quote:Waaruit maak jij op dat degene waartegen jij dat zei in zijn eigen wereldje leefde?? Ik doe precies hetzelfde wat jij doet en jij ziet nu zelf in dat dat best dom is
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:45 schreef Piro het volgende:[..]
En dat maak jij WAARUIT op?
Ik moet btw zeggen dat ik de actie van de TS niet slecht vind.
quote:Dito.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:47 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Hier komt de wout niet eens als je zaak opengebroken is. Sorry meneer, geen tijd en inbraken hebben geen prioriteit.Lastig vallen al HELEMAAAAAL niet.
quote:Het zou me echt niet verbazen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:50 schreef Disorder het volgende:
Zou er een wraakactie van Marokkaanse zijde komen? Blijf kijken naar.. OMMWZ! part III.
quote:Dit is een discussie waarbij een ieder dus zijn eigen mening mag hebben
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:46 schreef dakduifgroen het volgende:
Ik zie het wel weer, een clubje hersenlozen die alles beter weten. Ik ga wat nuttigs doen.
quote:Lullen en geen actie ondernemen is inderdaad waardeloos.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
Precies het antwoord wat ik verwacht had, bewogen lullen maar niks invullen, liever niets doen dan ergens voor staan en eventueel fouten maken.
Your full of it baby
mij en anderen uitmaken voor NVU, de moreele hoogte nemen, maar zelf geen keuze maken.
Je bent nog jong,. maar voor een VWOer valt me niveau me vies tegen.
Iedereen die aan conflictbemiddeling doet op welk niveau dan ook kan je vertellen dat deze actie nergens toe leidt. Daar zijn hele bibliotheken mee volgeschreven en als iedereen het recht op deze manier in eigen hand zou nemen keer je terug naar de prehistorie.
Ik kan de TS goed begrijpen hoor, ik zou ook buiten mezelf van woede raken. Maar ik zou er niet trots op zijn en hem zeker geen heldenstatus geven. Maar goed, die logica is sinds het Fortuyn-tijdperk niet meer van toepassing. Tegenwoordig moet alles kunnen en moet je eerst aan jezelf denken voordat je ook maar een inzicht begrip hebt voor de mensen om je heen. Het is niet anders.
quote:Omdat hij zegt dat ik alleen marrokkanen veroordeel als ze wat verkeerds doen, als het Nederlanders waren had ik ze net zo hard de grond in willen schoppen, want zoiets moet ongeacht nationaliteit NIET kunnen.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:49 schreef Noca het volgende:[..]
Waaruit maak jij op dat degene waartegen jij dat zei in zijn eigen wereldje leefde?? Ik doe precies hetzelfde wat jij doet en jij ziet nu zelf in dat dat best dom is
Ik moet btw zeggen dat ik de actie van de TS niet slecht vind.
quote:Sensatiezoeker
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:50 schreef Da_Ripper het volgende:
maar toch, kan iemand met die POLL aankomen?
Ben nu wel benieuwd geworde..
quote:Ja, POLL!!!
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:50 schreef Da_Ripper het volgende:
maar toch, kan iemand met die POLL aankomen?
Ben nu wel benieuwd geworde..
quote:k Ben benieuwd of ze de volgende keer alleen handjes gebruiken
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:50 schreef Disorder het volgende:
Zou er een wraakactie van Marokkaanse zijde komen? Blijf kijken naar.. OMMWZ! part III.
quote:Kijk dat is nou een goede uitspraak
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:51 schreef Piro het volgende:[..]
Omdat hij zegt dat ik alleen marrokkanen veroordeel als ze wat verkeerds doen, als het Nederlanders waren had ik ze net zo hard de grond in willen schoppen, want zoiets moet ongeacht nationaliteit NIET kunnen.
quote:Hij had een inzicht en begrip voor zijn zusje, lul niet zo slap.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:51 schreef Posdnous het volgende:[..]
Lullen en geen actie ondernemen is inderdaad waardeloos.
Wel meteen actie ondernemen op een ondoordachte manier waardoor alles van kwaad tot erger gaat lijkt me ook niet al te snugger.Iedereen die aan conflictbemiddeling doet op welk niveau dan ook kan je vertellen dat deze actie nergens toe leidt. Daar zijn hele bibliotheken mee volgeschreven en als iedereen het recht op deze manier in eigen hand zou nemen keer je terug naar de prehistorie.
Ik kan de TS goed begrijpen hoor, ik zou ook buiten mezelf van woede raken. Maar ik zou er niet trots op zijn en hem zeker geen heldenstatus geven. Maar goed, die logica is sinds het Fortuyn-tijdperk niet meer van toepassing. Tegenwoordig moet alles kunnen en moet je eerst aan jezelf denken voordat je ook maar een inzicht begrip hebt voor de mensen om je heen. Het is niet anders.
Dit is uiteraard NIET als flame naar linksstemmende mensen bedoeld
quote:Dan moet je hier bijvoorbeeld zeggen dat er iemand zekerweten wordt neergestoken, want bij iets minders gaat het feest niet door. Flik je dat overigens, dan ben jij de lul i.v.m. valse aangifte.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:42 schreef dakduifgroen het volgende:
belt de politie. En meestal komen ze ook gelijk.
(oftewel hebben ze iets anders te doen)
Ik denk dat veel mensen niet tevreden zullen zijn met Blakenende II hoe goed zijn bedoelingen ook zijn.
Wellicht wordt het toch tijd dat iemand zoals de wijlen Pim Fortyun opstaat.
Ik kan niet geloven dat ik dat zelf net heb getypt....
quote:Daar is de linkse kerk niet zo blij mee helaas.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:54 schreef Blacklander het volgende:
Ik vraag me toch af wat er nu gaat gebeuren met de volgende stemming.
Ik had van Balkenende II toch wat meer actie verwacht. Maar voorlopig doen ze niet veel meer als berekenen en Budgeteren.Ik denk dat veel mensen niet tevreden zullen zijn met Blakenende II hoe goed zijn bedoelingen ook zijn.
Wellicht wordt het toch tijd dat iemand zoals de wijlen Pim Fortyun opstaat.Ik kan niet geloven dat ik dat zelf net heb getypt....
quote:Briljante observatie, Sherlock.
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat een stormlooptopic. Hot item blijkbaar...
quote:Hot?? Burning with Rage
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat een stormlooptopic. Hot item blijkbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |