Wat is het ?
quote:Nou, wat wil een mens nog meer ? Een draaiende hanger met Ying en yang symbool, en bovendien voorzien met een + en - teken. Daar steek je de ogen van je buurman mee uit.
De Biostabil 2000 is een draaiende hanger met 2 kanten, waarop aan beide zijden het Ying-Yang symbool is aangebracht met een + en teken.
quote:
DE BIOSTABILL 2000 IS EEN UNIEKE WETENSCHAPPELIJKE MOGELIJKHEID OM DE SPANNING TE ONTLADEN VAN DE GEVAARLIJKE VERVUILING DIE AFKOMSTIG IS VAN DE ELEKTROMAGNETISCHE EN ELEKTROSTATISCHE VELDEN
JA, EN DAT MOET JE UITSCHREEUWEN ! Zeker als Tineke de Nooy het aanprijst, moet het wel geweldig zijn. Dat de rest van de totaal verspilde zendtijd bestaat uit overtuigende verhalen van achterbuurt volk met een video8 camera moet je wel over de streep trekken.
Sodeflikker op met je kut hanger, alleen die reclame en die plofkop van een Tineke hebben me al meer gezondsheidsproblemen bezorgt dan dat stuk tin ooit kan genezen.
quote:Tssk, het lijkt Sharon Dijksma wel
Op zondag 31 augustus 2003 03:28 schreef gelly het volgende:
[afbeelding]
quote:geil
Op zondag 31 augustus 2003 03:28 schreef gelly het volgende:kut hanger
code:Biostabil Zilver € 119,00
Biostabil Bi-Color € 169,00
Biostabil Gold-Plated € 229,00
quote:In het ziekenfonds met dat ding !
De Biostabil neemt altijd automatisch de juiste positie in op het lichaam. Dankzij het speciale draaimechanisme, is dit de sleutel om de spanning (positief of negatief) in het lichaam in evenwicht te brengen. Bij een teveel aan + zal de Biostabil 2000 dit opnemen en gelijktijdig het tekort aan aanvullen. Dat betekent ook dat bij een teveel aan de Biostabil 2000 dit ook opneemt en gelijktijdig het tekort aan + weer aanvult.
en de silveren versie ( die stuk voor stuk met de hand zijn vervaardigd ) kost maar 119,=
de silver met gouden versie 169,=
en de compleet in goud vervaardigde biostabil 229,=
geen geld voor nooit geen pijn meer
en let op mensen deze unieke hangers worden handmatig vervaardigd
quote:als je van plakaten op je borst houd
Op zondag 31 augustus 2003 03:36 schreef SwOoSh het volgende:
nah ik vindt het best een mooie hanger hoor...
quote:Alleen vervelend dat het ding zo belackelijk duur is...
quote:http://www.telsell.com/shopping.asp?UID=03083103191511&CNT=NL&LAN=NED&MN=PR2834
quote:Nog een reden warom het niet kan werken.
Op zondag 31 augustus 2003 03:43 schreef EdSchouten het volgende:
En dat ding werkt zonder batterijen?
quote:DAT IS HET GEWELDIGE VAN DE BIOSTABIL 2000 !!! JE HEBT GEEN BATTERIJEN NODIG ! JE NEGATIEVE ENERGIE IS HETGEEN DAT DEZE HANGER DOET WERKEN !
Op zondag 31 augustus 2003 03:44 schreef Diablo_GT het volgende:
Dat er nog mensen zijn die hierin geloven.
quote:Zal ik er eentje voor je bestellen dan, schreeuw je wat minder voortaan.
Op zondag 31 augustus 2003 03:46 schreef gelly het volgende:[..]
DAT IS HET GEWELDIGE VAN DE BIOSTABIL 2000 !!! JE HEBT GEEN BATTERIJEN NODIG ! JE NEGATIEVE ENERGIE IS HETGEEN DAT DEZE HANGER DOET WERKEN !
plaa-suh-boo (placebo)
er staat ook nog een waarschuwing bij...!!
quote:gevaarlijk ding zeg...ahum..
Biostabil is niet geschikt voor personen met een pacemaker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |