Wie?
Feeder, gekkie!
Waar?
Melkweg, Amsterdam
Wanneer?
Vrijdag 21 november 2003
Kaarten?
t.b.a.
Ik heb ze tot nu toe alleen als voorprogramma (2x, voor Coldplay) gezien.. en dus wordt het nodig tijd dat ik ze eens in een volledige set ga zien. Wie gaan er nog meer?
[Dit bericht is gewijzigd door mrmiddel op 31-08-2003 18:24]
Zag toevallig ook vandaag dat ze kwamen, hoop dat de kaartjes niet te snel over de toonbank vliegen. Heb ze nog nooit gezien, maar Comfort in Sound is echt een heerlijk album!
Ik had niet verwacht dat ze dit jaar nog een keer naar Nederland zouden komen, aangezien de data voor de concerten in december in Engeland al tijden vast staan (en staanplaatsen al tijden zijn uitverkocht )
Op de site staat trouwens de datum waarop de kaarten in de verkoop gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Steffie op 01-09-2003 03:22]
quote:Ja die komen ze dan ook voor ons spelen, tenminste ik neem aan dat jij deze kans niet laat lopen
Op maandag 1 september 2003 19:50 schreef fisico het volgende:
Kijk dat is nog eens goed nieuws van het muziekfront. Al heeft Feeder zijn beste nummers natuurlijk al lang gemaakt
Overigens kan je de set van lowlands beluisteren op:
rtsp://streams.vpro.nl/pac01/13984822/surestream.rm
quote:Vrijdagen is nooit een probleem, dus dat gaat helemaal goedkomen. Al ga ik niet lopen naar het concert, over staan valt te praten
Op maandag 1 september 2003 19:51 schreef Steffie het volgende:Ja die komen ze dan ook voor ons spelen, tenminste ik neem aan dat jij deze kans niet laat lopen
Overigens kan je de set van lowlands beluisteren op:
rtsp://streams.vpro.nl/pac01/13984822/surestream.rm
quote:Ja, via uitlijn.nl. Bij ticketservice dus vanaf dinsdag.
Op zaterdag 6 september 2003 22:48 schreef fisico het volgende:
Het halen van kaartjes schijnt gelukt te zijn. Dus Feeder live ga ik iig meemaken
quote:oh? dacht dat 't allang uitverkocht was
Op zondag 9 november 2003 14:20 schreef Glacius het volgende:
Het schijnt dat er nog kaarten zijn. Komende week maar effe gaan halen bij de Melkweg dan.
quote:Een studiegenoot van me beweerde van niet...?
Op zondag 9 november 2003 14:20 schreef mrmiddel het volgende:[..]
oh? dacht dat 't allang uitverkocht was
Nou ja, ik merk het wel komende week.
quote:hmf je hebt gelijk
Op zondag 9 november 2003 14:21 schreef Glacius het volgende:[..]
Een studiegenoot van me beweerde van niet...?
Nou ja, ik merk het wel komende week.
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:23 schreef mrmiddel het volgende:[..]
hmf je hebt gelijk
quote:Het is nu wel uitverkocht. Althans, ik heb vanmiddag het op één laatste kaartje gekocht, dus misschien dat er nog eentje is bij de Boudisque. Dus gezellig druk zal het wel worden en in een mooie set heb ik ook alle vertrouwen.
Op maandag 17 november 2003 22:06 schreef fisico het volgende:
Nog steeds niet uitverkocht dus? ach als het maar gezellig druk is en ze een mooie set spelen
quote:Je kan op feederweb.com voten voor drie nummers die ze moeten opnemen in de setlist voor de grotere concerten die in december staan geplanned. Maar eigenlijk denk ik dat ze wel weten wat we willen horen
Op donderdag 20 november 2003 00:32 schreef OLP_Moose het volgende:[..]
Het is nu wel uitverkocht. Althans, ik heb vanmiddag het op één laatste kaartje gekocht, dus misschien dat er nog eentje is bij de Boudisque. Dus gezellig druk zal het wel worden en in een mooie set heb ik ook alle vertrouwen.
Volgens mij hoef je niet zoveel verrassingen te verwachten tenopzichte van de setlist van LowLands en de overige festivals die ze hebben aangedaan, behalve dan een paar extra nummers
Verder staat in m'n fotoboek staat wel een foto, van hoe ik er morgen bij loop
De rest van het concert is in een roes aan mij voorbij gegaan. Vrijwel alles was gewoon perfect; Feeder, de setlist, de band, de sfeer. De sfeer in het bijzonder, Mark zat zich vrijwel onafgebroken met een big smile uit te leven op de drums. En Grant kon het enthousiasme van het publiek ook wel aardig waarderen
Kan nu al niet wachten tot ze weer terugkeren op Nederlandse bodem, maar ik vermoed dat ik ze voor die tijd zelf wel op kom zoeken
De locatie was top en de sfeer zeer gemoedelijk. Iedereen had tenminste de ruimte om te doen wat hij wilde en kon ook rustig weglopen en later gewoon weer vooraan staan. 750 ? 800 man is een mooi aantal voor die zaal en zo kon het wat kleinere grut (leeftijd / lengte) ook genieten van dit optreden. Wat niet kon was stagediven en al helemaal niet als iedereen richting de zanger staat te wijzen.
Just a day was echt meesterlijk en dat nummer zal ik niet snel meer vergeten. Andere springnummers mochten er natuurlijk ook zijn en de rustige nummers konden mooi vanaf een afstandje beluisterd en bezien worden.
Kostelijk vermaakt voor 11 euro, zelfs de trein kost nog meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |