Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???
Wel heb ik een vriendin (niet mijn vriendin)
die het opwindend vindt om naar haar vriend te kijken terwijl hij zit te poepen.
Als je mij persoonlijk zou vragen wat ik daar van vind?? Nou..Ik moet er geen lucht!! van hebben.
groetjes,
quote:neusgaatje
Op 23 maart 2001 02:57 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Ok, de mannentopic is er al, onontbeerlijk komt er nu dus ook een vrouwentopic...Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???
quote:sorry hoor maar dat vind ik echt een beetje onpasselijk.
Op 23 maart 2001 04:54 schreef eight of nine het volgende:
neusgaatje
quote:Vind ik niet hoor. Volgens mij is het een gewone vraag. Mijn vriendin vind het iig fijn.
Op 23 maart 2001 04:56 schreef eight of nine het volgende:
sorry hoor maar dat vind ik echt een beetje onpasselijk.
Ik heb gezegd.
quote:Opwindend???????
Op 23 maart 2001 03:17 schreef Dr.Sin het volgende:
Wel heb ik een vriendin (niet mijn vriendin)
die het opwindend vindt om naar haar vriend te kijken terwijl hij zit te poepen.
quote:And there you go!!
two in the pink, one in the stink
quote:Yep, kan er zeer zekers van genieten...zeker in combinatie met (laten we het een keer netjes zeggen
Op 23 maart 2001 02:57 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???
ikzelf zou bijv niet zo snel mijn vinger in een anus duwen zonder over m'n nek te gaan (echt) hoe los je zoiets op dan?
En waarom is het idee van om over je nek te gaan? Als je het heel zwart wit wilt zien en heel biologisch, wat is dan in weze enger/smeriger (tussen grote aanhalingstekens), je vinger in haar anus duwen, of je tong in haar vagina duwen? Toch heeft met beffen vrijwel niemand een probleem maar zodra het iets op anaal gebied betreft wordt er ineens moeilijk gedaan....ik snap dat toch niet echt. Maar misschien is ut meer iets van 'wat de boer niet kent....' Dus dat de nieuwigheid eng is of zo?
Ik vind ut iig heerlijk om een vrouw zo te verwennen ook en ut is geweldig hom te zien hoe een vrouw erop reageert als je het goed doet, die kronkelt soms bijkans nog harder als je haar anaal vingert dan vaginaal.
* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 26-03-2001 14:46]
Heerlijk man. !!
quote:amen
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun
quote:Weet ik eigenlijk ook niet.. ik vind het ook heerlijk om mijn vriendin te verwennen maar sommige dingen zie ik mezelf gewoon niet zo snel doen...
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:En waarom is het idee van om over je nek te gaan?
Ligt allemaal beetje aan haar bui.
Zelf vind ik likken aan mijn anus wel fijn,
maar vingeren niet.
quote:Ik kijk nu wel op een hele andere manier naar je usericon en je ondertitel
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ut erg leuk en lekker om te doen, en dan zoals een aantal dames hier ook zeggen, naast anaal vingeren ook bf beffen, of tegelijkertijd in de vagina vingeren, oid. Tis heerlijk te combineren met van alles, je houdt zowel je hand als je mond vrij om andere lekkere dingen mee te doen.
quote:Je klinkt als de ideale man!
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind ut erg leuk en lekker om te doen, en dan zoals een aantal dames hier ook zeggen, naast anaal vingeren ook bf beffen, of tegelijkertijd in de vagina vingeren, oid. Tis heerlijk te combineren met van alles, je houdt zowel je hand als je mond vrij om andere lekkere dingen mee te doen.En waarom is het idee van om over je nek te gaan? Als je het heel zwart wit wilt zien en heel biologisch, wat is dan in weze enger/smeriger (tussen grote aanhalingstekens), je vinger in haar anus duwen, of je tong in haar vagina duwen? Toch heeft met beffen vrijwel niemand een probleem maar zodra het iets op anaal gebied betreft wordt er ineens moeilijk gedaan....ik snap dat toch niet echt. Maar misschien is ut meer iets van 'wat de boer niet kent....' Dus dat de nieuwigheid eng is of zo?
Ik vind ut iig heerlijk om een vrouw zo te verwennen ook en ut is geweldig hom te zien hoe een vrouw erop reageert als je het goed doet, die kronkelt soms bijkans nog harder als je haar anaal vingert dan vaginaal.
* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |