abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12830370
En hier kunnen we weer verder met het in smart wachten op het allerlaatste deel van deze fantastische trilogie

Een van de vele filmposters:

Mooi he!! Volgens mij is ie hier een beetje moe

Alvast een paar zeer mooie screenshots!!

Onze 4 helden!!

als je goed kijkt zie je dat Merry en Pippin een stukje groter zijn dan Frodo en Sam. Hoe zou dat nu tuch komen?

Osgiliath

Battle on pellenor Fields

Aragorn moet door de Paths of Dead

Gandalf en Pippin bij Minas Tirith

Frodo heeft het moeilijk, vast in de buurt van Mount Doom

Op bezoek bij Denethor

Er zijn ook al wat filmpjes uit die ergens rondzwerven op het internet. Nog geen officiele trailer van New Line, maar zeer zeker de moeite waard!!

Klein filmpje

Groter .rar filmpje

Maar als je hem kan vinden is de volgende echt helemaal geweldig. :YHet is een twaalf minuten durende preview op The Return of the King. (is ook te zien op de TTT dvd) Hij zal vast ook wel op Kazaa en Emule te vinden zijn, maar als je hem snel wilt hebben kun je volgens mij het beste Bittorent gebruiken.

De link naar het filmpje is dan weer te vinden op de volgende pagina:

http://www.suprnova.org

Nog eventjes en we zullen zien wie er gaat overwinnen en of Gollum nog een grote rol in het einde van Middle Earth of Sauron speelt!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12830537
Nog eventjes en we zullen zien wie er gaat overwinnen en of Gollum nog een grote rol in het einde van Middle Earth of Sauron speelt!!!

[/quote]

kun je dat niet gewoon in de boeken lezen

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:54:43 #3
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12830552
wee ik kan niet wachten
We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12830571
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:53 schreef Fixxxer het volgende:

kun je dat niet gewoon in de boeken lezen

Zou het?

Maar denk jij nou dat iedereen die de uitkijkt naar het laatste deel ook het boek heeft gelezen?

Dacht het niet. En voor hen lijkt het me toch wel erg spannend hoe het nu allemaal gaat aflopen. Ik weet in ieder geval wel dat ik erg benieuwd wat hoe het nu allemaal af zou lopen toen ik het boek aan het lezen was en waar ik binnenkort weer in ga beginnen

[Dit bericht is gewijzigd door maarteniscrazy op 30-08-2003 15:58]

zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:57:58 #5
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_12830592
* SpleeffY zeker weten naar de marathon gaat .
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 15:59:45 #6
47213 ArmaniMania
pi_12830621
* ArmaniMania en pridemeid gaan 16 december naar de marathon

*kaartjes al in bezit heeft*

pi_12830690
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:59 schreef ArmaniMania het volgende:
* ArmaniMania en pridemeid gaan 16 december naar de marathon

*kaartjes al in bezit heeft*

waar kun je zien welke bioscopen een marathon houden? En waar kun je dan de kaartjes bestellen?
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:07:10 #8
47213 ArmaniMania
pi_12830732
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:04 schreef Morgil het volgende:

[..]

waar kun je zien welke bioscopen een marathon houden? En waar kun je dan de kaartjes bestellen?

Alle grootste bioscopen in Nederland. Bestellen kan wel, maar reserveren niet. De verkoop is zodanig dat de kaartjes als warme broodjes over de toonbank vliegen.

Kijk ook even op www.bioscoop.nl

pi_12830817
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:07 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Alle grootste bioscopen in Nederland. Bestellen kan wel, maar reserveren niet. De verkoop is zodanig dat de kaartjes als warme broodjes over de toonbank vliegen.

Kijk ook even op www.bioscoop.nl

hmm..op die website staat nergens iets over een lotr marathon?
pi_12830981
Pathe eindhoven draait op 16 december een marathon in meerdere zalen. Andere pathe's doen dit ook.

http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=221

Pathe schouwburgplein
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=217

Pathe groningen
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=218

Pathe utrecht
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=219

Pathe scheveningen
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=222

Pathe Helmond
http://www.pathe.nl/Aktie/PopupActie.asp?ACTIE_ID=223

[Dit bericht is gewijzigd door raser op 30-08-2003 16:30]

pi_12831002
Klopt het dat ze niet meer de gevechten in de gouw hebben gefilmd? Want die leken me best wel vet.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 16:33:06 #12
47213 ArmaniMania
pi_12831047
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:12 schreef Morgil het volgende:

[..]

hmm..op die website staat nergens iets over een lotr marathon?

hmmm, zoek dan eens met google naar de Marathon van LotR. Maar de meeste Pathé bioscopen draaien um ook wel.
pi_12831071
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:29 schreef ElSn0rr0 het volgende:
Klopt het dat ze niet meer de gevechten in de gouw hebben gefilmd? Want die leken me best wel vet.
spoiler:

The scouring of the shire zit inderdaad niet in de film. Dat is tenminste hetgeen ik ook heb gehoord. Wel is de dood van Saruman op een manier of zes gefilmd, maar ja, dat zal zich dan vast ergens anders af spelen)
pi_12834645
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 16:29 schreef ElSn0rr0 het volgende:
spoiler:
Nope, helaas niet. De film is "slechts" 3 uur, dus moeten ze er wat uitlaten. (Zeker met de battle op de pelennor Fields, waar, naar het schijnt 200.000 Orcs in meedoen, en die ook naar het schijnt 1 uur duurt. "Waar is de popcorn ?") Over de dood van Saruman. Die is iets van 5 of 6 keer gefilmd, telkens op een andere manier. Dus ook Christopher Lee weet nog niet hoe ie "doodgaat"
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12834829
Als je het mij vraagt is dat 'op zes verschillende manieren gefilmd' gewoon onzin. Zoiets kost handenvol geld en het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat men voordat ze gaan filmen totaal geen idee heeft hoe zo'n belangrijk personage aan z'n eind komt. Er bestaat zoiets als een script. Het lijkt me zeer stug die scene in zes verschillende in dat scipt staat. En al zou het er niet in staan; zo'n beslissing neem je dan toch voordat je gaat filmen? Complete onzin als je het mij vraagt.
pi_12835985
Weer ff een paar pics.

Aragorn:

"The Muster of Rohan" Bij Edoras:

Orc versus Elf. "The Last Alliance?":

[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 30-08-2003 21:32]

Some say in ice
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 21:01:43 #17
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_12836222
spoiler:
Ik kan bijna niet wachten op het moment dat Gollum Frodo's vinger afbijt en met ring en al in een spleet van de Doemberg valt. Dit lijkt me zo geweldig om te zien.
No escape from reality
pi_12836280
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
spoiler:
Ik kan bijna niet wachten op het moment dat Gollum Frodo's vinger afbijt en met ring en al in een spleet van de Doemberg valt. Dit lijkt me zo geweldig om te zien.

Je zou toch maar niet de boeken hebben gelezen en per ongeluk, of omdat je toch benieuwd was wat de spoiler was, de tekst selecteren!!!

Dat zou toch echt niet leuk zijn. NIET DOEN DUS!!!!

pi_12836430
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:01 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
spoiler:

spoiler:

Ik kan ook niet wachten daarop, maar het lijkt me wel dat ze het een beetje normaal houden, dus geen overvloedig bloed.
Some say in ice
pi_12836531
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 19:58 schreef Joppe het volgende:
Als je het mij vraagt is dat 'op zes verschillende manieren gefilmd' gewoon onzin. Zoiets kost handenvol geld en het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat men voordat ze gaan filmen totaal geen idee heeft hoe zo'n belangrijk personage aan z'n eind komt. Er bestaat zoiets als een script. Het lijkt me zeer stug die scene in zes verschillende in dat scipt staat. En al zou het er niet in staan; zo'n beslissing neem je dan toch voordat je gaat filmen? Complete onzin als je het mij vraagt.
ik heb reeds een foto gezien van saruman die dood is. maar ook ik heb gehoord dat er meerdere deathscenes zijn gefilmd, misschien om het publiek in verwarring te houden. er is geld genoeg en de kostbaarste delen van een sterfscene zijn CGI en dat hoeft niet gefilmd te worden.

peter jackson besloot de scouring of the shire eruit te laten omdat hij vond dat het geen passend eind is van de film. na de grootste veldslag ooit en de ontknoping van het grote verhaal gaan we nog even vechten in de gouw. dat leek hem een anticlimax. en daar zit wat in. maar ik vind het zn slechtste keuze tot nu toe, spoiler:

het eind in de gouw is juist mijn favoriete deel. je ziet wat de hobbits geleerd hebben, je ziet het verschil met het begin van het verhaal. ik ben ook benieuwd hoe de grey havens eruit zullen zien.
pi_12836916
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:17 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

...spoiler:

het eind in de gouw is juist mijn favoriete deel. je ziet wat de hobbits geleerd hebben, je ziet het verschil met het begin van het verhaal. ik ben ook benieuwd hoe de grey havens eruit zullen zien.

spoiler:
The Grey Havens zullen er wel inzitten, dat is het échte einde van het boek, en dat zal er hopelijk niet uit worden gelaten
Some say in ice
pi_12838510
quote:

[..]

ik heb reeds een foto gezien van saruman die dood is. maar ook ik heb gehoord dat er meerdere deathscenes zijn gefilmd, misschien om het publiek in verwarring te houden. er is geld genoeg en de kostbaarste delen van een sterfscene zijn CGI en dat hoeft niet gefilmd te worden.

peter jackson besloot de scouring of the shire eruit te laten omdat hij vond dat het geen passend eind is van de film. na de grootste veldslag ooit en de ontknoping van het grote verhaal gaan we nog even vechten in de gouw. dat leek hem een anticlimax. en daar zit wat in. maar ik vind het zn slechtste keuze tot nu toe

Ik blijf er bij; het lijkt me grote onzin. Daarnaast; denk je dat CGI goedkoop is? En hoeveel tijd daar in gaat zitten?
Volgens mij is de belangrijkste reden van Jackson en zijn twee schrijf-companen om de Scouring uit de film te laten, de tijdsdruk. Er is simpelweg geen tijd voor; de film zou te lang worden en het zou allemaal van de hak op de tak zijn. Bedenk: Shelob, de hele Minas Tirith kwestie, drie enorme veldslagen, Dwimmerberg, ontknoping van de Ring kwestie en dan nog de aftermath. Er is dan simpelweg geen tijd voor de Scouring plus dat deze - inderdaad - helemaal niks toevoegt aan het plot. In een boek werkt niet; niet in een film.

Trouwens, de slag op de velden van de Pelennor is niet de grootste veldslag ooit hoor. Zeker nooit The Silmarillion gelezen? Dat zijn pas veldslagen. Elfen, Orks, Mensen, Dwergen, Draken, Balrogs, Maiar en Valar; vergeleken daarmee is de slag op de Pelennor maar een hobbitje

quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

spoiler:

The Grey Havens zullen er wel inzitten, dat is het échte einde van het boek, en dat zal er hopelijk niet uit worden gelaten

spoiler:

Het echte einde van het boek is eigenlijk de dood van Aragorn en het vertrek van Legolas en Gimli naar Valinor. Want de aanhangsels horen zeker ook nog bij het boek.
pi_12839380
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 22:49 schreef Joppe het volgende:

[..]

Ik blijf er bij; het lijkt me grote onzin. Daarnaast; denk je dat CGI goedkoop is? En hoeveel tijd daar in gaat zitten?
Volgens mij is de belangrijkste reden van Jackson en zijn twee schrijf-companen om de Scouring uit de film te laten, de tijdsdruk. Er is simpelweg geen tijd voor; de film zou te lang worden en het zou allemaal van de hak op de tak zijn. Bedenk: Shelob, de hele Minas Tirith kwestie, drie enorme veldslagen, Dwimmerberg, ontknoping van de Ring kwestie en dan nog de aftermath. Er is dan simpelweg geen tijd voor de Scouring plus dat deze - inderdaad - helemaal niks toevoegt aan het plot. In een boek werkt niet; niet in een film.

Trouwens, de slag op de velden van de Pelennor is niet de grootste veldslag ooit hoor. Zeker nooit The Silmarillion gelezen? Dat zijn pas veldslagen. Elfen, Orks, Mensen, Dwergen, Draken, Balrogs, Maiar en Valar; vergeleken daarmee is de slag op de Pelennor maar een hobbitje
[..]

spoiler:

Het echte einde van het boek is eigenlijk de dood van Aragorn en het vertrek van Legolas en Gimli naar Valinor. Want de aanhangsels horen zeker ook nog bij het boek.

wat ik bedoelde was dat de CGI niet bij alle zes de sterfscenes toegevoegd hoeven worden. want dat film je niet, dat wordt toegevoegd. het enige wat gefilmd hoeft te worden is bijvoorbeeld saruman vallend aan een draad, voor een blauw scherm, van z'n toren. en nog 5 andere scenes. ze zijn toch konstant met blauw scherm bezig dus dit kan er wel bij. mits er nog niet beslist was welke sterfscene de definitieve is doen ze dat na het filmen van die 6 en dan voegen ze de cgi toe bij die ene scene die ze kiezen.

wat betreft de scouring, ik kan me herinneren het interview gelezen te hebben waarin peter jackson zei dat de werkelijke reden van het weglaten de anticlimax is.

wat betreft het grootste slagveld ooit...je snapt wat ik bedoel

pi_12839759
quote:

[..]

peter jackson besloot de scouring of the shire eruit te laten omdat hij vond dat het geen passend eind is van de film. na de grootste veldslag ooit en de ontknoping van het grote verhaal gaan we nog even vechten in de gouw. dat leek hem een anticlimax. en daar zit wat in. maar ik vind het zn slechtste keuze tot nu toe, spoiler:

Ben ik het helemaal mee eens. Vond het begin van de film al zo mooi, ik had ze ook zo graag weer terug willen zien komen.
spoiler:
Sam die gaat trouwen, een dochtertje krijgt. Pippin en Merry die 'lordly folk worden en iedereen vertellen over hun avonturen

Al zou dit er misschien toch nog in kunnen zitten, heeft niet echt te maken met scouring of the Shire (de rede van jackson vind ik trouwens wel een plausibele).

Nee, nu ik erover nadenk, het zal er vast toch wel inzitten.

Kijk er nu al naar uit

pi_12841017
Damn, die preview doet me echt uitkijken naar deze film
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')