wonderswan van Bandai ( iedereen kent Bandai van oa games en Gundam poppetjes ) met kleuren scherm - helaas niet "backlit".
Wat is het? Het is een portable handconsole, iets als een gameboy maar dan van Bandai,er zijn er twee uitgebracht waar van dit de laatste is. Op deze portable zijn al 2 final fantasy delen uitgebracht in ,helaas(voor de echte gamer) in Japan.
De console is in zeer goede staat ( heeft alleen wat "slijt" plekjes op het batterij klepje, maar dat komt omdat die uitsteekt aan de achterkant en dus eerder "slijt" plekken vertoont,voor de rest weinig bespeelt.Beeldschermpje is kras VRIJ !!!!!
Komt met 3 games, waarvan 2 ( een ren-spring-duik spel en een rpg spel -Japanse text ) monochrome ( zwart wit ) en eentje kleur ( vecht spel,behoeft geen uitleg ).Ook zit er een lampje bij voor 's avonds en een xtra ( nog in de verpakking ) schermpje mocht die ander aan vervanging toe zijn.Komt met een hoesje waar je hem in kan stoppen let wel het is GEEN origineel hoesje want normaal gaat er een gameboy in.Dit console kan je zowel horizontaal als verticaal gebruiken maar dat hang af van het soort game.
Dit console behoeft maar 1batterij wil je kunnen spelen.
Met ALLE op de foto aangetoonde producten wordt de originele verpakking meegeleverd en alles is COMPLEET.Het is een "verzamelaars" console en verwacht gewoon dat hij in waarde wordt geschat ( dus kom nou niet aan met ¤50 ).
het geheel is ophalen / brengen maar zekers NIET opsturen, want ik wil dat we beiden kunnen zien dat alles werkt.
Waar ik naar op zoek ben is een Samsung S300 ( optie: data kabel ) die dus geen krassen vertoont op het beeld scherm en body.
Met alle benodigende papieren en doos..
Ik heb zelf ook nog een aantal regio 1 en 2 dvd's die ik er bij kan doen om de deal in evenwicht te brengen.
Voor de goede orde : alle onzin reaktie's buiten wegen laten aub, en het heeft geen zin om met andere voorstellen te komen want die s300 dáár heb ik me zinnen opgezet.(=
Het is geen moeten en als het gewoon niet lukt dan is het jammer!!
Foto's ;
Console+doos ( "kras" is alleen op de foto en niet op het sherm )
Achterzijde ws+doos
Achterzijde ws
Vervangend plastic schermpje
Lampje voor in het donker
Games
Casette close up
Screen shot ( vecht spel )
Greet|Z DaaN
[Dit bericht is gewijzigd door PeanutDaan op 29-08-2003 19:24]
Heb heel erg intresse.. wil em kopen maar heb ook een boel console stuff (zowel retro als nieuw) te ruil..
Wat is je mail adres??
quote:Ssup!
Op zaterdag 30 augustus 2003 14:37 schreef plipo het volgende:
Heb heel erg intresse.. wil em kopen maar heb ook een boel console stuff (zowel retro als nieuw) te ruil..
Wat is je mail adres??
GreetZ DaaN
quote:Wat denk je dat de kans is dat iemand die een s300 heeft en hem weg wil doen, hem dan wil ruilen tegen jouw wonderswan??
Op zaterdag 30 augustus 2003 20:19 schreef PeanutDaan het volgende:[..]
Ssup!
Ik ruil alleen tegen de Samsung S300 en niet tegen andere retro games of console's, ik heb er zelf al een aantal verzameld.
En mocht ik verkopen ( waar ik niet zomaar tot over ga ) dan moet ik er een S300 van kunnen kopen.
Zie ook verder mijn @ hier op vraag&aanbodGreetZ DaaN
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:19 schreef PeanutDaan het volgende:*Ik heb zelf ook nog een aantal regio 1 en 2 dvd's die ik er bij kan doen om de deal in evenwicht te brengen
*Het is geen moeten en als het gewoon niet lukt dan is het jammer!!
Daarom wil ik hem ook RUILEN en verkoop hem dus liever niet !!!
Als jullie eerst eens de hele @ lezen voordat jullie vragen, scheelt een hoop "misverstanden".
Greet|Z DaaN
Op zondag 31 augustus 2003 21:00 schreef Cold_Shadow het volgende:
. Er is pas ook nog de SwanCrystal verschenen een soort SP versie van de wonderswon Color. Correct me if i'm wrong als je niet hebt gezegd dat dit de nieuwste versie is.
Dit inderdaad niet de nieuwste ,maar er staat hier duidelijk aan gegeven op het doosje ( zie foto ) WONDERSWAN COLOR !!!!!!!!! En niet CRYSTAL SWAN !!! of wel ???
En als die pas uit is en er staat ( nogmaals ) op de doos ( zie text boven ) dan is dat niet mogelijk dat het de nieuwste is toch ?? ....
Greet|Z DaaN
Greet|Z DaaN
Op zaterdag 13 september 2003 14:52 schreef omegablack het volgende:
Ik heb geen s300 nogwat, en ook geen geld voor zon ding, is er echt niks anders wat je zou willen hebben voor je wonderswan? Ik wil er namelijk wel graag 1...
Greet|Z DaaN
Op woensdag 17 september 2003 19:39 schreef omegablack het volgende:
Op welke ebay staat die van je vriend? .com?
Greet|Z DaaN
quote:Voor welk systeem dan ?
Op woensdag 17 september 2003 19:39 schreef omegablack het volgende:
final fantasy 1 spellen... Daar misschien nog intresse in?
quote:Was jij dan niet diegeen die hem kocht op Ebay?
Op zondag 21 september 2003 17:22 schreef omegablack het volgende:
NES
gelduitgaven die gaan komen naar star ocean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |