quote:De Rugnummers:
De SelectieDoel: keeper. Tsja, met zon nickname kun je natuurlijk nergens anders terecht en verdien je de enige echte plaats onder de lat. keeper is lenig, snel en een rustgevend slot op de deur. Onomstreden.
rechtsachter: FrankyMcG, rustige verdediger met een goede pass en een flinke sliding. Is nauwelijks geblesseerd en een gewaardeerd lid van het team. Komt af en toe verrassend uit de hoek met een snelle rush naar het doel van de tegenstander die hierdoor vaak verrast wordt. Hetzelfde geldt trouwens dan ook voor zijn medespelers.
centrale verdediger: SCH. kei- en keiharde verdediger die niet met zich laat sollen. Speler van het type Laseroms: ben je er langs, krijg je een schop na. Technisch en voetballend geen hoogvlieger, wel kopsterk en prominent aanwezig in het veld.
centrale verdediger: DIGGER. Tweede slot op de deur, maar minder meedogenloos als zijn compagnon achterin. Is daarentegen voetballend beter en kan goed openen, zowel naar links als naar rechts. Befaamd door zijn rustige aard en doordachte handelen, maar kan ook hard zijn indien nodig.
linker verdediger: DutchGooner, creatieve verdediger die zowel op de linker als de rechterflank uit de voeten kan. Door zijn veelzijdigheid, hij is eigenlijk rechtsbenig, is hij de ideale speler voor de trainers. Laat niet met zich sollen en heeft een sterke eigen wil, zonder onredelijk te zijn. Gewaardeerd door medespelers en publiek en daarom reserve-aanvoerder.
rechtshalf: Speed1971, hardwerkende middenvelder die het van zijn teamwork en harde schot moet hebben. Heeft longen als een paard en is overal aanwezig. Ook verdedigend goed, waardoor de rechtsbuiten zich minder met defensief spel hoeft bezig te houden. Is het drieste en wat domme, op de man spelen kwijtgeraakt.
mid-mid: methodmich, het brein van het team. Heeft oog voor het spel, opent met verfijnde passes op de aanvallers en schuwt ook het verdedigende werk niet. Zorgt voor de rustgevende factor op het veld en is feitelijk onmisbaar voor het team. Staat bekend om zijn tactische vermogen, grote feitenkennis en analyses. Scoort ondanks zijn kwaliteiten te weinig. desondanks aanvoerder.
linkshalf: Fulton: onbegrepen middenvelder met een goede techniek maar een tikje teveel temperament. Voelt zich vaak miskend maar is een speler die het publiek naar het stadion doet komen. Heeft in methodmich een te stabiele concurrent voor de centrale positie, richt zich daarom steeds vaker op de posities voor de flanken. Kan ook in de voorhoede uit de voeten.
rechtsbuiten: Dylan Dog is een rustige, bedaarde rechtsbuiten die zich niet snel zal laten verleiden tot schoppartijen. Heeft een prima voorzet, komt daardoor aan een respectabel aantal assists en goals. Mag iets dwingender en feller worden.
spits: CAZZO. Dodelijk voor het doel: geef hem een kans en hij ramt hem in de touwen. Scoort zowel met links als rechts, maar blinkt niet uit in teamwork. Blessuregevoelig: onlangs lange tijd ontbroken door blessures. Door zijn uitgesproken mening zorgt hij soms voor spanningen in het team, maar zijn goals maken veel goed.
linksbuiten: Tong80, zeer clevere en begaafde linkspoot met een mooie actie buitenom. Helaas is hij door zijn grilligheid en vaak onbegrepen gedrag minder effectief. Wanneer hij in vorm is, is hij vaak ongrijpbaar voor zijn tegenstanders en een publieksspeler. Geeft echter vaak niet thuis.
De Wissels:reservedoelman: Zapper. Betrouwbare stand-in voor vaste doelman keeper. Gehaald ook voor die rol, waarin Zapper zich prima kan vinden. Heeft niet de drang om eerste keeper te zijn, maar memoreert zijn medespelers wel dikwijls aan het verleden.
verdediger: mitt, betrouwbare vervanger van de twee vaste centrale verdedigers. Niet bijster snel, wel kopsterk en met een goed gevoel voor positie. Wanneer hij speelt zorgt hij vaak voor van de Kerkhof-achtige acties als stofzuiger.
verdediger: Da Sandman: snelle verdediger met coachende kwaliteiten. Ideale jongen voor op de bank
verdediger: Juan Zueco: Juan is in potentie een basisspeler, maar heeft de pech twee ijzersterke concurrenten te hebben en vaak te direct uit te hoek te komen. Zorgt toch voor een of twee goals per seizoen en schopt een doorgebroken speler zonder pardon een kapotte enkel.
middenvelder: zjroentje, jonge middenvelder met geldingsdrang. Minder creatief dan Fulton, maar stabieler en minder snel te provoceren. Gemakkelijke jongen om in je selectie te hebben, gangmaker in de derde helft.
middenvelder: Tony_Montana67: beloftevolle speler met een sterke voorzet. Is stijf links, waardoor hij soms positioneel in de problemen raakt. Komt het beste tot zijn recht aan de flank en in een wat defensievere rol.
middenvelder: HeatWave: trage middenvelder met een loeihard schot. Speelt vrijwel nooit in de basis, maar maakt genoeg speelminuten om regelmatig de premie mee te pakken. Komt ondanks zijn matige snelheid dikwijls is scoringspositie.
middenvelder: LoekB, jonge verdedigende middenvelder die vaak problemen heeft met de ervaren jongens in het team en zich laat piepelen. Ontbeert wat aan incasseringsvermogen en is regelmatig afwezig. Indien hij zijn nukken kan temperen, is het een belofte voor de toekomst.
aanvaller: cart_man, type lange halen vroeg thuis. Scoort makkelijk maar laat zich ook eenvoudig provoceren. Kan als pinchitter worden ingezet en is van hetzelfde type als CAZZO, maar dan minder doordacht en slim in het veld. Boezemt de tegenstander met zijn vaak wilde gedrag ontzag in. Goed voor 10 goals per seizoen.
aanvaller: TalkShowHost. Frèle, flegmatieke aanvaller met oog voor de ruimte en medespeler. Soms te weinig eerzuchtig en egoïstisch, maar met een schitterend arsenaal aan sleep- en kapbewegingen in huis. Moet koppend sterker worden en zijn plaats in de selectie verstevigen.
De BeloftenBeloften met mogelijk toekomst: Chaoz, dolle_hond, Poguemahone, Eilanden, hellmondunited en popolon
De TrainersTrainer: golfer is de trainer van het hele stel. Met zijn ervaring als trainer bij verschillende teams en zijn netwerk is en blijft hij rustig. Heeft een voorkeur voor verzorgd voetbal en houdt van discipline. Laat de laatste tijd meer veldwerk over aan zijn assistent, Doc.
Assistent-trainer: Doc is de assistent en het verlengstuk als coach. Zorgt voor de individuele trainingen en stuurt bij, terwijl golfer de grote lijn bewaakt. Heeft een voorkeur voor kick and rush en fysiek spel.
3. Zjroentje
6. Speed1971
7. Dylan Dog
8. Keeper
9. Cart_Man
10. methodmich
12. Da_Sandman
13. Chaoz
18. DutchGooner
19. Popolon
29. Juan Zueco
67. Tony_Montana67
88. FrankyMcG
94. Eilanden
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 20-08-2003 14:45]
Toevoegingen voor openingsthread zijn welkom!
quote:ik zie dat we zo aan de bak moeten
Op dinsdag 19 augustus 2003 12:41 schreef Doezelhaar het volgende:
Next match: AC Fok! - FC GoT (woensdag 20/08/03 :: 15:00)
FoK!drome (capaciteit: 32.000)
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 14:51 schreef ChAoZ het volgende:
In antwoord op de vraag over het stadion, op de 2e pagina van het eerste deeltje:
[..]ik zie dat we zo aan de bak moeten
quote:* FrankyMcG rent even een paar rondjes om warm te worden!
In antwoord op de vraag over het stadion, op de 2e pagina van het eerste deeltje:
Waar is de rest?
quote:met nummer 9 HELDER...
Op woensdag 20 augustus 2003 14:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik had geen zin om het hele topic uit te pluizen.Toevoegingen voor openingsthread zijn welkom!
quote:frankyg88@hotmail.com
Op woensdag 20 augustus 2003 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
verzoekje: even wachten met posten nog: was bezig met een nieuwe lijst. Stuur ik je zo effe door Franky! Wat is je mailadres? Dan kun jij het eraan toevoegen...
Dan kopieer ik die van jou wel over de mijne heen!
Vergeet Harrie en de Youngstersclub niet!
quote:Laat Cart_man het niet horen, die heeft nummer 9!
Op woensdag 20 augustus 2003 14:58 schreef Helder het volgende:met nummer 9 HELDER...
quote:Wat houdt mijn functie precies in?? En dan bedoel ik dus de fantasie-wereld en in real (fok) life
Op woensdag 20 augustus 2003 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Beetje enthousiaster mag wel hoor: het is een zeer verantwoordelijke functie die strak moet worden bijgehouden, actief ingrijpen vereist etc.
Nog niet vergeven dus yeahinho: positieve motivatiepost waarin je uitlegt waarom je de functie wilt bekleden zal noodzakelijk zijn (zie iik Franky's bericht heirboven).
* Yeahinho is nog altijd treurend om het mislopen van een plaats in de selectie
quote:Tis een uitwedstrijd (roept Dylan Dog tijdens een blessurebehandeling).
quote:Wedstrijd is verzet naar een nog onbekend tijdstip deze dag!
Op woensdag 20 augustus 2003 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:
verzoekje: even wachten met posten nog: was bezig met een nieuwe lijst.
Zit Mick Jagger bij ons in het team of zo?
quote:Kan het morgen ook?
Op woensdag 20 augustus 2003 15:07 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Wedstrijd is verzet naar een nog onbekend tijdstip deze dag!
J.
Dylan Dog, ik krijg dat bestandje niet geopend bij mij op het werk.
Mijn suggestie: dit topic sluiten en dan open jij ff een nieuwe.
Schiet anders niet op!
En de seizoensgids plus het voorlopige teneu mogen er ook wel bij
quote:Voorlopig tenue? Heb ik iets gemist?
Op woensdag 20 augustus 2003 15:14 schreef Ajaxno1 het volgende:En de seizoensgids plus het voorlopige teneu mogen er ook wel bij
Wie maakt trouwens het logo?
quote:Grrrr
Op woensdag 20 augustus 2003 14:58 schreef Helder het volgende:[..]
met nummer 9 HELDER...
Kill...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |