abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:59:29 #1
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12777635
IOI, de Deense makers van Hitman 1 en 2, komen binnenkort met een nieuwe game: Freedom Fighters. Deze game zal uitkomen op alle next-gen consoles en PC

Linkje: http://www.eagames.com/official/freedom/home.jsp

Het verhaal:
In een wereld waarin de Sovjet-Unie de Koude Oorlog heeft gewonnen, begint zich een ernstig conflict te ontwikkelen in de straten van Amerika. Troepen van het rode leger steken de Mexicaanse en Canadese grenzen over, kort nadat er een kernraket is afgevuurd op Washington D.C. Er breekt grote chaos uit als de Amerikanen via de televisie horen dat hun president is gedood en de Russen het land zijn binnengevallen.

De spelers kruipen in de huid van Christopher Stone, een zachtaardige loodgieter die zich ontpopt als een charismatische en onverschrokken vrijheidsstrijder die geobsedeerd is met het vinden en bevrijden van zijn broer, die door de vijand gevangengenomen is.

De game raakt in een stroomversnelling als Stone een leger van stadsguerillas samenstelt en leidt om de strijd aan gaan met de Sovjets in de straten van New York City.

Freedom Fighters biedt gameplay met twee lagen: 1) Een strategisch turn-based speltype dat is opgebouwd rond basisoperaties in een ondergronds rioolstelsel en 2) Een actiespeltype dat zich afspeelt in de straten waar heftige veldslagen worden gewonnen of verloren en spullen worden buitgemaakt.

Stone en zijn medestrijders vechten hun oorlog uit met verschillende soorten wapens die met een of twee handen worden bediend en gebruiken daarnaast vechttechnieken waarbij geen wapens te pas komen in hun strijd om vrijheid.

Omdat je een oorlog niet in je eentje kunt winnen, is een groot deel van het spel afhankelijk van Stone's vermogen om andere New Yorkers te rekruteren voor de strijd tegen het Rode Gevaar. Met een eenvoudig commandosysteem kan Stone zijn stadsguerillas orders geven om riskante missies uit te voeren.

Er zijn grote beloningen en straffen voor overwinningen en nederlagen in Freedom Fighters. Een op charisma gebaseerd rekruteringssysteem geeft punten voor het redden van vrijheidsstrijders of het innemen van belangrijke installaties, waardoor Stone meer mannen kan rekruteren.

Ik heb de demo gedownload en gespeeld (hier te halen) en ik moet zeggen: dit is best een cool spel!!

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12777722
mooie OP!
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:05:52 #3
10785 Smots
pi_12777747
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:04 schreef gieling het volgende:
mooie OP!
gewoon oud-hollands CTRL-C+CTRL-V

Hop, en nou die demo downloaden!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:05:58 #4
60646 Jereon
Ik denk dat ik bestond...
pi_12777748
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:59 schreef Smots het volgende:
en ik moet zeggen: dit is best een cool spel!!
Ziet er anders best wel hot uit....
Ik besta, of dacht ik dat maar?
pi_12777780
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:05 schreef Smots het volgende:

[..]

gewoon oud-hollands CTRL-C+CTRL-V

Hop, en nou die demo downloaden!

Ga ik idd vanmiddag wel doen denk ik
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:14:22 #6
10785 Smots
pi_12777931
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:05 schreef Jereon het volgende:

[..]

Ziet er anders best wel hot uit....

heh heh, zo kan je het ook noemen.
hoe dan ook, dit lijkt me een erg leuke game
pi_12777964
Game lijkt me best oke alleen zie ik een EA games logo ( game is naar alle platformen gepoort ? )
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
pi_12778009
Doet me denken aan Red Dawn, die film. Toch maar eens even proberen dan.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:29:07 #9
10785 Smots
pi_12778270
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:17 schreef Disorder het volgende:
Doet me denken aan Red Dawn, die film. Toch maar eens even proberen dan.
JUIST!
Tijdens het spelen van die demo dacht ik echt exact hetzelfde.
Alleen is Freedom Force leuk, en Red Dawn was gewoon... speciaal.
pi_12780122
Ik vind het spel wel aardig, maar om een eindoordeel te kunnen maken moet ik eerst wat kunnen spelen van het strategie gedeelte.
Wel jammer vind ik de accuraatheid van de wapens, die is vrij slecht en vijanden moeten soms echt veel geraakt worden willen ze neer gaan.
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:09:13 #11
10785 Smots
pi_12780760
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:43 schreef koeskoes het volgende:
Ik vind het spel wel aardig, maar om een eindoordeel te kunnen maken moet ik eerst wat kunnen spelen van het strategie gedeelte.
uiteraard, ik ook
quote:
Wel jammer vind ik de accuraatheid van de wapens, die is vrij slecht en vijanden moeten soms echt veel geraakt worden willen ze neer gaan.
oh, dat vond ik juist wel cool
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:18:47 #12
10785 Smots
pi_12801836
ik heb net OPM2 gekocht, en diezelfde demo die je kunt downloaden staat ook op de demodisc van OPM2.
(ik vind trouwens dat de PC-versie iets lekkerder speelt dan de PS2-versie)
pi_12853498
Lauw spel
Maar is het waar dat je de toetsen niet kan veranderen? In de demo versie?
  maandag 29 september 2003 @ 11:00:01 #14
10785 Smots
pi_13515326
Geniaal spel, ik ben er het grootste deel van het weekend mee zoet geweest!
MENSEUH: KOPEN DIT SPEL!!!
  maandag 29 september 2003 @ 11:14:04 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_13515620
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:00 schreef Smots het volgende:
Geniaal spel, ik ben er het grootste deel van het weekend mee zoet geweest!
MENSEUH: KOPEN DIT SPEL!!!
HE-LE-MAAL mee eens

Kheb alleen dit weekend niet kunnen spelen (^#$&&*@) maar vanaaf ga ik weer lekker knallen!!

The truth was in here.
  maandag 29 september 2003 @ 11:17:13 #16
10785 Smots
pi_13515684
Sodejanus!
Het wordt nu wel erg taai.
Ik moet nu een gebouw in om de vlag te hijsen, maar daarbinnen staat een kerel die met zo'n mounted machinegun rondloopt. (Supertaai om dood te schieten en zodra hij je ziet schiet 'ie je meteen aan gort)
En ik kan 'm niet naar buiten lokken, want om de zoveel minuten dropt er een helicopter een aantal Russische lijers recht voor de ingang van het gebouw.
FUCK, wat een prachtige game.
pi_13515793
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:17 schreef Smots het volgende:
Sodejanus!
Het wordt nu wel erg taai.
Ik moet nu een gebouw in om de vlag te hijsen, maar daarbinnen staat een kerel die met zo'n mounted machinegun rondloopt. (Supertaai om dood te schieten en zodra hij je ziet schiet 'ie je meteen aan gort)
En ik kan 'm niet naar buiten lokken, want om de zoveel minuten dropt er een helicopter een aantal Russische lijers recht voor de ingang van het gebouw.
FUCK, wat een prachtige game.
Wolverines! Red Dawn he

Inderdaad een erg cool spel, is alleen niet al te lang helaas. Die mannen in volle body armour met de machine guns zijn niet al te moeilijk als je een team van 9 man hebt, en je mikt zelf lekker op zijn hoofd. Die machine guns van hun zijn wel erg lekker trouwens, kan je veel russen mee neerkrijgen en nauwlijk reloaden

Smots: Misschien eerst de missies doen waarbij de troop transport helicopter platform opblaast? Scheelt een hoop hoor

pi_13515842
Ik vond de PS2-demo in eerste instantie niet echt geweldig, misschien nog maar eens proberen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 29 september 2003 @ 11:26:45 #19
10785 Smots
pi_13515866
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:23 schreef Gio het volgende:

[..]

Wolverines! Red Dawn he

Inderdaad een erg cool spel, is alleen niet al te lang helaas. Die mannen in volle body armour met de machine guns zijn niet al te moeilijk als je een team van 9 man hebt, en je mikt zelf lekker op zijn hoofd. Die machine guns van hun zijn wel erg lekker trouwens, kan je veel russen mee neerkrijgen en nauwlijk reloaden

Smots: Misschien eerst de missies doen waarbij de troop transport helicopter platform opblaast? Scheelt een hoop hoor

Ja, met z'n negenen of tienen zijn die kerels wel te doen, maar het stuk wat ik nu speel MOET je in je ééntje spelen.
Dat van die platformen opblazen is wel een goeie, maar die missie is zo mogelijk NOG moeilijker.
(maar we komen d'r wel)
  maandag 29 september 2003 @ 11:27:17 #20
10785 Smots
pi_13515878
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond de PS2-demo in eerste instantie niet echt geweldig, misschien nog maar eens proberen.
als je die demo niks vond, weet ik niet of je je met de full version wel gaat vermaken.
  maandag 29 september 2003 @ 11:28:16 #21
10785 Smots
pi_13515903
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:23 schreef Gio het volgende:

[..]

Wolverines! Red Dawn he

Inderdaad een erg cool spel, is alleen niet al te lang helaas.

Is de game afgelopen nadat je die vestiging met die vier punten hebt overgenomen?
pi_13515917
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:27 schreef Smots het volgende:
als je die demo niks vond, weet ik niet of je je met de full version wel gaat vermaken.
Ik heb hem eerlijk gezegd maar heel even uitgeprobeerd.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 29 september 2003 @ 11:30:39 #23
10785 Smots
pi_13515964
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb hem eerlijk gezegd maar heel even uitgeprobeerd.

probeer 'm eerst eens uit te spelen (als je wilt) en kijk dan of je 'm leuk vind
pi_13516698
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:26 schreef Smots het volgende:

[..]

Ja, met z'n negenen of tienen zijn die kerels wel te doen, maar het stuk wat ik nu speel MOET je in je ééntje spelen.
Dat van die platformen opblazen is wel een goeie, maar die missie is zo mogelijk NOG moeilijker.
(maar we komen d'r wel)

Ik kan me maar 2 stukken herrinneren uit het spel waar je in je eentje speelt, en bij beide hoefde je geen vlag te hijsen. Waar zit jij dan precies?
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:28 schreef Smots het volgende:

[..]

Is de game afgelopen nadat je die vestiging met die vier punten hebt overgenomen?

Ja
  maandag 29 september 2003 @ 12:06:00 #25
10785 Smots
pi_13516759
quote:
Op maandag 29 september 2003 11:26 schreef Smots het volgende:

[..]

(maar we komen d'r wel)

dit stuk heb ik IIG al gehad:

Was wel mooi om met een Rocket Launcher die irritante gasten uit hun toren te blazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')