abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12585763
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:31 schreef MrAbagnale het volgende:
gelukkig is iemand die bij je achteroprijdt altijd fout. succes verder!
dat gaat niet op als getuigen kunnen bevestigen dat de voorste voor groen of voor de lol boven op zijn rem heeft gestaan
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 20 augustus 2003 @ 23:36:03 #27
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_12591959
Jammer voor je, vooral al dat gedoe dat er omheen zit is knudde. Kost allemaal teveel tijd en moeite.

Maargoed, die figuur achter je zal het echt niet expres doen. Als ie het wel expres deed is het idd een achterlijke debiel.

geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_12596997
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:31 schreef HansvanOchten het volgende:
Het is geen oude alfa die roest zoals jullie misschien denken maar een 146 uit 2000.
zeker een leasebak
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
pi_12597840
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:13 schreef HansvanOchten het volgende:

GVD

Ik rij net naar huis kom ik bij een kruispunt.
De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me Alfa

Blijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.
Daarnaast moet de controle komen op het onderstel.

Stomme kut autorijder, let eens op!

-- edit --

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 21-08-2003 18:52]

pi_12597896
Da's zwaar klote. Schade aan je auto is altijd vervelend... Maar is niks aan te doen. Hopen dat je hem kan laten repareren.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 10:12:15 #31
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_12597914
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 10:07 schreef Buitenlander het volgende:

[..]

-- edit --

Wat is dit nu weer voor een flame?
Slaat echt nergens op.

Het zou jou eens moeten overkomen in een auto die van jou is. Kijken hoe je dan piept.

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 21-08-2003 18:53]

This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_12597920
Agh paar krassen op de bumper en scheve trekhaak. Wat maakt dat nou uit. Laatste ongeluk dat ik had heb ik dag voor in het ziekenhuis moeten liggen en me fiets was total-loss en de auto die mij geraakt had zag er ook niet echt super meer uit.
En wat krijg ik daarvoor terwijl het niet mijn schuld is 275 euro voor nieuwe fiets.
  donderdag 21 augustus 2003 @ 10:14:36 #33
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12597959
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:22 schreef 2Mini het volgende:
ik zou hem meteen een klap geven... (maar dat ben ik dan)
Die klap zou je dan ook mooi terugkrijgen.... (van mij dan)

Ongelukjes gebeuren nou eenmaal en het is kut, maar je bent zelf niet schuldig, dus ik zou me er niet zo druk over maken.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_12598345
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:33 schreef da_rippah het volgende:
Financieel leegzuigen die gozer!!
Ja man, en zijn verzekering maar betalen. En vervolgens openen figuren zoals jij hier een topic over de te dure verzekerings premie's Gewoon de schade claimen die je hebt en da zaak niet overdrijven.
Satan Stole My Teddybear
pi_12598384
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 10:35 schreef Chris_Redfield het volgende:

[..]

Ja man, en zijn verzekering maar betalen. En vervolgens openen figuren zoals jij hier een topic over de te dure verzekerings premie's Gewoon de schade claimen die je hebt en da zaak niet overdrijven.

Dat zouden meer mensen moeten doen!
pi_17268960
quote:

GVD

De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me Alfa

Blijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.

1. je scheet peuken voor die gozer.
2. et is niet jouw alfa
Will the real Danny Ward, please stand up
pi_17269072
Was hier maar USA..
pi_17269330
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:46 schreef Daminem het volgende:

[..]

1. je scheet peuken voor die gozer.
2. et is niet jouw alfa

waarom een topic van een jaar oud omhoogkicken?

ontopic: tijdens je rijles heb je geleerd dat je eerst in je achteruitkijkspiegel moet kijken en dan pas remmen als het kan

[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_17269525
sry voor je..
pi_17272439
Gelukkig heeft een alfa plastic lakkappen dus kost het niet zoveel.
pi_17274820
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als het 50 was dan was ie nu total-loss, echt. Het lijkt vaak een stuk harder dan het werkelijk is. Ik heb meer dan 10 jaar geleden een geparkeerde auto geraakt met zo'n 20 per uur, 4800 gulden ex btw schade.

Verder zit ik er eigenlijk een beetje op te wachten dat iemand mij eens een duwtje geeft. De vorige eigenaar van mijn auto heeft me opgezadeld met een parkeerschade van ongeveer 450 euro, dus bumperklevertjes kom maar, maar doe het een beetje rustig aan.

Klopt helemaal, 2 jaar geleden iemand bij mij achter op me auto geklapt, ging denk ik met een gangetje van 40/50. En dat geeft dus een flinke klap, ben blij dat ik en mijn broertje verder niks hadden. Maar wel effe € 3300 schade, scheelde € 100 en de auto was Total-loss.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
pi_17275057
quote:

GVD

Waarom ga je dan ook niet aan de kant?
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_17303277
Was het een fijn gevoel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')