quote:bron: http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article3580081.ece
De Amsterdamse politie is dinsdagavond en 's nachts urenlang in de weer geweest met een ruzie tussen twee families in de wijk Slotermeer. De uitbarsting van de familievete resulteerde in acht arrestaties, vijf gewonden, een inbeslaggenomen vuurwapen met munitie en een deels uitgebrande woning.
De families vlogen elkaar aan het begin van de avond in de haren. De vechtersbazen waren verdwenen voor de politie er aan te pas kon komen. Later op de avond werd de politie opnieuw gealarmeerd. De partijen gingen elkaar te lijf met honkbalknuppels. Daarbij vielen de eerste gewonden.Uit een van de woningen aan de Burgemeester van Leeuwenlaan, het toneel van de vechtpartij, werd geschoten. De politie arresteerde in de woning twee personen en nam het vuurwapen en munitie in beslag. Een stuk verderop ging een huis in de hens, vermoedelijk aangestoken door een van de rivaliserende partijen. De brandweer had het vuur snel onder controle.
De politie moest de straat omsingelen om de vechtpartij onder controle te krijgen. Van de vijf gewonden is een afgevoerd naar een ziekenhuis. De andere slachtoffers konden ter plekke worden behandeld. De precieze toedracht van de oplaaiende ruzie is nog onduidelijk.
he bah
quote:Bah, wat een nare generaliserende opmerking! Racist!!!!!
Op woensdag 20 augustus 2003 11:58 schreef pro_jeex het volgende:
Laat me raden, dat waren allochtone families, of mag je dat niet zeggen.
/sarcasm
quote:daar wonen ook autochtonen, dus die conclusie is vreemd..
quote:Op de foto zien we inderdaad allochtonen en autochtonen staan..
Op woensdag 20 augustus 2003 12:13 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
daar wonen ook autochtonen, dus die conclusie is vreemd..
quote:hey! niet zo generaliseren he!
Op woensdag 20 augustus 2003 12:14 schreef Jarno het volgende:
Kut-Amsterdammers ook altijd!.
quote:die nederlanders op de "voorgrond" hebben er misschien iets mee te maken, kennisen/familie ofzo, die staan in mijn ogen op een rare plek...
Op woensdag 20 augustus 2003 12:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Op de foto zien we inderdaad allochtonen en autochtonen staan..
quote:dat is geen generalisatie
Op woensdag 20 augustus 2003 12:15 schreef TimmyAsd het volgende:hey! niet zo generaliseren he!
quote:Ze staan allemaal op een rare plek.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:16 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
die nederlanders op de "voorgrond" hebben er misschien iets mee te maken, kennisen/familie ofzo, die staan in mijn ogen op een rare plek...
quote:hoezo? kijken is niet verkeerd...
Op woensdag 20 augustus 2003 12:19 schreef Bastard het volgende:[..]
Ze staan allemaal op een rare plek.
quote:
quote:waarom denk je dat dan?
Op woensdag 20 augustus 2003 12:20 schreef Frans_O het volgende:[..]
dat mag je niet zeggen ,
denk het ook!!
quote:Wat is dan een rare plek? Is het raar dat er mensen achter de politieauto staan te kijken? Misschien wel undercover agenten, die zetten ze wel in bij opstandjes.
Op woensdag 20 augustus 2003 12:19 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hoezo? kijken is niet verkeerd...
quote:Precies. Blanke mensen doen zoiets niet!
Op woensdag 20 augustus 2003 12:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat is dan een rare plek? Is het raar dat er mensen achter de politieauto staan te kijken? Misschien wel undercover agenten, die zetten ze wel in bij opstandjes.
quote:een jongen van naar ik schat 13 jaar? denk het niet, ze staan zo afgezonderd, tussen 2 politieauto's in... daarom denk ik dat
Op woensdag 20 augustus 2003 12:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Wat is dan een rare plek? Is het raar dat er mensen achter de politieauto staan te kijken? Misschien wel undercover agenten, die zetten ze wel in bij opstandjes.
quote:doen wat niet?
Op woensdag 20 augustus 2003 12:22 schreef Jarno het volgende:[..]
Precies. Blanke mensen doen zoiets niet!
quote:spuit elf
Op woensdag 20 augustus 2003 12:22 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
doen wat niet?
/
[Dit bericht is gewijzigd door Poepoog op 20-08-2003 12:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |