Een Ranjastalletje
Ik ben te vinden aan het begin van het Lieflijk Laantje (lekker dicht bij huis ) en verkoop alle ranja-versnaperingen die je je maar kunt voorstellen!
Zo heb ik Gewone Ranja, Ranja met ijs, Ranja Slush-Puppie, Gin-Ranja (voor Breuls), Ranja-light, Ranja-thee en natuurlijk Ranja-koekjes!
Staat je favoriete ranja-versnapering er niet bij? Niet getreurd, aan alles kan namelijk gewerkt worden
1 grote Ranja graag.
mag ik een glas met:
5 dl. bronwater (met CO2)
3 dl. Bacardi (bruin)
½dl. colasiroop
Lekker pluis! Doe mij maar meteen een Extra Large, ik heb namelijk een enorreme dorst!
*Krijgt ranja
Gaat weer weg
* pluisje deelt ijverig ranja uit aan al de dorstige zielen op het eiland
Willen jullie er misschien een koekje bij?
Maarreh, doen mij maar een...
(3x raden )
Nee joh, is toch niet nodig!
De klandizie is daar toch niet zo groot, met die 3 bewoners die dat planeetje van je heeft
* pluisje overhandigt Breuls een tankje met "jeweetwel"
Joh, is toch handig dat hier nu ook een stalletje is, dan sta je tenminste nooit droog
quote:hm
Op 22 maart 2001 18:49 schreef pluisje het volgende:
Nieuw personeel???Nee joh, is toch niet nodig!
De klandizie is daar toch niet zo groot, met die 3 bewoners die dat planeetje van je heeft
quote:lekkor
* pluisje overhandigt Breuls een tankje met "jeweetwel"
quote:Jaa.. da's waar
Joh, is toch handig dat hier nu ook een stalletje is, dan sta je tenminste nooit droog![]()
Zo, heb ik ook weer wat aan klantenbinding gedaan vandaag
Die ranja-pasta was nog een experimentje, maar volgens mij was het prima gelukt!
Vanaf heden ook ranja-ontbijt met exclusieve ranja-pasta!
en een parasolletje
hmmm wat schijnt die zon lekker zeg
En een parasolletje natuurlijk
De klandizie is vandaag ook niet echt groot, maar dat is niet zo erg: zo blijft er alleen maar meer ranja voor mij over
[Dit bericht is gewijzigd door Hummer op 24-03-2001 14:49]
Hai Pluis!!
Heb je voor mij een mega ranja met een rietje, en doe voor Gandalf maar een grote bak ranja ijs.. zijn we wel aan toe
Hoe is het verder met je?? Red je het, de zorg voor Twigger??
[offtopic] heb je het verslag al gelezen/gezien?? [/offtopic]
ZO, smullen maar!
Ik red me prima hoor, Twigger is zo'n makkelijk kind, en natuurlijk is Breuls er ook nog, die helpt ook een handje mee!
[offtopic] Ja hoor, gelezen, het duurde even maar dan heb je ook wat [/offtopic]
Vandaag: Bij iedere bestelling gratis een portie RANJAKOEKJES!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |