En van mij hoeven er echt niet zoveel topics met een slotje te zien te zijn. Het enige wat daar staat zijn baggertopics of volle PG's. Als je daar 2 of 3 posities voor reserveert is het toch voldoende? De overige posities kun je dan weer gebruiken voor actieve topics. Lijkt mij veel handiger.
Je wilt het eiland promoten, maar topics vallen naar mijn mening op het moment veel te snel weg naar vergetelheid. Kan nooit bevoordelijk zijn.
Dus topics niet laten wegzakken nav de datum, maar vaste lijst met zoveel
(noem een getal) topics altijd zichtbaar laten!!
quote:Ik denk niet dat dat mogelijk is. Tenminste voorzover ik je begrijp. Of je zult een groot aantal topics sticky moeten maken, wat denk ik ook niet echt de bedoeling is.
Op woensdag 3 december 2003 08:41 schreef Faat het volgende:
Heel goed idee, vooral voor de fora waar wat minder vaak topics worden
gepost mogen ze van mij langer blijven staan (Keldertje is hetzelfde verhaal)Dus topics niet laten wegzakken nav de datum, maar vaste lijst met zoveel
(noem een getal) topics altijd zichtbaar laten!!
quote:Elk fora heeft een vast aantal posities met betrekking tot de topics die je kan zien. Ik heb het nu specifiek over het Eiland. Niet over de algemene AT lijst. Is daar een ander woord voor ofzo?
Op woensdag 3 december 2003 08:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Volgens mij is er niet echt een plek voor ieder forum gereserveerd. Bovendien staat het Eiland bij veel mensen niet eens in hun AT lijst.
quote:Keldertje?
Op woensdag 3 december 2003 08:41 schreef Faat het volgende:
(Keldertje is hetzelfde verhaal)
quote:Je snapt het niet helemaal ziekzakje
Op woensdag 3 december 2003 08:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Volgens mij is er niet echt een plek voor ieder forum gereserveerd. Bovendien staat het Eiland bij veel mensen niet eens in hun AT lijst.
quote:Ik denk niet dat ieder forum een vast aantal posities heeft mbt de topics die je kunt zien
Op woensdag 3 december 2003 08:51 schreef Werik het volgende:
Elk fora heeft een vast aantal posities met betrekking tot de topics die je kan zien. Ik heb het nu specifiek over het Eiland. Niet over de algemene AT lijst. Is daar een ander woord voor ofzo?
Dus in die giga fora zoals Onzin en Muziek en Dig bijvoorbeeld weg laten zakken
na 7 dagen en andere fora laten wegzakken na 2 maanden?
Data is maar een voorbeeld hoor kunnen ook andere tijden zijn.
Tis natuurlijk wel zo dat als er ineens in 2 maanden gigantisch veel gepost wordt,
de boel een beetje overloopt, maar het zou mooi zijn als iedere mod dat voor zijn
eigen topic forum aan kan passen. Volgens mij moet dat best mogelijk zijn, wij kunnen zelf
toch ook kiezen of we topics van een bepaalde tijd willen zien. Alleen is dat dan
individueel, een mod moet het dan zeg maar voor iedereen zichtbaar maken, zoiets
-edit- topic moet natuurlijk forum zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 03-12-2003 09:20]
quote:Keldertje is nu een verstopt forum geworden Kasper, als je erin wil moet
Op woensdag 3 december 2003 08:53 schreef kasper het volgende:
Keldertje?
quote:Oh, op die manier. Dan is het toch helemaal simpel eigenlijk. Verleng de data dat een topic zichtbaar blijft en je bent klaar. Ik denk dat dat zeker voor een forum als eiland zeker van belang is.
Op woensdag 3 december 2003 09:03 schreef Faat het volgende:[..]
Ik denk niet dat ieder forum een vast aantal posities heeft mbt de topics die je kunt zien
(alhoewel er misschien wel een maximum is) maar dat er gewoon een bepaalde tijd voor
staat voor een topic verdwijnt. Je zou dit per forum een beetje kunnen aanpassen lijkt me.Dus in die giga fora zoals Onzin en Muziek en Dig bijvoorbeeld weg laten zakken
na 7 dagen en andere fora laten wegzakken na 2 maanden?
Data is maar een voorbeeld hoor kunnen ook andere tijden zijn.Tis natuurlijk wel zo dat als er ineens in 2 maanden gigantisch veel gepost wordt,
de boel een beetje overloopt, maar het zou mooi zijn als iedere mod dat voor zijn
eigen topic aan kan passen. Volgens mij moet dat best mogelijk zijn, wij kunnen zelf
toch ook kiezen of we topics van een bepaalde tijd willen zien. Alleen is dat dan
individueel, een mod moet het dan zeg maar voor iedereen zichtbaar maken, zoiets
Wij willen graag méér zien
quote:Ja, het enige nadeel is dus dat je dan ook langer die slotjes topics te zien krijgt.
Op woensdag 3 december 2003 09:19 schreef Faat het volgende:
Volgens mij is het ook heel simpel, Dago en Phoentje kunnen jullie dit even regelen?Wij willen graag méér zien
Even vergeleken met LIT, maar dan staat eiland al langer. Laatste topic in LIT staat op 24-11. Het eiland op 19-11. Staat al iets langer dus in principe
Misschien een vaste indeling maken van 45 "open" topics altijd
zichtbaar en 5 gesloten topics altijd zichtbaar, ongeacht de datum
quote:Het gaat om de laatste post in een topic volgens mij.
Op woensdag 3 december 2003 09:27 schreef Faat het volgende:
Dat zegt op zich nog niets, want kan zijn dat er tussen 19.11 en 24.11
geen nieuwe topics op het eiland zijn gekomenMisschien een vaste indeling maken van 45 "open" topics altijd
zichtbaar en 5 gesloten topics altijd zichtbaar, ongeacht de datum
quote:Maar daar gaat het niet om
Op woensdag 3 december 2003 09:29 schreef Magneet het volgende:
er zijn plannen om je een persoonlijke active topics te laten helpen dus dat je zelf instelt wat erin komt te staanalleen is het daarvoor w88 op Arjen en dat duurt eeuwen
Hoe kan het in hemelsnaam dat ik de enige ben die Werik om half 10 's morgens zo
goed begrijpt én dat we het over de afmetingen en kunstjes van dierenpiemels hebben
Oké, dat laatste is makkelijker te verklaren
En zulke zaken mogen wmb gewoon in het klachtenbureau hoor
quote:Die optie die Faat gaf is geen mogelijkheid? Met een vast aantal? Ik heb geen idee wat er technisch allemaal mogelijk is.
Op woensdag 3 december 2003 10:59 schreef Dagobert het volgende:
Ik kan eens vragen of die datum nopg langer kan, maar we staan al uberlang zegmaarEn zulke zaken mogen wmb gewoon in het klachtenbureau hoor
Oke, zat al te twijfelen. Voortaan in het klachtenbureau dus. Is het dan overigens niet beter om op deze gewoon een slotje te doen?
quote:Vast aantal kan voor zover ik weet niet, dan moet er dus gescript worden en het heeft niet zo'n hoge rpioriteit dat ik dat binnen een jaar af verwacht
Op woensdag 3 december 2003 11:03 schreef Werik het volgende:[..]
Die optie die Faat gaf is geen mogelijkheid? Met een vast aantal? Ik heb geen idee wat er technisch allemaal mogelijk is.
Oke, zat al te twijfelen. Voortaan in het klachtenbureau dus. Is het dan overigens niet beter om op deze gewoon een slotje te doen?
En deze op slot lijkt me een goed idee Lekker verder in het FB-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |