Over de prijs worden we het wel eens, en een proefritje is altijd mogenlijk.
voor meer foto's ff mailen naar bouke82@hotmail.com
edit: er zit trouwens een nieuwe zuiger in en ook de kop , voet, uitlaat en membraan pakkingen zijn nieuw. je krijgt er ook nog wat losse extra onderdelen bij.
[Dit bericht is gewijzigd door super_honda op 22-08-2003 16:44]
quote:heb een andere op het oog, heb deze nu twee jaar gehad en met veel plezier mee gereden. heb het schakelen ermee geleerd, en geleerd dat zo'n ding onwijs leuk is, ben er mee op vakantie geweest(van heerenveen naar zuidlimburg en terug in drie dagen,meer dan 1000km)
Op vrijdag 22 augustus 2003 15:15 schreef Oosthoek het volgende:
Waarom doe je je gebakje weg?
(Honda) MB's en MT's roeleerde toendertijd.
Heb ze ook gehad en heel, heel errug veel plezier aan/mee gehad.
Ach ja die roemruchte jaren '80 van de vorige eeuw...
quote:Misschien is t deze wel
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:53 schreef PetervdK het volgende:
Oeeeh, krijg nostalgische gevoelens. Heb er van 1982-1986 1 gehad. Precies deze uitvoering. Helaas is ie in '86 gejat. Wat is je vraagprijs?
Als de vraagprijs erg laag is dan istie voor mij
quote:weet je het framenummer nog? dan kijk ik ff of dit toevallig jouw brommer geweest is, lijkt me sterk want volgens de politie was ie OK.
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:53 schreef PetervdK het volgende:
Oeeeh, krijg nostalgische gevoelens. Heb er van 1982-1986 1 gehad. Precies deze uitvoering. Helaas is ie in '86 gejat. Wat is je vraagprijs?
Jammer voor jullie, maar hij is gisterochtend opgehaald. heb er nog 400 euro voor gekregen wat ik eigenlijk helemaal geen slechte prijs vond.
quote:Domme vraag: waarom zet je hem hier te koop als je de mensen die geinteresseerd zijn toch min of meer negeert? Beetje jammer dat je hem op vrijdag te koop aanbiedt, 2 verzoeken om de vraagprijs negeert en vervolgens doodleuk en trots meldt dat ie al weg is...
Op maandag 25 augustus 2003 11:04 schreef super_honda het volgende:[..]
weet je het framenummer nog? dan kijk ik ff of dit toevallig jouw brommer geweest is, lijkt me sterk want volgens de politie was ie OK.
Jammer voor jullie, maar hij is gisterochtend opgehaald. heb er nog 400 euro voor gekregen wat ik eigenlijk helemaal geen slechte prijs vond.
Jammer voor jou in dit geval, want de gemiddelde prijs voor dit model in deze staat is toch echt rond de 750 euro.
quote:Als het niet meer is, de koper mag zn handjes dichtknijpen.
Op maandag 25 augustus 2003 14:46 schreef PetervdK het volgende:[..]
Jammer voor jou in dit geval, want de gemiddelde prijs voor dit model in deze staat is toch echt rond de 750 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |