quote:juistum!
Op donderdag 4 september 2003 09:41 schreef Dagobert het volgende:en een beetje vaart erin te zetten.
quote:Zelfde gestemd, om dezelfde reden
Op donderdag 4 september 2003 15:57 schreef iemoe het volgende:
mijn stem is naar algemeen gegaan, lekkere vage omschrijving waarbij je ook 1 van de andere 'sub'onderwerpen kunt nemen als onderwerp voor je foto.
quote:Hehe
Op donderdag 4 september 2003 18:43 schreef Elefes het volgende:[..]
Zelfde gestemd, om dezelfde reden
Dan kan iedereen kiezen wat hij/zij wil.
quote:morgen tot 23.59 stemmen?
Op donderdag 4 september 2003 19:51 schreef melonovy het volgende:
tot wanneer is het mogelijk om te stemmen, ofwel wanneer kunnen we nu op pad gaan om plaatjes te schieten??
Mijn stem is uitgegaan naar straat ; leven.
Greet|Z DaaN
quote:Nee, dat las ik al door dit topic heen.. Maar ik denk dat het vooral voor de mensen met weinig ervaring met fotografie wat makkelijker is om zo een mooie foto te maken.. En de mensen die dus wel wat langer met fotografie bezig zijn, kunnen ook wat dieper op het onderwerp ingaan, als zij willen.
Op donderdag 4 september 2003 19:36 schreef Dagobert het volgende:[..]
Hehe
Daar ging het dus die anderen denk ik niet om
Meer om gelijksoortiger foto's te krijgen
maar goed, we zien wel wat eruit komt
Dit vraag ik omdat mensen met een niet zo geavanceerd cameraatje ook misschien wel mee willen doen... Letten jullie op de technische details, op het onderwerp, of wat anders? Iemand met een matige camera kan misschien een schitterend plaatje qua onderwerp schieten, maar wordt mogelijk afgeschoten wegens niet 100% technisch in orde... of zijn jullie niet zo streng? </newbyvraag>
Je raadt het al, ik ben dus niet in het bezit van een superdeluxe camera...
(niet dat ik op dit moment al een briljant plaatje heb liggen, maar je weet nooit of ik eens een goeie aanval van inspiratie krijg!)
Ik ben dus neit zo streng, maar dat verschilt van persoon tot persoon.
Probeer het gewoon zou ik zeggen, wie niet waagt wie niet wint he
Je moet schieten anders krijg je geen foto's
quote:Daar is geen speld tussen te krijgen
Op zaterdag 6 september 2003 00:16 schreef Dagobert het volgende:
Je moet schieten anders krijg je geen foto's
Ik kijk altijd naar compositie, of het onderwerp centraal staat (en niet toevallig op de foto stond die om een andere reden genomen werd) en ik kijk naar storende elementen.
Iedereen kan winnen wat mij betreft, een dure camera maakt een foto niet beter. De fotograaf maakt de foto..
quote:idd, soms worden foto's pakkend door het onderwerp, bv. foto's uit de oorlog. Ook al is de camera slecht, de foto blijft mooi door het gene wat erop staat.
Op zaterdag 6 september 2003 13:45 schreef portier het volgende:
In princiepe moet iedereen in staat zijn een wereldplaat af te leveren, of je nou een weggooicamera hebt of de duurste spiegelreflex met alles erop en eraan, dus dat zou het probleem niet moeten zijn.Ik kijk altijd naar compositie, of het onderwerp centraal staat (en niet toevallig op de foto stond die om een andere reden genomen werd) en ik kijk naar storende elementen.
Iedereen kan winnen wat mij betreft, een dure camera maakt een foto niet beter. De fotograaf maakt de foto..
En soms word een foto mooi door de techniek die gebruikt is...
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 06-09-2003 16:29]
quote:Hij is achterlijk groot.
Op zaterdag 6 september 2003 15:09 schreef Richard2011 het volgende:
Is deze een beetje pakkend ?
tijd voor slowchattopic enzo?
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:37 schreef Dagobert het volgende:
nou, tis nu 3 september, kunnen we zeker tot na het weekend wachten lijkt medan moeten we dan maar eens kijken of er al een eenduidige winnaar is.
dan is er nog tijd zat over lijkt me zo
33 stemmen voor een subonderwerp waarvan 14 voor leven, 15 voor algemeen. Ik heb dus de neiging om voor Straat: leven te gaan.
quote:Ik heb het topic doorgelezen en ik denk dat ik met Dagobert meega voor het onderwerp Straat: leven.
Op maandag 8 september 2003 10:16 schreef Dagobert het volgende:
Ik ben nog aan het overtwijfelen wat het onderwerp nu moet worden trouwens.33 stemmen voor een subonderwerp waarvan 14 voor leven, 15 voor algemeen. Ik heb dus de neiging om voor Straat: leven te gaan.
*denkt alvast na wat ik hiervoor kan fotograferen....
wat "straat: leven" is lekker vaag
maar goed ik snap het, en ik vind het best.
wel vaag onderwerp ff goed nadenken hier over........
moeilijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |