leuk. En je gaat dingen veel minder waarderen.
Hij zegt ook. Jij ben ferrari gek. Stel ik ben in een gekke bui en ik geef je een Ferrari. Jij door het dolle heen. Maar dan is je droom in vervulling gegaan. En of dat nou zo leuk is? Want er is vast wel iets wat je na die ferrari wil. Maar dat ga je veel minder waarderen. Daarom is het juist soms leuk om iets niet te hebben. Als jij nu een Ferrari ziet rijden gaat je hardje sneller kloppen. Je dag is weer goed. Heb je er zelf 1 is dat gevoel een stuk minder.
Een Mercedes is veel realistiser. Zeker een wat ouder type. En helemaal gek van was wat overdreven, maar moet zeggen dat het de lekkerst rijdende auto is geweest ooit (voor mij dan he, ben erg op comfort gericht). Vind t zelfs fijner als de M5 (bj 2000) van mn neef, al is het vermogen van die auto wel geinig, het comfort is vergeleken met een luchtgeveerde E-klasse, nix.
Maar mn volgende auto wordt er iig eentje van meer als 10jr oud, dus geen E-klasse of M5. Eerder een 205 of 405 Turbo diesel
Met die droom van een speciale auto hebben kan ik die ene vent aan de ene kant wel gelijk geven, maar aan de andere kant kun je daardoor ook een heel bevredigd gevoel (iets anders dan wat je er normaal bij denkt... ) hebben en voel je je er wél prettig bij.
Maar er zijn dan toch ook wel weer nieuwe dromen te verzinnen???
@bier2k3: Welke slopersbak heb je nu, of heb je nog die BMW???
@ulti
zou je je nog een keer via de site willen aanmelden!
quote:En die gast heeft gelijk. Mijn droom was altijd een mooie celica te hebben. En nu ik er een heb, wil ik wel graag een supra.
Op donderdag 4 september 2003 20:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik had het laatst met iemand er over. Hij wil dol graag een AM kopen. Hij heeft het geld er ook voor. Maar hij zegt ook. Stel dat je een auto koopt die je heel graag wil hebben. Nou dan heb je er 1. Ben je dol blij maar wat dan? Wat ga je er na kopen dan
Het is soms veel leuker om iets niet te hebben wat je wil. Als je alles hebt wat je wil. Is het ook niet meer leuk. En je gaat dingen veel minder waarderen.
onder het motto "Het meer is nooit vol". zo zie je maar weer, een mensch is niet snel tevreden.
quote:Ben ik de eerste???????????????????
Op donderdag 4 september 2003 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
je kunt je nu gewoon aanmelden via een script op de site.......
www.pta-meet.tk
en dan het kopje Wil je ook komen@ulti
Hmm, schijnbaar dus niet...
Maar ja, of ik kom is natuurlijk nog afhankelijk van een aantal factoren, maar goed...
Reltopic al gezien???
quote:Ik heb me ook maar aangemeld.
Op donderdag 4 september 2003 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
je kunt je nu gewoon aanmelden via een script op de site.......
www.pta-meet.tk
en dan het kopje Wil je ook komen@ulti
quote:Pak ik ff me verzameling honkbalknuppels erbij
Op donderdag 4 september 2003 23:03 schreef ThaFreak het volgende:
waaaaaaar rellen??????
quote:flitspaal topic
Op donderdag 4 september 2003 23:09 schreef Ballebek het volgende:[..]
Pak ik ff me verzameling honkbalknuppels erbij
quote:
Op donderdag 4 september 2003 23:00 schreef Metalfreak het volgende:Reltopic al gezien???
quote:gaat ie t halen ?
Op vrijdag 5 september 2003 00:16 schreef Metalfreak het volgende:
* Metalfreak schaamt zich ook al...Morgen APK-keuring...
quote:Ik hoop 't... Ik ga wel naar een garage die volgens m'n neef bekend staat dat die niet al te precies kijken...
Op vrijdag 5 september 2003 00:16 schreef jozef444 het volgende:[..]
gaat ie t halen ?
Heb gisteren nog een gedeelte van de bodem ingespoten met extra tectyl...
quote:www.pta-meet.tk
Op vrijdag 5 september 2003 00:02 schreef slashme het volgende:[..]
aanmelden jij
quote:hmzz wordt t dan niet tijd voor een andere vleugel met auto ?
Op vrijdag 5 september 2003 00:20 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ik hoop 't... Ik ga wel naar een garage die volgens m'n neef bekend staat dat die niet al te precies kijken...
Heb gisteren nog een gedeelte van de bodem ingespoten met extra tectyl...
hoop wel dat ie derdoor komt hoor
quote:Heeft hij al gedaan!
Op vrijdag 5 september 2003 00:22 schreef Tjabbo het volgende:[..]
aanmelden jij
quote:I know now
Op vrijdag 5 september 2003 00:34 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Heeft hij al gedaan!
ow... the good old days.
anywayz, ik vindt pta nu ineens veel interessanter worden weer.
een meeting op komst, en weer eens een echte rel.
Sinds krea weg is kunnen we slowchatten en rellen naar hartelust. heerlijk gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |