abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12852310
Tot nu toe was ik het volledig eens met de actie, maar nu dat er prijzen worden weggegeven en sponsors worden genoemd gaat het de verkeerde richting in en slaat het de plank mis.

Dus snel weg met de prijzen en sponsor namen. Dat heeft gewoon niks met de actie te maken. Je kunt wel oproepen tot gekke dingen te doen maar de prijzen en sponsornamen zijn just waar de actie om gaat. Het de actie wordt nu snel een commeriele ripoff.

x
pi_12852380
Onzin, waarom zou het niet mogen? Het gaat helemaal niet commerciel. Je gaat zelf toch geen prijs betalen om aan een mede-fokker te geven
pi_12852396
redelijk mee eens
dubbel piep?
pi_12852447
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:46 schreef The_Duce het volgende:
Onzin, waarom zou het niet mogen? Het gaat helemaal niet commerciel. Je gaat zelf toch geen prijs betalen om aan een mede-fokker te geven
Waarom een prijs? Waarom een sponsor noemen? Mensen gaan normaal echt niet demonstreren omdat er iets te winnen valt. Het gaat om het principe.

Laat in ieder geval de sponsor naam weg. O NEE dat kan niet daar zijn afspraken over gemaakt

x
pi_12852517
Ik snap die prijzen ook niet helemaal!! Of eigenlijk helemaal niet!

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12852523
Mee eens is, heeft echt niks met de actie te maken
pi_12852542
ben t helemaal met ts eens
nu gaan er ook mensen de partitie... eh petitie tekenen omdat er prijzen te winnen vallen!
de rapen zijn gaar!
... Windows XP: Er gaat een wereld voor je dicht...
pi_12852569
Wordt tijd voor een poll op de FP.
x
pi_12852619
dat kuiken is toch allang dood? Of per vanavond of zo? Beetje raar om dan op de laatste dag ineens allemaal heel erg betrokken te gaan lopen doen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12852624
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:53 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:

nu gaan er ook mensen de petitie tekenen omdat er prijzen te winnen vallen!

Dat is inderdaad helemaal niet de bedoeling. Slechte, slechte actie
pi_12852684
Prijzen?? Belachelijk het beest moet blijven of moet weg niet anders schrijven zodra er prijzen mee te verkrijgen zijn erg vaag dusss
  zondag 31 augustus 2003 @ 18:02:11 #12
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_12852731
die sponsors enso vind ik ook niet zon succes , het punt was imho dat met de verdwijning van het kuiken ook het hele (oude,alternatieve) concept van 3FM verloren ging.
pi_12852746
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:53 schreef sepp.zutphen.nu het volgende:
ben t helemaal met ts eens
nu gaan er ook mensen de partitie... eh petitie tekenen omdat er prijzen te winnen vallen!
de rapen zijn gaar!
Nee die prijzen sleep je pas in de wacht als je iets mediageils doet om de actie te promoten. Ach zolang je maar niets kan winnen met het tekenen van de petitie vind ik het goed.
pi_12852857
o shit ja, je hebt gelijk, ik lees het maar weer half...
... Windows XP: Er gaat een wereld voor je dicht...
pi_12853095
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 18:02 schreef onanymous het volgende:
Nee die prijzen sleep je pas in de wacht als je iets mediageils doet om de actie te promoten. Ach zolang je maar niets kan winnen met het tekenen van de petitie vind ik het goed.
En dat mediageils is een teken van dat men de actie steunt.
Nee, die prijzen is een ERG domme instelling. Alsof het nu nog wat betekent.. al die mensen die echt de actie steunen worden toch over 1 kam gescheerd met de mensen die't slechts voor het foontje en de andere prijzen doen.
pi_12853361
Dit kan wel in het topic wat loopt over deze actie, namelijk: Red 3FM kuiken! .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')