abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12578659
In dit topic kunnen alle roddels en feiten kwijt over de rijders die in 2004 meedoen. Er zijn ondertussen al wat mensen bevestigd, zoals hieronder te zien is. De cursieve namen zijn nog niet bevestigd.

Scuderia Ferrari Marlboro

Michael Schumacher
Rubens Barrichello

Williams

Juan Pablo Montoya
Ralf Schumacher

McLaren

Kimi Räikkönen
David Coulthard

Renault

Jarno Trulli
Fernando Alonso

Sauber

Nick Heidfeld
Heinz-Harald Frentzen
Giancarlo Fisichella
Filipe Massa

Jordan

Giancarlo Fisichella
Ralph Firman
Jos Verstappen
Nick Heidfeld

Jaguar

Mark Webber
Justin Wilson

BAR

Jenson Button
Jacques Villeneuve
Takuma Sato

Minardi

Nicolas Kiesa
Jos Verstappen

Toyota

Olivier Panis
Cristiano da Matta

Jullie ideeen, meningen en feiten over wie er volgend jaar meerijdt??

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
pi_12578699
Montoya gaat toch naar McLaren? of is dat pas 2005?
pi_12578735
Ik dacht juist dat DC nog voor McL zou rijden volgend jaar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_12578748
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:49 schreef Eb het volgende:
Montoya gaat toch naar McLaren? of is dat pas 2005?
Er zijn wel geruchten geweest dat ie met McLaren heeft gepraat, maar voor komend jaar is daar nog niks concreets uitgekomen. Misschien dat ie het jaar erop het gaat proberen bij de Zilveren Pijlen
pi_12578752
Als Verstappen al weg gaat bij Minardi, is de kans groter dat hij bij BAR gaat rijden dan bij Jordan.
pi_12578759
zowel montoya als schumacher R , hebben nog niet bijgetekend.

Maar schumacher R , zou toch al tot en met 2004 blijven .

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12578797
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 15:51 schreef Eb het volgende:
Als Verstappen al weg gaat bij Minardi, is de kans groter dat hij bij BAR gaat rijden dan bij Jordan.
Mag toch hopen dat hij weggaat bij Minardi......
pi_12578847
Ik had ook gehoord dat DC al vast stond voor volgend jaar bij McLaren Kan het verkeerd hebben hoor, zal ff zoeken.
Where facts are few, experts are many.
pi_12578851
Vorig jaar zeiden we nog: mag toch hopen dat Rothengatter wel wat beters dan Minardi weet te regelen....
pi_12579179
Jos bij BAR is wel een aannemelijke optie, ook al denk ik dat ie daar niet bovenaan de verlanglijst staat. D. Richards wil Villeneuve wel houden, alleen krijgt de Canadees dan veel minder $$$. En motorfabrikant Honda ziet natuurlijk graag een landgenoot (Sato) in hun auto zitten. Verder testen er een aantal jonge coureurs binnenkort de BAR. Het is dus even afwachten.

Mijn mening is dat Jos bij Jordan meer kans maakt, omdat het geen fabrieksteam is, dus afhankelijk is van heel wat sponsoren. Jos heeft wat Nederlandse sponsoren achter zich en die verhuizen gewoon mee.

En altijd is Minardi ook nog een optie. Komend weekend in Hongarije zal Stoddart proberen te praten met Verstappen over wat zijn plannen zijn. Ik denk dat we binnenkort meer te weten komen.

Hebben jullie nog meer ideeen over wie waar terecht kan?

pi_12579222
Hopelijk rot verstappen op !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_12579294
Heb het liefst dat Jos ruim baan maakt voor Albers nadat die DTM kampioen is geworden uiteraard
pi_12579332
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:14 schreef Guard het volgende:
Heb het liefst dat Jos ruim baan maakt voor Albers nadat die DTM kampioen is geworden uiteraard
Ja volgens mij is dat wel een goede rijder ?
pi_12579351
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:15 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Ja volgens mij is dat wel een goede rijder ?

Ja in de DTM
pi_12579366
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja in de DTM

ook in F1
pi_12579402
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ook in F1

Ik heb hem nog nooit in de F1 gezien
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:18:57 #17
17061 mvt
blame Canada
pi_12579417
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:09 schreef The_Comeback-kid het volgende:
En motorfabrikant Honda ziet natuurlijk graag een landgenoot (Sato) in hun auto zitten. Verder testen er een aantal jonge coureurs binnenkort de BAR. Het is dus even afwachten.
Maar vergeet niet dat Jos een flinke tijd bij het Honda testteam heeft gezeten (ookal is dat tijden terug)
We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:19:19 #18
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_12579428
DC is nog altjd niet bevestigd. Ze zeggen van wel maar ik heb nog niks officieels gezien. Er gaat wel het 1 en ander veranderen volgend jaar. Verstappen zal er zeker bij zijn. Alleen waar?
Tester
pi_12579460
Hou dit topic redelijk schoon en geef een duidelijke mening aub en niet in 1 zin of 3 woorden wat geroep. Het is een ongeschreven wet dat de winnaar van de DTM een test mag doen in de F1 McLaren wagen van Mercedes. Misschien is dat een mooie opstap voor C. Albers. Hij doet het zeker niet slecht in de DTM, maar omdat ie nog nooit serieus in een F1-wagen heeft gereden, durf ik niet te zeggen of hij het niveau aankan.
  woensdag 20 augustus 2003 @ 16:20:37 #20
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_12579468
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:16 schreef Steve-O het volgende:

[..]

ook in F1

Nee laat hem eerst maar eens testen. Volgens mij is de F1 niks voor hem. Maar je weet het nooit natuurlijk.
Tester
pi_12579474
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:18 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ik heb hem nog nooit in de F1 gezien

Hij heeft enkele testritjes in de Minardi gemaakt... that's it...
  woensdag 20 augustus 2003 @ 18:56:18 #22
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12583281
ik snap niet dat iedereen nog steeds roept dat honda sato in de b.a.r. wil zien. Volgens mij ist alweer een aantal maanden geleden dat naar buiten is gekomen dat sato en honda ruzie met elkaar hebben of niet ?

oja en bar wil ook heel graag wat andere sponsoren hebben omdat er nu maa reen heel klein percentage echt betalende sponsoren op de auto zitten (luckie strike e.d. komt nog steeds van bat af en levert dus niks echt op) en als ze villeneuve deruit ketsen en verstappen dervoor in de plaats nemen met een zak geld hebben ze volgens mij in een keer een hele goede begroting (o.a. eindelijk een fatsoenlijke doorontwikkeling van de wagen IN het seizoen)

[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12585434
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 16:20 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Hou dit topic redelijk schoon en geef een duidelijke mening aub en niet in 1 zin of 3 woorden wat geroep. Het is een ongeschreven wet dat de winnaar van de DTM een test mag doen in de F1 McLaren wagen van Mercedes. Misschien is dat een mooie opstap voor C. Albers. Hij doet het zeker niet slecht in de DTM, maar omdat ie nog nooit serieus in een F1-wagen heeft gereden, durf ik niet te zeggen of hij het niveau aankan.
Dit klinkt wel redelijk interessant. Als die zich kan bewijzen tijdens die testrit zou de timing wel erg mooi zijn om misschien in 2005 de plek van DC in te nemen, aangenomen dat die in 2004 blijft
  woensdag 20 augustus 2003 @ 20:18:34 #24
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_12585461
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:17 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dit klinkt wel redelijk interessant. Als die zich kan bewijzen tijdens die testrit zou de timing wel erg mooi zijn om misschien in 2005 de plek van DC in te nemen, aangenomen dat die in 2004 blijft

waarom wordt montoya dan genoemd voor mclaren en niet albers voor 2005 ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_12585721
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 20:18 schreef jozef444 het volgende:

[..]

waarom wordt montoya dan genoemd voor mclaren en niet albers voor 2005 ?

Omdat Albers nog geen kampioen is geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')