abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12648107
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 01:44:44 #2
64158 Jawohl
wat nou ondertitel
pi_12648125
o
Your suffering will be legendary... even in Hell
pi_12648156
kun je lang walgen ik vind bush maar een grote *****
pi_12648187
Ik walg van mensen, die andermans mening niet gewoon kunnen respecteren.
pi_12648200
Bush is oke ole ole

Als Bush zo'n eikel was geweest was ie allang een nucleare oorlog begonnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 23-08-2003 01:54]

Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 01:50:18 #6
57379 Happyness
A dirty mind is a joy Forever.
pi_12648227
pi_12648286
Nou, nou.

.

[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 01:55:09 #8
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12648306
Ik snap mensen die walgen van mensen die Bush een eikel vinden niet
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_12648408
Ik vind Bush een eikel, een nitwit, iemand die met behulp van de vriendjes van zijn pa aan de macht is gekomen en daarbij ook nog een vervalste verkiezingsuitslag nodig had.

Gelukkig voor de wereld zal het probleem Bush slechts één ambtstermijn in beslag nemen, je ziet nu al dat zijn populariteit danig afkalft. Bush sr. was gefrustreerd omdat hij er niet in slaagde zijn herverkiezing voor elkaar te krijgen, Bush jr. zal met hetzelfde probleem moeten leven. Waarschijnlijk zal broer Jeb ook een keer willen proberen president te worden, maar diens Witte Huisdroom zal waarschijnlijk een natte droom blijven.

pi_12648424
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 01:55 schreef Ype het volgende:
Ik snap mensen die walgen van mensen die Bush een eikel vinden niet
Ik snap mensen die walgen op bush en hem een eikel vinden en die mensen die op de mensen walgen en die daarop walgen niet. Ik walg op ze!!
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:03:42 #11
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12648450
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:02 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ik snap mensen die walgen op bush en hem een eikel vinden en die mensen die op de mensen walgen en die daarop walgen niet. Ik walg op ze!!

Zonde, er zitten hele leuke mensen tussen.
Kijk naar mij
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:03:48 #12
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_12648452
Zowel de republikeinen als de democraten daar zijn eikels.
pi_12648475
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:01 schreef Kozzmic het volgende:
en daarbij ook nog een vervalste verkiezingsuitslag nodig had.
Nou, nou. Bush heeft de verkiezingen gewoon gewonnen, op een eerlijke manier, volledig volgens Amerikaanse wetten.
quote:
Gelukkig voor de wereld zal het probleem Bush slechts één ambtstermijn in beslag nemen, je ziet nu al dat zijn populariteit danig afkalft.
Geleidelijk, enkel omdat er nu eenmaal geen oorlog meer op de agenda staat. Bush heeft op dit moment echter nog steeds een meerderheid van de kiezers, en als er ook nog eens geen waardige tegenstander door de democraten naar voren geschoven wordt, kan Bush dit makkelijk winnen. Hij heeft ook verreweg het meeste campagnegeld.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:08:06 #14
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12648514
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:05 schreef Cronus het volgende:

[..]

Nou, nou. Bush heeft de verkiezingen gewoon gewonnen, op een eerlijke manier, volledig volgens Amerikaanse wetten.
[..]

Geleidelijk, enkel omdat er nu eenmaal geen oorlog meer op de agenda staat. Bush heeft op dit moment echter nog steeds een meerderheid van de kiezers, en als er ook nog eens geen waardige tegenstander door de democraten naar voren geschoven wordt, kan Bush dit makkelijk winnen. Hij heeft ook verreweg het meeste campagnegeld.

Je hebt gelijk, de VS is een prima land, waarbij de president volgens de wet verkiezingsfraude mag plegen en het volk zo oorlogslustig is, dat de president slechts populair is, als hij aan de andere kant van de wereld complete steden bombardeerd.
Verder is het dan nog een land waar je afhankelijk van de hoeveelheid geld die je hebt, meer in staat bent om belangrijke posities in te nemen.

Je hebt me totaal overtuigd, ik ga verhuizen

pi_12648515
en ik walg van mensen die niet van hem walgen
Refuse/Resist/Innerself
pi_12648571
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:08 schreef Ype het volgende:
Je hebt gelijk, de VS is een prima land, waarbij de president volgens de wet verkiezingsfraude mag plegen
Er was geen verkiezingsfraude, er is niets fout gedaan, desalniettemin zal er altijd gespeculeerd worden over de werkelijke verkiezingsuitslag. In ieder geval heeft het geen zin eindeloos Nederlandse wetten te gaan projecteren op de Amerikaanse, Bush heeft gewonnen, klaar. Accepteer je nederlaag.
quote:
en het volk zo oorlogslustig is, dat de president slechts populair is, als hij aan de andere kant van de wereld complete steden bombardeerd.
Ten eerste worden er geen bommentapijtjes boven steden gestrooid, dit dateerd nog maar uit de Tweede Wereldoorlog. Ten tweede is het algemeen bekend dat een president nu eenmaal in populariteit stijgt als hij de aandacht af weet te leiden uit eigen land, en vooral als het met de wereldeconomie al slecht gaat.
pi_12648585
Zo jongens dit is ee stoere topic, allemaal klappen voor de ts
En what maakt jou bijzonder
pi_12648604
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:13 schreef TaoOfDarkness het volgende:
Zo jongens dit is ee stoere topic, allemaal klappen voor de ts
De eer mag naar Onlogisch, een persoon die zijn naam geen eer aan doet .
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:14:43 #19
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:14:49 #20
46571 Tha_TE
Mind Control
pi_12648610
Walg van me
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:17:09 #21
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_12648635
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:14 schreef Tha_TE het volgende:
Walg van me
Van jou??
Liever van bush
pi_12648638
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:14 schreef Tha_TE het volgende:
Walg van me
Voor één keertje dan, omdat je het zo lief vraagt .
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:20:55 #23
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12648683
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:11 schreef Cronus het volgende:

[..]

Er was geen verkiezingsfraude, er is niets fout gedaan, desalniettemin zal er altijd gespeculeerd worden over de werkelijke verkiezingsuitslag. In ieder geval heeft het geen zin eindeloos Nederlandse wetten te gaan projecteren op de Amerikaanse, Bush heeft gewonnen, klaar. Accepteer je nederlaag.

Als het alleen mijn nederlaag was, ok, maar het is een nederlaag voor de hele wereld
quote:
[..]

Ten eerste worden er geen bommentapijtjes boven steden gestrooid, dit dateerd nog maar uit de Tweede Wereldoorlog. Ten tweede is het algemeen bekend dat een president nu eenmaal in populariteit stijgt als hij de aandacht af weet te leiden uit eigen land, en vooral als het met de wereldeconomie al slecht gaat.

Whehehe, nee in Irak is ook geen enkele burger om het leven gekomen, laat staan in Afghanistan. Maargoed, collateral damage mag tegenwoordig he.

En het getuigt toch van barbaars gedachtengoed als je je volk alleen tevreden kunt stellen dmv oorlog? Dan ben je imho nou niet bepaald een beschaafd land en dan moeten ze ook meteen ophouden met te doen alsof ze het wel zijn.

pi_12648749
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:20 schreef Ype het volgende:
Als het alleen mijn nederlaag was, ok, maar het is een nederlaag voor de hele wereld
Dat valt hartstikke mee hoor, nu doe je net alsof de republikeinen zwaar in de minderheid zijn op deze wereld, wat gewoon niet waar is. In feite stemt 50% van Nederland pro-Amerikaans, we hebben een pro-Amerikaanse regering die representatief is voor het volk, dus wat dat betreft klopt het wel, als we het Amerikaanse politieke stelsel op het Nederlandse projecteren dan is de helft hier republikein (links-rechts).
quote:
Whehehe, nee in Irak is ook geen enkele burger om het leven gekomen, laat staan in Afghanistan. Maargoed, collateral damage mag tegenwoordig he.
Het Amerikaanse leger voert de precisiebombardementen perfect uit, het aantal slachtoffers zijn miniem, wat gewoon netjes is. Ik vind inderdaad dat collateral damage toegestaan is in een oorlog waar je in feite levens mee preserveerd.
quote:
En het getuigt toch van barbaars gedachtengoed als je je volk alleen tevreden kunt stellen dmv oorlog? Dan ben je imho nou niet bepaald een beschaafd land en dan moeten ze ook meteen ophouden met te doen alsof ze het wel zijn.
Dat is niet waar, het gaat niet zozeer om de oorlog, maar om de aandacht wat naar de andere kant van de wereld gaat, waardoor de mensen bijvoorbeeld de slechtgaande economie vergeten.
  zaterdag 23 augustus 2003 @ 02:30:34 #25
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_12648806
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 02:25 schreef Cronus het volgende:

[..]

Dat valt hartstikke mee hoor, nu doe je net alsof de republikeinen zwaar in de minderheid zijn op deze wereld, wat gewoon niet waar is. In feite stemt 50% van Nederland pro-Amerikaans, we hebben een pro-Amerikaanse regering die representatief is voor het volk, dus wat dat betreft klopt het wel, als we het Amerikaanse politieke stelsel op het Nederlandse projecteren dan is de helft hier republikein (links-rechts).
[..]

Het Amerikaanse leger voert de precisiebombardementen perfect uit, het aantal slachtoffers zijn miniem, wat gewoon netjes is. Ik vind inderdaad dat collateral damage toegestaan is in een oorlog waar je in feite levens mee preserveerd.
[..]

Dat is niet waar, het gaat niet zozeer om de oorlog, maar om de aandacht wat naar de andere kant van de wereld gaat, waardoor de mensen bijvoorbeeld de slechtgaande economie vergeten.

50% van Nederland pro-Amerikaans? Ik twijfel, maar misschien heb je gelijk, maar zoals je weet is Nederland niet de rest van de wereld buiten de VS, hoe graag we het ook zouden willen.
In de rest van de wereld is een klein deel van de bevolking pro-Amerikaans (een héél klein deel) dus wat ik zei gaat wel degelijk op

En het aandacht afleiden van de slechte economie afleiden dmv oorlog voeren lijkt me nou niet echt een goed idee, wat jij?
Of zullen we Luxemburg even "bevrijden"?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')