abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12711895
quote:
LONDEN - Superster Madonna zal haar eerste kinderboek 15 september presenteren in Parijs. Op die dag verschijnt The English Roses in honderd landen in dertig talen, aldus de BBC woensdag.

Madonna, moeder van twee kinderen, heeft met een uitgever een deal gesloten om vijf kinderboeken te schrijven. De werken zijn gebaseerd op de kabbala, de mystieke middeleeuwse joodse leer.

bron

Kabbala is dus de nieuwe religie van Madonna, zij schonk onlangs 50 miljoen voor een nieuw instituut in Londen.Ook heeft de leer van kabbala andere beroemde aanhangers zoals Barbara Streisand en Mick Jagger.Dus net zoiets als de Scientology kerk.

Alleen weet ik niet wat de leer van kabbala nou precies inhoudt, iemand die er meer over weet??

Ik ga die boeken sowieso zeker kopen, collectors items .

pi_12711957
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:59 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Kabbala is dus de nieuwe religie van Madonna, zij schonk onlangs 50 miljoen voor een nieuw instituut in Londen.Ook heeft de leer van kabbala andere beroemde aanhangers zoals Barbara Streisand en Mick Jagger.Dus net zoiets als de Scientology kerk.

Alleen weet ik niet wat de leer van kabbala nou precies inhoudt, iemand die er meer over weet??

Ik ga die boeken sowieso zeker kopen, collectors items .

Kabbala is toch de zoektocht van Joodse geleerden naar de ware naam van god, of jahweh? Door combineren met letters en dergelijke proberen ze de ware naam en aard van god te vinden.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_12712258
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:01 schreef julekes het volgende:

[..]

Kabbala is toch de zoektocht van Joodse geleerden naar de ware naam van god, of jahweh? Door combineren met letters en dergelijke proberen ze de ware naam en aard van god te vinden.

Klinkt interessant .
pi_12712480
google?
pi_12712867
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
google?
Dat kan, maar soms is het leuker om het van users te horen.
pi_12719722
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat kan, maar soms is het leuker om het van users te horen.

Is waar. Ik had er zelf een tijd geleden naar gezocht maar het is te ingewikkeld, te lang geleden en er is te weinig van blijven hangen om er hier iets zinnigs over te zeggen. Het is een joodse leer, reïncarnatie, goed en kwaad, maar zoals gezegd ik weet er te weinig van. Als je echt geïnteresseerd bent kun je zelfs in A'dam een cursus volgen in de Kabbala.
pi_13188325
Het is vanaf een woensdag in Nederland verkrijgbaar.Wel prijzig voor zo'n dun boekje; 15 euro.

De kinderen in het Jeugdjournaal vonden het wel aardig .

pi_13188468

Ziet er lief uit .

pi_14178912
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Ziet er lief uit .

Als je interesse hebt in een cursus kabbalah, dan kun je een mailtje sturen naar mijn rav. ( verkabbala@planet.nl )

Hij is de leerling van Rav Laitman van Bnei Baruch, de grootste kabbalist op dit moment.

Wat bronnen:
http://www.kabbalah.info
http://www.kabbalah.info/dutchkab
http://kab.tv (dan english kiezen)
http://www.kabbalahmedia.info/index.php

In het begin word je overrompeld met informatie, maar na verloop van tijd klaar het als het ware op. Veel succes!

Overigens, als je als zou willen chatten user to user, dan zit ik in het #WFL irc-kanaal. Zie FAQ wfl hoe je daar komt

[Dit bericht is gewijzigd door k3vil op 27-10-2003 19:25]

pi_14215054
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 21:01 schreef julekes het volgende:

[..]

Check ook de film 'Pi'. Daarin neemt het kabbalisme een centrale plaats in.

Laters!

AA

MANTRONIX???
Positive Energy Activates Constant Elevation
  zondag 2 november 2003 @ 13:48:52 #11
20741 generalist
Watch me do it!
pi_14318757
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Ziet er lief uit .

Ziet er juist truttig uit, een volwassene die net niet weet wat kinderen willen.

Zal wel iets voor 11 jarige bijna puberende meisjes worden

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')