België!
We hebben een nieuwbouw app. gekocht en volgend jaar zomer zou het klaar moeten zijn dus het grote wachten is nu begonnen.
Ik zie er verschrikkelijk naar uit, een nieuw begin, een groter en mooier app. in een landelijke en bosrijke omgeving net over de grens in België.
Ik kan haast niet wachten tot het zover is, het lijkt erg mooi te worden en wat mij erg aanstaat is dat we in een rustig dorp komen, vlakbij ( 4 minuten lopen) de bossen en vlakbij de hei (10 min. met de auto) en vlakbij Antwerpen.
We gaan er qua ruimte flink op vooruit met een woonkamer van 58m2, een dakterras van 40m2, een zeer ruime slaapkamer, een zeer ruime badkamer, een zolderverdieping en natuurlijk de bergingen (1 in huis en 1 in de kelder) plus een eigen autostaanplaats achter het gebouw
Dus voor zijn tweetjes ruim zat
En nu maar rustig de bouw afwachten....
Waar ergens in Belgie? Kom je misschien wel bij mij in de buurt te wonen
en het is weer eens iets anders dan die stinkstad
en de appie is om de hoek want we wonen hemelsbreed 500/750m van Nederland af
quote:bedankt voor deze nuttige bijdrage
Op woensdag 27 augustus 2003 09:55 schreef Phr3ak het volgende:
Dus we hebben een wannabee belg er bij
Wil even een paar dingetjes weten.
A: of ze allemaal al verkocht zijn?
B: hoe zijn ze verkocht? (mischien dmv loting)
C: is het toevallig een nederlandse aannemer die het project heeft gestart?
(ben zelf makelaar, dus was er ff nieuwschierig naar)
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 11:16 schreef Rolex het volgende:
Proficiat
thenks
Wil even een paar dingetjes weten.A: of ze allemaal al verkocht zijn? nog 3 te koop
B: hoe zijn ze verkocht? (mischien dmv loting) geen loting, toevallig waren we er al eerste bij en hadden overal eerste keus in (ook autostaanplaats en berging
C: is het toevallig een nederlandse aannemer die het project heeft gestart? nope, gewoon een belgische(ben zelf makelaar, dus was er ff nieuwschierig naar)
quote:nee
Op woensdag 27 augustus 2003 11:20 schreef Rolex het volgende:[..]
Eigen huis al verkocht?
quote:Reserve belgen
Op woensdag 27 augustus 2003 09:25 schreef DarkElf het volgende:
Ja ja, gisteren hebben we de laatste papieren bij de notaris getekend en vanaf gisteravond zijn Rtificial en ik dus officieel grondbezitters in...België!
[blaat]
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 27-08-2003 11:27]
quote:(Vergeet Bergen op Zoom niet.)
Op woensdag 27 augustus 2003 09:25 schreef DarkElf het volgende:Ik kan haast niet wachten tot het zover is, het lijkt erg mooi te worden en wat mij erg aanstaat is dat we in een rustig dorp komen, vlakbij ( 4 minuten lopen) de bossen en vlakbij de hei (10 min. met de auto) en vlakbij Antwerpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 27-08-2003 11:27]
quote:oh ja
Op woensdag 27 augustus 2003 11:24 schreef Juup© het volgende:[..]
quote:Komt nog wel.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:25 schreef DarkElf het volgende:[..]
oh ja
nooit geweest dus telt nog niet mee
Gefeliciteerddddddddd iig
quote:Mag ik vragen waar je woont?
Op woensdag 27 augustus 2003 11:20 schreef DarkElf het volgende:[..]
nee
Groetjes.
quote:rotterdam
Op woensdag 27 augustus 2003 11:30 schreef Rolex het volgende:[..]
Mag ik vragen waar je woont?
Want wij zitten in Eindhoven (nvm kantoor), mocht je hier in de buurt wonen dan kunnen wij mischien wel iets leuks voor je regelen.Groetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |