wie weet leuke meisjes die hier langs willen komen, zodat ik zelf kan bepalen of ik een relatie met ze wil? (dus meisjes die van te voren al een relatie willen en niety meer terug kunnen) due die voor ze mij kennen dat beslissen! dat lijkt me handig.. en de enige optie..
Doegie!!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, vertel ons eens, hoe pak jij dat aan? Stel, je bent ergens (op een bruiloft van je vriend bijv.) en je ziet een leuke meid staan. Hoe stap je erop af? Hoe zorg je dat je een date krijgt? Vertel dat eens stap voor stap.
En als je dan de date hebt, waar neem je haar dan mee naar toe, hoe pak je dat aan?
Vertel ons eens hoe je dat zou doen, in theorie, BHFH?
Ik heb ook jarenlang gezocht, maar niet gevonden. Toen ik eenmaal er de brui aan gaf, liep ik er een paar maanden later plompverloren tegenaan en ben daar nog steeds blij mee.
Mijn advies : stop met proberen
quote:ROFLMAO MODUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:54 schreef Modus het volgende:
[afbeelding].
[Dit bericht is gewijzigd door Stereotomy op 22-08-2003 20:56]
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:54 schreef Modus het volgende:
[afbeelding].
quote:ik probeer ook maar nix meer! want het lukt toch niet! .... maar dan nog lukt het niet!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:53 schreef glasbak het volgende:
Je moet het niet opzoeken, je moet het op je af laten komen.Ik heb ook jarenlang gezocht, maar niet gevonden. Toen ik eenmaal er de brui aan gaf, liep ik er een paar maanden later plompverloren tegenaan en ben daar nog steeds blij mee.
quote:Dat is wel leuk en aardig allemaal maar dit is een BHFH-topic en daar hoor je je niet serieus te gedragen. En tips geven is helemaal uit den bozen!
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:53 schreef glasbak het volgende:
Je moet het niet opzoeken, je moet het op je af laten komen.Ik heb ook jarenlang gezocht, maar niet gevonden. Toen ik eenmaal er de brui aan gaf, liep ik er een paar maanden later plompverloren tegenaan en ben daar nog steeds blij mee.
quote:Dan ben je toch nog aan het proberen. Stop daarmee, denk er niet meer aan!
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik probeer ook maar nix meer! want het lukt toch niet! .... maar dan nog lukt het niet!!
quote:shhhhht
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Dat is wel leuk en aardig allemaal maar dit is een BHFH-topic en daar hoor je je niet serieus te gedragen. En tips geven is helemaal uit den bozen!
quote:Je probeerd te hard! Sterker nog je moet helemaal niets proberen maar gewoon door gaan met je leven en alles op je af laten komen. Je bent er teveel mee bezig, dat is je probleem. Zodra je dat loslaat en de instelling krijgt van: who gives a damn? zal het je beter afgaan dan nu, maak je eigen niet zo druk, zonde van je tijd joh
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ik probeer ook maar nix meer! want het lukt toch niet! .... maar dan nog lukt het niet!!
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie dat Qyros en al die anderen hier ook vrouwen bij de vleet hebben.... dan moeten er toch ook voor mij zijn!
quote:ja nu chrisJX ook al las ik net.
Op vrijdag 22 augustus 2003 20:59 schreef QyRoZ het volgende:[..]
!
quote:Erg hè?
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja nu chrisJX ook al las ik net.
quote:dude, je leeft in het verkeerde tijdperk. vroegah had je icq, waarmee je willekeurig kon zoeken op dames
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
ja nu chrisJX ook al las ik net.
[Dit bericht is gewijzigd door Metro2005 op 22-08-2003 21:02]
quote:neenee, leuk hoor voor jullie... maar ik wil ook een keer een vriendin!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:01 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Erg hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |