RTV Oost aan gezet... Blijkt er een enorme brand te zijn bij bandenfabrikant Vredestein.
Woei! .
quote:dejavu???
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat hier net 't luchtalarm af...RTV Oost aan gezet... Blijkt er een enorme brand te zijn bij bandenfabrikant Vredestein.
Woei!
.
Maar fikken doet het, d'r hangt hier een felle gloed boven de huizen!
quote:Nou, het klonk exact hetzelfde als het normale luchtalarm dat wel eens getest wordt. En bovendien zit ik wel een eindje verwijderd van Vredestein, de wijk Rigtersbleek.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:57 schreef Tenshi het volgende:Luchtalarm schijnt het alarm van het ketelhuis van Vredestein te zijn, niets aan de hand dus. De buurman werkt bij Vredestein in ploegendienst en belde net aan dat we maar beter onze ramen en deuren konden sluiten.
Maar fikken doet het, d'r hangt hier een felle gloed boven de huizen!
Webcam? .
quote:Vlakbij het Arke Stadion.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
waar zit vredestein precies?
quote:idd, aan de auke vleerstraat geloof ik
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:00 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Vlakbij het Arke Stadion.
quote:Wel aan de andere kant van het kanaal! Dus das nog wel een kilometertje of twee er vanaf denk ik.
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:00 schreef QyRoZ het volgende:Vlakbij het Arke Stadion.
quote:In de buurt van dat Avia tankstation.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:59 schreef Arma_Angelus het volgende:waar zit vredestein precies?
Ir E L C Schiffstraat 370
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 22-08-2003 22:07]
En inderdaad, er is een beetje een oranje achtige gloed te zien.
Hopen dat de rookwolk niet hierheen komt, hopen dat ik er geen last van krijg i.v.m. astma.
quote:ik ga ook maar eens kijken
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:12 schreef poep het volgende:
ik zie hier vanaf de stroinkslanden de vlammen er nog boven uit komen!krijg spontaan kippevel!!
quote:Dan moet dan wel een flink fik zijn
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:12 schreef poep het volgende:
ik zie hier vanaf de stroinkslanden de vlammen er nog boven uit komen!krijg spontaan kippevel!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |