spoiler:
Meer!!!!! Meer!!!!!
quote:Toch hoor
Op vrijdag 26 september 2003 19:29 schreef fratsman het volgende:
De officiele trailer van 2.30 minuten komt maandag op www.lordoftherings.netspoiler:
Whaaaaaa!!!!Anduril!!! Aragorn gaat ass kicken met dit zwaard! Woei!!!!!
En Gollum.... Tsja....
Come to Smeagol......
Meer!!!!! Meer!!!!!
quote:Trailer zag er jammer genoeg brak uit. Nou ja een kniesoor die daar op let.
Op zaterdag 27 september 2003 00:39 schreef Joppe het volgende:
Hahaha, de trailer stond net op TheOneRing.net; bijna meteen de hele server plat
Kwaliteit was (erg) slecht (Japanse tekens er doorheen, beetje donker), maar toch indrukwekkend. Ben benieuwd naar de goede kwaliteit trailer maandag.
quote:Ik wil ook graag naar de marathon..
Op zondag 28 september 2003 21:26 schreef Rhapsody het volgende:
* kaartje heeft, voor de marathon in Utrecht *
Alleen kan ik niemand meekrijgen qua familieleden of vriendje want
andereen vind het te lang en is bang om een houten kont te krijgen ..
Het is nog geen goede kwaliteit, soms erg veel pixels en geen grote resolutie. Die moet vandaag nog wel uitkomen.
Maar goed, om jezelf alvast even lekker te maken voor de echte!!!
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:20 schreef Hare het volgende:
Hier kun je de trailer downloaden!Het is nog geen goede kwaliteit, soms erg veel pixels en geen grote resolutie. Die moet vandaag nog wel uitkomen.
Wel veel spoilers weer..
De trailer staat -nog- niet op Lordoftherings.net
En btw, van de Zweedse site gaat 'ie het snelst. (via TheOneRing.net)
Zo. Succes
http://progressive.stream.aol.com/aol/us/moviefone/movies/2003/lotr3_014381/lotr3_trlr_dl.mov
Ow en Patch: bedankt voor de link. die ging een stuk sneller dan die van www.lordoftherings.net
quote:Niks te danken
Op maandag 29 september 2003 20:59 schreef fratsman het volgende:Ow en Patch: bedankt voor de link. die ging een stuk sneller dan die van www.lordoftherings.net
OMFG!! : '(
There can be no Triumph, without loss.. No Victory, without Suffering..No Freedom, without Sacrifice!
Voor mensen die normale verbindingen hebben. Redelijk snel. Nog
quote:Tnx, op 80% bleef hij bij mij steken, maar wat ik heb gezien, mag er zeker wezen...
Op maandag 29 september 2003 21:10 schreef Douwe het volgende:
http://www.apple.com/trailers/newline/returnoftheking/trailer_large.htmlVoor mensen die normale verbindingen hebben. Redelijk snel. Nog
quote:
Op maandag 29 september 2003 14:20 schreef Hare het volgende:
Hier kun je de trailer downloaden!Het is nog geen goede kwaliteit, soms erg veel pixels en geen grote resolutie. Die moet vandaag nog wel uitkomen.
Mooi.....
[klaagzang]Waarom is het nu geen December....[/klaagzang]
Toch maar ff quicktime gedowned, en niet zonder resultaat
Enjoy!
quote:* fratsman klaagt fijn met Legolas mee......
Op maandag 29 september 2003 21:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
[klaagzang]Waarom is het nu geen December....[/klaagzang]Toch maar ff quicktime gedowned, en niet zonder resultaat
Damn. damn.. DAMN!!!!!
Geweldig gewoon! Heb nu al zo'n 8 keer gekeken en ik kan er nog geen genoeg van krijgen. Die beelden prachtig!
spoiler:
Dit deel gaat zwaar roeleren. Dit wordt DE hit van dit jaar. Andere films: MOVE OVER!!!!
Maar erg happy wordt het niet denk ik.....
"The board is set...... Pieces moving..... We come to it at last.... The great battle of our time....."
quote om kippevel van te krijgen....
December here i come!
Iets zegt me dat deze film nog beter is dan TTT. Ik ga alvast mijn geld opzij zetten voor December.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |