Het nieuwe NFL seizoen begint dit weekend weer! Donderdag is de openings wedstrijd de NY Jets op bezoek bij de Washington Redskins.
Vorig jaar waren het de Tampa Bay Buccaneers die de Superbowl wonnen. Dit jaar worden ze weer tot de favorieten gerekend en velen verwachten dat ze het kunstje gaan herhalen.
De kampioen speelt maandag hun eerste wedstrijd uit tegen aartsrivaal de Philadelphia Eagles. Die ook tot de kanshebbers wordt gerekend.
Het wordt dit jaar de 38st Superbowl: XXXVIII dus.
Super Bowl XXXVIII wordt op zondag 1 februari gehouden in de Reliant Stadium, Houston, Texas.
Helaas wordt de Superbowl waarschijnlijk de enige wedstrijd die op de Nederlandse televisie wordt uitgezonden.
Maar internet radio en sports bars kunnen uitkomst bieden.
Het programma voor het eerste weekend:
All times are US/Eastern
WEEK 1
Thursday, Sep. 4
N.Y. Jets at Washington, 9:00 pm
Sunday, Sep. 7
Arizona at Detroit, 1:00 pm Baltimore at Pittsburgh, 1:00 pm
Denver at Cincinnati, 1:00 pm Houston at Miami, 1:00 pm
Indianapolis at Cleveland, 1:00 pm Jacksonville at Carolina, 1:00 pm
Minnesota at Green Bay, 1:00 pm New England at Buffalo, 1:00 pm
San Diego at Kansas City, 1:00 pm St. Louis at N.Y. Giants, 1:00 pm
Atlanta at Dallas, 4:15 pm Chicago at San Francisco, 4:15 pm
New Orleans at Seattle, 4:15 pm Oakland at Tennessee, 8:30 pm
Monday, Sep. 8
Tampa Bay at Philadelphia, 9:00 pm
Hoop dit jaar dat Panthers eens ver komen!!!
<--- misschien dat mijn icoon helpt
[Dit bericht is gewijzigd door Guard op 02-09-2003 15:02]
quote:Yup SBS 6 kijk ik niet eens meer zo'n een bagger programma en op een irritant tijdstip.
Op dinsdag 2 september 2003 14:51 schreef Guard het volgende:
Sportsbar is een goed idee, maar ken er hier in de omg (Tilburg) geen.
Heel jammer, want het is een geweldige sport om te zien (al wordt dat wel behoorlijk om zeep geholpen door SBS6 met van die halfslachtige uitzendingen van de NFL Europe).Hoop dit jaar dat Panthers eens ver komen!!!
Panthers worden niet echt tot de favorieten gerekend. Wel de Saints, Dolphins, Eagles, Falcons, Titans, Steelers, Jets, Raiders en de Buccaneers natuurlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door DaMayan op 02-09-2003 15:22]
quote:Ja ik weet dat ze niet de favorietenrol hebben, maar dat is het mooie van Football, ze kunnen wel ineens aan de top komen, maar ik ben toch bang dat ze een soort Admirals blijven, leuk meedoen, maar daar blijft het bij
Op dinsdag 2 september 2003 15:21 schreef DaMayan het volgende:[..]
Yup SBS 6 kijk ik niet eens meer zo'n een bagger programma en op een irritant tijdstip.
Iedereen heeft natuurlijk heimwee naar de uitzendingen die vroeger maandagavond op fox waren. Wedstrijden, samenvattingen, standings etc.Panthers worden niet echt tot de favorieten gerekend. Wel de Saints, Dolphins, Eagles, Falcons, Titans, Steelers, Jets, Raiders en de Buccaneers natuurlijk.
Er moet gewoon weer een Amerikaans bedrijf komen zoals FOX toen....ik wil zo graag!!!!
Maar ik zet mijn geld op mijn (onze) Bucs!!
Let's go Bucs....!!!
Heb al vanalles geprobeerd maar er is geen enkele zender in heel europa waar het wordt uitgezonden...ja op DSF (Duitsland) maar dan ook van die samenvattingen.......dan maar toch Nederlands horen...
quote:Gewoon een keer in het Hilton in de bar gaan zitten en kijken of ze daar Fox wel hebben of ESPN of whatever.....
Op donderdag 4 september 2003 00:40 schreef Leviathan23 het volgende:Heb al vanalles geprobeerd maar er is geen enkele zender in heel europa waar het wordt uitgezonden...ja op DSF (Duitsland) maar dan ook van die samenvattingen.......dan maar toch Nederlands horen...
NY Jets at Washington RedSkins 13 -16
33 yard FG in de laatste 5 sec, leuke opener lijkt me, misschien dan toch maar even kijken in het weekend naar SBS....
Nee, dan moet je het opeens doen met Ab Normaal
Maargoed, GO RAMS !!!
ik moet echt eens een favoriet team krijgen
quote:wat dacht je van de Detroit Lions of de Cincinnati Bengals
Op zondag 7 september 2003 12:52 schreef mitt het volgende:
Jeetje.ik moet echt eens een favoriet team krijgen
en de Houston Texans winnen van de Miami Dolphins met 21-20 mis ik ff wat ofzo?
quote:Go Titans!!!!!
Op zondag 7 september 2003 12:51 schreef DjMark het volgende:
Vannacht speelt mijn favoriete team (Titans). Maar, ze spelen dus om 8 uur amerikaanse tijd. Dus dan kan ik zelfs niet eens de wedstrijd op internet volgen.
En volgens mij kun je dit seizoen het commentaar ook niet meer beluisteren
6-3 voor de Titans in de 1st quarter en ik zou kunnen luisteren als mijn realplayer niet steeds zou crashen
quote:Jazeker wel, dat de Titans van ze hebben gewonnen is zeker iets om trots op te zijn voor de Titans...
Op maandag 8 september 2003 08:42 schreef ShaoliN het volgende:
Stellen de Raiders uberhaupt nog wel wat voor?
quote:Dat ben ik ook!!
Op maandag 8 september 2003 10:40 schreef Short_stop het volgende:[..]
Jazeker wel, dat de Titans van ze hebben gewonnen is zeker iets om trots op te zijn voor de Titans...
Hoe heb jij trouwens kunnen luisteren?
Heb je zo'n FieldPass gekocht?
quote:Het schijnt dat gisteravond de eerste keer in de geschiedenis was dat een team twee kickers in het veld bracht die allebei een fieldgoal van meer dan 45 yards schoten maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. In Tennessee waren ze gisteren in ieder geval allemaal heeeel erg onder de indruk van Hentrich die met zijn eerste NFL actie sinds 2000 meteen een 49 yard fieldgoal maakt. (of zoiets)
Op maandag 8 september 2003 11:46 schreef DjMark het volgende:[..]
Dat ben ik ook!!
Maak me wel beetje zorgen om Nedney, maar Hentrich heeft het prima gedaan als standin kicker
quote:nee, pfff, grrr... Ik had dat RealOne gebeuren, dat crashte zodra ik op die listen link klikte...
Hoe heb jij trouwens kunnen luisteren?
Heb je zo'n FieldPass gekocht?
Toen RealOne erafgegooid en RealPlayer 8 geinstalleerd, toen kreeg ik pas dat fieldpass sheit...
Toen de link geprobeerd via titansonline.com (wat ik je zeker aan kan raden) en daar weigerde RealPlayer verbinding te maken, althans,hij begon er steeds mee maar maakte het niet af... (ik geloof dat dat een radiostation in Nashville is dat de wedstrijden ook verslaat)...
Uiteindelijk de wedstrijd proberen te volgen via de gamestats pagina op NFL.com en de chat op titansonline...
quote:Je kan veel zeggen over de Lions maar ze hebben wel hun eerste wedstrijd gewonnen
[b]Op zondag 7 september 2003 13:46 schreef
[..]wat dacht je van de Detroit Lions of de Cincinnati Bengals
die kunnen nog wel wat fans gebruiken
quote:uit de spits van dinsdag j.l. :
Op woensdag 10 september 2003 14:23 schreef D-BaZz het volgende:[..]
Je kan veel zeggen over de Lions maar ze hebben wel hun eerste wedstrijd gewonnen
.
Ik heb niet echt een vast team elk jaar, dus ik ga dit seizoen die Lions wel aanmoedigen
quote:Ja had ik ook gelezen, vind het wel leuk om dat soort teams te supporten
Op woensdag 10 september 2003 16:02 schreef Guard het volgende:[..]
uit de spits van dinsdag j.l. :
Met Steve Mariucci als nieuwe coach zijn de Detroit Lions, normaliter het 'lachertje' van de NFL, de competitie voortvarend van start gegaan. Joey Harrington gooide vier touchdownspasses en had daarmee een groot aandeel in de score van de Lions, die het totaal van tegenstander Cardinals bijna dubbelden: 42-24.
Had je btw ook dat stuk gelezen over Lawyer Milloy en de New England Patriots? De verdediger Milloy was er op het laatste moment uitgegooid en vond toen onderdak bij Buffalo Bills. Mag je 3x raden tegen wie ze in de 1e wedstrijd uitkwamen ....de Patriots
Uiteindelijk won Milloy met zijn nieuwe team met maar liefst 31-0
quote:
Take that!In many circles, the AFC East is a two-horse race between the Patriots and the Bills, but in Sunday's game, one horse was left at the gate. Drew Bledsoe passed for 230 yards against his old mates and the Bills defense came up sparkling as Buffalo shut out the Patriots 31-0 in the season opener. Travis Henry rushed for two touchdowns and defensive tackle Sam Adams came up with a rare interception for a return, one of four picks by the Bills defense. "It feels good," ex-Patriot and new Bills defender Lawyer Milloy said. "But it feels good in a positive way, not in a personal vendetta way. I could be sitting up here and throwing out names and sticking it to them, but they know."
Bron: http://www.nfl.com/teams/news/BUF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |