abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12725838
Als je niks in het topic te zoeken hebt reageer dan ook niet, Of is dat niet de stelregel die jullie met zijn allen zo vaak gebruikt hebben om reacties weg te modden ?
Hou je er zelf ook eens aan.
quote:
quote van Jerruh
(waarschuwing: deze post omvat meer dan 10 regels)
Wanneer de nood het hoogst is wordt het vurige verlangen in je maag naar de goudgele vloeistof, helaas niet bekend onder de naam frietvet maar onder de naam pils (ook wel bier genoemd) aangewakkerd. De kraag lonkt naar je en het glas lijkt meer dan ooit te glimmen. De eerste teug gaat ad fundum richting maag, de alcohol wordt in het bloed opgenomen. Wat zal dit receptuur met de persoon in kwestie doen?

De blonde jongen hing aan de toog, ook wel bar genoemd, met voor zich een amsterdammertje gevuld met het tapvocht. Vriendelijk met wijze raad in zijn achterhoofd had hij geweigerd maar het glas was al volgetapt dus weigering zat er niet in voor deze jonge kerel. Toch maar een slokof drie, daarna doen we het wel rustig aan. We moeten immers nog naar huis. Nou ja, de Twee brachten hem toch naar het station, dus t zou wel goed komen. Na wat gekwetter, want pils doet meer met je stembanden dan enig idols-zanglerares voor elkaar krijgt, werd het tijd om de zwaarmoedige benen op de grond te zetten en de kont van de kruk te hijsen. Woei, daar was bijna de ontmoeting met hetgeen vloer wordt genoemd, en aangezien daar allerlei stukjes bierviltjes lagen, was een confrontatie niet de ultieme afsluiter van de avond. Nog ff de broek rechttrekken en een urinelozing plegen in de wc, en dan werd het tijd om af te druipen richting station. Van de tram weinig gemerkt, maar ja, soms wordt je even verdoofd en dan merk je vrij weinig van het feit wat er om je heen gebeurt

Op het station afscheid nemen van de Twee (huh, wat doen mijn armen om zijn nek) kwam zwaar aan, het was immers gezellig en die klotetrein is gewoon niet leuk! Hij keek door het kleine bevuilde raampje naar buiten en zag in het raam meer spiegelbeeld dan landschap (hmzz, ik moet me hoognodig scheren!). het meisje aan de overkant deerde hem vrij weinig, immers, het was sletteavond geweest en deze paste rooskleurig in het notoire toonbeeld dat zich bevond op het leidsche plein. Wat minder tiet en wat meer schoonheid had beter gestaan!

Station! Uitstappen, fiets zoeken en op naar eindbestemming: bed. Dat een bed van mos onderwijl ook een goede oplossing was, had ie wel door. Terwijl hij gestaag doortrapte richting huis, kwam hij in een donker bos. Na uitgeweken te hebben voor denkbeeldige stoeten eenden en olifanten, botste hij tegen een ANWB-paddenstoel. Terwijl hij zijn blauwe ballen uit het stuur haalde zag hij op de paddenstoel staan dat hij nog een aantal km te gaan had. Hup, op de fiets, doorfietsen

Een paar meter verder was een confrontatie met een een dennenboom een feit. Hmzz zou het toch dat laatste glas geweest zijn of is het wat anders? De denneboom kon niets anders vertellen dan ik heb je nu je koppijn gegeven, keer huiswaards. Een paar meter strompelen en wat zeulen met de fiets brachten hem op het idee, om toch maar verder te fietsen, lopen schoot niet op en het kotsgevoel kwam op! Doorfietsen, dan kan je thuis veilig in de wc je mac donalds voedsel kwijt, das altijd nog beter dan in dit bos of in een bus!

Ook dat nog, lekke band! Waar heb ik doorheen gereden? Enige studie wees uit dat de shortcut door een bramenstruikbosje niet de ultieme weergave was van shortcut. Dan maar lopen.

Het wordt licht, en een afgetakeld persoon, met kotsplekken op zijn broek, wallen onder de ogen, een wrak van een fiets in zijn klauwen en een ochtendhumeur ter grootte van bush onozelheid komen aan bij een voordeur. De buurvrouw doet open en stuurt hem gedwee door naar het volgende huis.

***disclaimer: dit verhaal is bijna waargebeurd, en toch ook weer niet ***
***disclaimer2: het blonde jongetje heeft het goedgekeurd . ***

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_12725858
Mooi verhaal man. Klinkt goed!

.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_12725892
quote:
(waarschuwing: deze post omvat meer dan 10 regels)
Dan lees ik het maar even niet!
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12725920
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 12:07 schreef Knut het volgende:
Als je niks in het topic te zoeken hebt reageer dan ook niet, Of is dat niet de stelregel die jullie met zijn allen zo vaak gebruikt hebben om reacties weg te modden ?
Hou je er zelf ook eens aan.
Tegen wie heb je het nou en was die niet per mail te bereiken?
Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
pi_12725975
Daar staan nog altijd een aantal ontopic posts.

Verder offtopic posts worden geëdit. Commentaar mag in het feedback topic. .

Verder in Van het glas tot het Bos

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')