abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12726222
Wij hebben een weekendje geboekt in een 2 persoons cottage 'de luxe' in center parcs heijderbos.
Wie is daar al eens geweest ? En was het er OK?
Ik ben vossemeren en erperheide gewend. Dat zijn zeer mooie parken.
Hoe valt het zwembad mee in het heijderbos? Is er een goeie wildwaterbaan?
En zijn het mooie bungalows? Jungle dome?
Wij liggen vlak aan het meer.

We konden moeilijk kiezen tussen die verschillende parken, aangezien we niemand kenden die er al eens geweest was.
dus laat maar weten wat je er van vond!!

dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:22:54 #2
29985 gigatech
Rosie the bear
pi_12726289
ik heb mezelf in het heijderbos altijd prima vermaakt , ik ben er zo'n 5 jaar geleden voor het laatst geweest maar het heijderbos stond toen wel bekend als een van de betere parken ,veel plezier
Reisverslag Camper Rondreis USA : http://usa2006.alibalex.com
Cosmic news : http://cosmicgravity.net
pi_12726319
Hoe valt het zwembad mee in het heijderbos?
- goed!
Is er een goeie wildwaterbaan?
- yep, best een goeie
En zijn het mooie bungalows?
- als je een deluxe cottage heb wel ja
- Want die van een olifant is toch het langste
pi_12726341
ohwjah... ook niet onbelangrijk: canal+
pi_12726386
Ik ben 2 keer naar Heijderbos geweest en ik vond het een prima park. Het zwembad is veel groter dan bijvoorbeeld Kempervennen of Eemhof, waar ik ook weleens geweest ben. Ze hebben inderdaad ook meerdere glijbanen en een wildwaterbaan. Verder heb je bij Heijderbos de Jungledome, waar weer leuke restaurants en vertier zit voor 's avonds.
pi_12726411
In het Heijderbos heb je ook zo'n soort Burgers' Bush-achtig iets. Da's ook wel aardig. Zwembad is zoals het hoort te zijn, verder herinner ik me weinig, heb dat weekend vrijwel alleen maar in het zwembad gelegen
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:27:35 #7
55337 snowbutterfly82
Nee heb je, ja kan je krijgen
pi_12726440
he joy bedankt dat he dit topic heb geopend, ik ga namelijk binnenkort ook naar het heijender parc voor een week.

ben er ook nog nooit geweest. lijkt me wel leuk!

Destiny is not a mather of canche, it'a a mather of choises
pi_12726445
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:25 schreef hans12581 het volgende:
Ik ben 2 keer naar Heijderbos geweest en ik vond het een prima park. Het zwembad is veel groter dan bijvoorbeeld Kempervennen of Eemhof, waar ik ook weleens geweest ben. Ze hebben inderdaad ook meerdere glijbanen en een wildwaterbaan. Verder heb je bij Heijderbos de Jungledome, waar weer leuke restaurants en vertier zit voor 's avonds.
ik vond de wildwaterbaan van de kempervennen juist leuker, stukken lomper issie daar. zwembad verschilt maar weinig met heijderbos trouwens, allebei best groot.
pi_12726495
Hier hebben we al een topic voor. Daar verder graag. Bungalowparken!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')