Zaterdag 6 September (das nog maar 16 nachtjes slapen) om 20:30 in de Rotterdamse Kuip nieuwe ronde nieuwe kansen tegen Oostenrijk,de nummer 55 van de Fifa ranking
Mijn voorspelling:het wordt een eitje voor Advocaat en zijn manschappen
Ach Nederland zal wel weer winnen met saai voetbal: 2-0.
sorry voor mijn ietwat harde mening...maar misschien wordt anders...
Nederland heeft onder Advocaat niet verloren, maar goed gespeeld hebben ze amper
(maar ze zijn wel slecht als ze niet winnen...)
quote:Nee, maar thuis tegen Oostenrijk moeten ze eenvoudig kunnen winnen en ze spelen in de Kuip, daar spelen ze meestal redelijke wedstrijden
Op donderdag 21 augustus 2003 21:55 schreef bouwvakker666 het volgende:
Tony_Montana67 is een echte nederlander.
gezellig de wedstrijd onderschatten(maar ze zijn wel slecht als ze niet winnen...)
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 22:55 schreef Marla_Singer het volgende:
Kluiver, Seedorf en Davids tekenen voor de doelpunten...
En deze keer, geloof me, gaan hun het maken voor ons aller oranje
En dan zullen we nog wel eens verder praten...
"We moeten maar eens met z'n allen gaan praten over wat we nu eigenlijk willen".
Hopen dat het praten iets op heeft geleverd. Voorspelling geven doe ik dit keer niet aan, ze spelen zo ontzettend wisselvallig dat het geven van een accurate voorspelling nutteloos is.
quote:Simon is met pensioen.
Op donderdag 21 augustus 2003 22:19 schreef keeper het volgende:
Doet Freek het commentaar?
J.
quote:DE uitblinkers tegen Belgie!! Je weetwel
Op donderdag 21 augustus 2003 22:56 schreef popolon het volgende:[..]
quote:Ik zal er op letten
Op donderdag 21 augustus 2003 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
7-0, let maar op.
2-0 denk ik
quote:Joh wat denk je zelf. Als ie dit letterlijk zo gezegd heeft, is het toch een randdebiel? Hoezo praten over wat we willen? Je had godverdomme al elke minuut van elke wedstrijd kunnen laten zien en moeten laten zien wat je wilde.
Op donderdag 21 augustus 2003 23:48 schreef Qi het volgende:
Cocu na de dramatisch slechte wedstrijd tegen België:"We moeten maar eens met z'n allen gaan praten over wat we nu eigenlijk willen".
Hopen dat het praten iets op heeft geleverd. Voorspelling geven doe ik dit keer niet aan, ze spelen zo ontzettend wisselvallig dat het geven van een accurate voorspelling nutteloos is.
Moet daar nu na zo veel slechte wedstrijden een theekransje voor komen, om te bespeken wat een ieder nu eigenlijk wil?
0-3
Het gaat ontzettend goed met Oostenrijkse voetbal de laatste tijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |