quote:dat gaat niet op als getuigen kunnen bevestigen dat de voorste voor groen of voor de lol boven op zijn rem heeft gestaan
Op woensdag 20 augustus 2003 19:31 schreef MrAbagnale het volgende:
gelukkig is iemand die bij je achteroprijdt altijd fout. succes verder!
Maargoed, die figuur achter je zal het echt niet expres doen. Als ie het wel expres deed is het idd een achterlijke debiel.
quote:zeker een leasebak
Op woensdag 20 augustus 2003 19:31 schreef HansvanOchten het volgende:
Het is geen oude alfa die roest zoals jullie misschien denken maar een 146 uit 2000.
quote:-- edit
Op woensdag 20 augustus 2003 19:13 schreef HansvanOchten het volgende:GVD
Ik rij net naar huis kom ik bij een kruispunt.
De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me AlfaBlijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.
Daarnaast moet de controle komen op het onderstel.Stomme kut autorijder, let eens op!
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 21-08-2003 18:52]
quote:Wat is dit nu weer voor een flame?
Op donderdag 21 augustus 2003 10:07 schreef Buitenlander het volgende:[..]
-- edit
--
Het zou jou eens moeten overkomen in een auto die van jou is. Kijken hoe je dan piept.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 21-08-2003 18:53]
quote:Die klap zou je dan ook mooi terugkrijgen.... (van mij dan)
Op woensdag 20 augustus 2003 19:22 schreef 2Mini het volgende:
ik zou hem meteen een klap geven... (maar dat ben ik dan)
Ongelukjes gebeuren nou eenmaal en het is kut, maar je bent zelf niet schuldig, dus ik zou me er niet zo druk over maken.
quote:Ja man, en zijn verzekering maar betalen. En vervolgens openen figuren zoals jij hier een topic over de te dure verzekerings premie's
Op woensdag 20 augustus 2003 19:33 schreef da_rippah het volgende:
Financieel leegzuigen die gozer!!
quote:Dat zouden meer mensen moeten doen!
Op donderdag 21 augustus 2003 10:35 schreef Chris_Redfield het volgende:[..]
Ja man, en zijn verzekering maar betalen. En vervolgens openen figuren zoals jij hier een topic over de te dure verzekerings premie's
Gewoon de schade claimen die je hebt en da zaak niet overdrijven.
quote:1. je scheet peuken voor die gozer.
De auto voor mij stopt, ik stop, maar een achterlijke debiel vind het schijnbaar niet nodig en rijd in op me AlfaBlijkt dus dat hij tegen de trekhaak is gereden, deze is vervolgens tegen de lak aangekomen -> lak is er dus gedeeltelijk af.
Daarnaast moet de controle komen op het onderstel.Stomme kut autorijder, let eens op!
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:46 schreef Daminem het volgende:[..]
1. je scheet peuken voor die gozer.
2. et is niet jouw alfa
ontopic: tijdens je rijles heb je geleerd dat je eerst in je achteruitkijkspiegel moet kijken en dan pas remmen als het kan
quote:Klopt helemaal, 2 jaar geleden iemand bij mij achter op me auto geklapt, ging denk ik met een gangetje van 40/50. En dat geeft dus een flinke klap, ben blij dat ik en mijn broertje verder niks hadden. Maar wel effe € 3300 schade, scheelde € 100 en de auto was Total-loss.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Als het 50 was dan was ie nu total-loss, echt. Het lijkt vaak een stuk harder dan het werkelijk is. Ik heb meer dan 10 jaar geleden een geparkeerde auto geraakt met zo'n 20 per uur, 4800 gulden ex btw schade.
Verder zit ik er eigenlijk een beetje op te wachten dat iemand mij eens een duwtje geeft. De vorige eigenaar van mijn auto heeft me opgezadeld met een parkeerschade van ongeveer 450 euro, dus bumperklevertjes kom maar, maar doe het een beetje rustig aan.
quote:Waarom ga je dan ook niet aan de kant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |