abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_855419
Ok, de mannentopic is er al, onontbeerlijk komt er nu dus ook een vrouwentopic...

Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???

Yeah right
pi_855440
Dat vraag ik me ook wel eens af ja.
Maar ik kan wel begrijpen dat ze het niet fijn vindt, omdat ik het zelf ook niet fijn zou vinden...echt waar

Wel heb ik een vriendin (niet mijn vriendin)
die het opwindend vindt om naar haar vriend te kijken terwijl hij zit te poepen.

Als je mij persoonlijk zou vragen wat ik daar van vind?? Nou..Ik moet er geen lucht!! van hebben.

groetjes,

De mens lijdt het meest,..aan het lijden dat hij vreest.
  vrijdag 23 maart 2001 @ 04:12:25 #3
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_855467
dr. sin

vrijdag 23 maart 2001 @ 04:54:59 #4
4376 eight of nine
Zoetwatermatroos
pi_855471
quote:
Op 23 maart 2001 02:57 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Ok, de mannentopic is er al, onontbeerlijk komt er nu dus ook een vrouwentopic...

Wie van de vrouwen laat zich / vindt het fijn om in het andere gaatje gevingerd te worden (lees: anus) ???

neusgaatje
Ha, ik lach bij het zien van mijn schoonheid
  vrijdag 23 maart 2001 @ 04:56:36 #5
4376 eight of nine
Zoetwatermatroos
pi_855472
quote:
Op 23 maart 2001 04:54 schreef eight of nine het volgende:
neusgaatje
sorry hoor maar dat vind ik echt een beetje onpasselijk.
Ha, ik lach bij het zien van mijn schoonheid
  vrijdag 23 maart 2001 @ 08:59:17 #6
10542 pokpaals
(= slaapkop achterstevoren)
pi_855590
quote:
Op 23 maart 2001 04:56 schreef eight of nine het volgende:
sorry hoor maar dat vind ik echt een beetje onpasselijk.
Vind ik niet hoor. Volgens mij is het een gewone vraag. Mijn vriendin vind het iig fijn.
pi_855948
Voor zover ik weet, vind mijn fdiennetje het wel lekker, en dan het liefste tegelijk (voor & achter).

Ik heb gezegd.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_856030
quote:
Op 23 maart 2001 03:17 schreef Dr.Sin het volgende:
Wel heb ik een vriendin (niet mijn vriendin)
die het opwindend vindt om naar haar vriend te kijken terwijl hij zit te poepen.
Opwindend???????
#geen
  vrijdag 23 maart 2001 @ 12:08:41 #9
10978 Nash
Fun & Function
pi_856255
two in the pink, one in the stink
Find your spot on this planet, and ride it! -- Oj! So ein schward!
pi_857926
quote:
two in the pink, one in the stink
And there you go!!
pi_860102

Euhhh wat moet ik nu nog zeggen...

op bepaalde momenten maar niet altijd

zaterdag 24 maart 2001 @ 10:43:47 #12
5108 equilan
DE elfengodin
pi_860199
Heerlijk!!! Zeker als ik ondertussen gebeft word
Elfensex is superspannend...
pi_860229
quote:
Op 23 maart 2001 02:57 schreef Dr.HaaiAskie het volgende:
Yep, kan er zeer zekers van genieten...zeker in combinatie met (laten we het een keer netjes zeggen ) vaginale stimulatie cq vingeren.
  maandag 26 maart 2001 @ 14:12:45 #14
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_865835
ok, kan me voorstellen dat de vrouwen het lekker vinden.. maar kan me ook voorstellen dat er mannen zijn die daar problemen mee hebben....

ikzelf zou bijv niet zo snel mijn vinger in een anus duwen zonder over m'n nek te gaan (echt) hoe los je zoiets op dan?

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_865897
Ik vind ut erg leuk en lekker om te doen, en dan zoals een aantal dames hier ook zeggen, naast anaal vingeren ook bf beffen, of tegelijkertijd in de vagina vingeren, oid. Tis heerlijk te combineren met van alles, je houdt zowel je hand als je mond vrij om andere lekkere dingen mee te doen.

En waarom is het idee van om over je nek te gaan? Als je het heel zwart wit wilt zien en heel biologisch, wat is dan in weze enger/smeriger (tussen grote aanhalingstekens), je vinger in haar anus duwen, of je tong in haar vagina duwen? Toch heeft met beffen vrijwel niemand een probleem maar zodra het iets op anaal gebied betreft wordt er ineens moeilijk gedaan....ik snap dat toch niet echt. Maar misschien is ut meer iets van 'wat de boer niet kent....' Dus dat de nieuwigheid eng is of zo?

Ik vind ut iig heerlijk om een vrouw zo te verwennen ook en ut is geweldig hom te zien hoe een vrouw erop reageert als je het goed doet, die kronkelt soms bijkans nog harder als je haar anaal vingert dan vaginaal.

* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 26-03-2001 14:46]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_865912
Er is werkelijks niks gaver dan wanneer je een vrouw laat komen tijdens het beffen of vingeren.

Heerlijk man. !!

maandag 26 maart 2001 @ 14:50:25 #17
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_865914
quote:
Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:

* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen....good for them, it just double's the fun

amen
Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
  maandag 26 maart 2001 @ 15:01:07 #18
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_865940
quote:

En waarom is het idee van om over je nek te gaan?

Weet ik eigenlijk ook niet.. ik vind het ook heerlijk om mijn vriendin te verwennen maar sommige dingen zie ik mezelf gewoon niet zo snel doen...
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  maandag 26 maart 2001 @ 16:46:30 #19
10053 tsteen
Ed-look-alike
pi_866328
Kwee nie.
Mijn vriending vind het soms wel/soms niet lekker. Soms likken v anus in combinatie met vingeren, soms vingeren van anus en likken van voor.

Ligt allemaal beetje aan haar bui.

Zelf vind ik likken aan mijn anus wel fijn,
maar vingeren niet.

Loop niet zo te jagen. Ik ben aan het werk, niet op de vlucht !
pi_866340
quote:
Ik vind ut erg leuk en lekker om te doen, en dan zoals een aantal dames hier ook zeggen, naast anaal vingeren ook bf beffen, of tegelijkertijd in de vagina vingeren, oid. Tis heerlijk te combineren met van alles, je houdt zowel je hand als je mond vrij om andere lekkere dingen mee te doen.
Ik kijk nu wel op een hele andere manier naar je usericon en je ondertitel
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_868289
hahaha!
  dinsdag 27 maart 2001 @ 10:08:44 #22
9879 Merette
Ice And Ice Cold
pi_868502
Vingeren, ergens anders dan waar het "hoort"?
Ik moet er echt niet aan denken! Als ik tijdens een "wilde" vrijpartij de vinger van mijn vriend daar zou voelen, zou ik me helemaal de pleuris schrikken!!! Dat zou echt een afknapper zijn.
Nee, dat soort dingen heb ik nooit geprobeert, ik probeer het niet en zal het ook nooit proberen. Ik wil in bed in principe heel veel doen, maar er zijn grenzen........
pi_868506
Saaie doos
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage dinsdag 27 maart 2001 @ 14:02:42 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_869110
[quote]Op 26 maart 2001 14:44 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER kent iig genoeg vrouwen die hun anus als erogene zone hebben leren kennen en daar ontzettend van genieten kunnen[/quoteIn feite ben je dus een soort van missionaris!
pi_869678
quote:

En waarom is het idee van om over je nek te gaan? Als je het heel zwart wit wilt zien en heel biologisch, wat is dan in weze enger/smeriger (tussen grote aanhalingstekens), je vinger in haar anus duwen, of je tong in haar vagina duwen? Toch heeft met beffen vrijwel niemand een probleem maar zodra het iets op anaal gebied betreft wordt er ineens moeilijk gedaan....ik snap dat toch niet echt. Maar misschien is ut meer iets van 'wat de boer niet kent....' Dus dat de nieuwigheid eng is of zo?

Ik vind ut iig heerlijk om een vrouw zo te verwennen ook en ut is geweldig hom te zien hoe een vrouw erop reageert als je het goed doet, die kronkelt soms bijkans nog harder als je haar anaal vingert dan vaginaal.

Je klinkt als de ideale man!
Pain has a face, allow me to show it to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')