abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12823984
Nu ga ik ook maar eens dit verhaal neerzetten. Het duurde lang.. maar nu is het er.

toen ik 17 was had ik 's avonds pijn in mijn lies. Mijn vader (mijn moeder was toen in het ziekenhuis) ging met me naar de dokter. Daar heb ik toen alles ondergekotst van de pijn. De dokter keer ernaar en gaf me pijnstillers. Het commentaar: "als de pijn niet minder wordt, morgenvroeg naar de EHBO". Maarja, van ibuprofen 500mg wordt de pijn minder.
De dag erna was de pijn minder.
Maar de volgende dagen werd het dik. Ik ging naar de huisarts. Die stuurde me met spoed naar de EHBO. Daar aangekomen keek een arts en schreef antibiotica voor. Dat hielp niet.
Mijn bal had onderhand het formaat tennisbal en de ander emigreerde naar de buik wegens plaatsgebrek.
Het was op een vrijdag dat ik terug moest naar het ziekenhuis voor een controle. Het was niet goed.Ik kreeg te horen dat ik een operatie zou krijgen. Als het goed was zou het een kijkoperatie zijn. Anders zou ik op kanker gecontroleerd worden. Toen werd ik pas rustig.... IK had het blauwe al gezien. MIjn balzak was blauw.... Dat wist ik al een paar dagen. Zelfs voordat ik op controle was...
Na de operatie werd ik wakker. Ik heb geraaskald (Nederlands of limburgs?) over implantaten.
De bal was weg. Ik had een verdraaide bal (torsio testis) en geen kanker. Ik was aardig snel weg uit het ziekenhuis en ook weer snel terug. Ik had een wondontsteking. Uiteindelijk heb ik 12 dagen ziekenhuis gehad.

Wat heeft het me opgeleverd?
-een snelle en foute sudiekeuze
-een bal complex (ik wordt gek bij elk pijntje)
-niet cum laude slagen (dit speelde in schoolderzoeken/examentijd)

Ik ben jarenlang bang geweest dat het weer zou gebeuren.
Ook dacht ik dat ik nooit kinderen zou hebben. Ik heb nu wel een kind.
Maar toch, elk jaar in die periode denk ik eraan: Wat als die arts mij naar de EHBO had gestuurd?

Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_12824061
Jammer.
Now my death is more than just a sad song.
pi_12824085
dat van de studie snap ik niet zo
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_12824109
Omdat een verhaal typen wat lang is niet bevorderlijk is.
pi_12824167
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 02:44 schreef Fixxxer het volgende:
dat van de studie snap ik niet zo
Omdat ik toen veel gemist heb ging alles erg snel. Ik heb heell snel een studiekeuze gemaakt. \ik heber maar 1 positief iets aan over gehouden: Artemis665

en naderhand Yelena

.

edit: picserver heeft een prob geloof ik....

[Dit bericht is gewijzigd door leviathanfd op 30-08-2003 03:11]

pi_12824178
Je had er toch een over?
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 02:53:09 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_12824196
De vraag is, ben je nu gelukkig?
Confidence through competence
pi_12824211
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 02:51 schreef Heathen het volgende:
Je had er toch een over?
Gelukkig wel. Maar ik ben altijd bang geweest dat ik geen kinderen kon krijgen. En de manier waarop alles is gegaan was ook niet echt prettig.
pi_12824219
En produceer je evenveel als ervoor of de helft minder?
pi_12824232
Nee, van die studie slaat helemaal nergens op, of je cum-laude slaagt hangt af van je inzet over het hele jaar, niet van 12 dagen + een beetje die je gemist hebt, en dan nog, moet je minstens met-lof geslaagd zijn, dus dat goed-pratertje dat je daarom.... gaat er bij mij niet in.

Die kleine, natuurlijk, kan heel goed, naar ik had begrepen maakt één bal die troep aan en de andere bewaart dat tijdelijk. Dus maar net afhankelijk welke ze deruit gemikt hebben volgens mij.

Dat complex, tsja, logisch gevolg denk ik dan...bang om de andere te verliezen, zeker als je nog een kinderwens hebt.
Maar daar is een oplossing voor, die heet Sperma-Bank, daar schijn je te kunnen vragen zaad te bewaren uitsluitend voor jouw vrouw en jezelf wanneer het noodlot toeslaat (moet wel aannemelijk zijn, maar in jouw geval is dat denk ik wel) en je later toch nog een kind wilt.

...ik wil geen begrafenisverzekering, ik wil graag dat iedereen echt treurig is wanneer ik overlijd
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 02:56:58 #11
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_12824239
Ik ken veel ergere gevallen, waarbij mensen aan het lijntje werden gehouden, het is niks het zit tussen je oren dit dat totdat er echte dingen zichtbaar werden en er kanker werd geconstateerd.Dan is dat ff mooi klote!

Het gaat er vooral om of je je nu ok voelt.Je hebt een kind, een leuk gezinnetje.Volgens mij heb je niet zoveel te klagen!

We Are Borg, Resistance Is Futile!
pi_12824331
Ik heb momenteel idd niet te klagen. Het gaat nu goed.
Maar even over mijn middelbare school... ik ben bijna 3 maanden weggeweest in het examenjaar....
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 03:26:00 #13
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_12824490
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 02:56 schreef Argenta het volgende:
Nee, van die studie slaat helemaal nergens op, of je cum-laude slaagt hangt af van je inzet over het hele jaar, niet van 12 dagen + een beetje die je gemist hebt, en dan nog, moet je minstens met-lof geslaagd zijn, dus dat goed-pratertje dat je daarom.... gaat er bij mij niet in.
Zeker nooit een periode uit de roulatie geweest of wel. Reken maar dat je daar last van hebt, vooral als je door het missen van 2 weken lesstof de rest niet meer kan volgen. Dat herstel je niet even in een weekend.
quote:
Die kleine, natuurlijk, kan heel goed, naar ik had begrepen maakt één bal die troep aan en de andere bewaart dat tijdelijk. Dus maar net afhankelijk welke ze deruit gemikt hebben volgens mij.
Als ik de biologie lessen me nog goed herinner bedoel jij het teelbal/bijbal verhaal. De teelbal produceert, de bijbal slaat op. Een teelbal zit aan een bijbal vast.
Je hebt twee van deze combo's. Hij mist dus "1 bal" (een bijbal met daar een teelbal aan vast). Hoe de natuur dit oplost weet ik niet, maar reken maar dat kinderen krijgen een stuk moeilijker wordt...

[edit] complimenten voor je vrouw (vriendin?) en kind, zijn allebei erg cute

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_12824531
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 03:26 schreef twiFight het volgende:

[..]

Zeker nooit een periode uit de roulatie geweest of wel. Reken maar dat je daar last van hebt, vooral als je door het missen van 2 weken lesstof de rest niet meer kan volgen. Dat herstel je niet even in een weekend.
[..]

Als ik de biologie lessen me nog goed herinner bedoel jij het teelbal/bijbal verhaal. De teelbal produceert, de bijbal slaat op. Een teelbal zit aan een bijbal vast.
Je hebt twee van deze combo's. Hij mist dus "1 bal" (een bijbal met daar een teelbal aan vast). Hoe de natuur dit oplost weet ik niet, maar reken maar dat kinderen krijgen een stuk moeilijker wordt...

[edit] complimenten voor je vrouw (vriendin?) en kind, zijn allebei erg cute

De natuur lost het gelukkig op door al het werk aan de andere bal te geven.
pi_12825295
Het antwoord op je vraag zal je nooit weten..Knap dat je doorleeft
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:48:05 #16
16961 legacythe2nd
pi_12826477
Ik heb ook een verdraaide bal gehad en weet dat dit ongelooflijk veel pijn kan doen
heb er 5 dagen voor in het ziekenhuis moeten liggen.
Alleen heb ik al mijn ballen nog

Ben blij voor je dat alles nog functioneert

zondag 31 augustus 2003 @ 12:13:32 #17
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_12844791
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 03:26 schreef twiFight het volgende:

Het werkt net als nieren.
Daar kan je ook 1 van missen.
Je moet alleen een beetje oppassen wanneer je als muurtje voor een voetbaldoel staat of als je op de fiets springt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')