En dat alleen maar omdat %&*$#@&%^$ Microsoft al jaren te beroerd is om zijn producten een beetje te beveiligen...!!
quote:Kortzichtigheid is u niet vreemd!
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:10 schreef dvr het volgende:
En dat alleen maar omdat %&*$#@&%^$ Microsoft al jaren te beroerd is om zijn producten een beetje te beveiligen...!!
quote:Leuk he, met de rest van de n00bs meelullen
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:10 schreef dvr het volgende:
quote:Nou ben ik geen Fries, maar spellen is ook een kunst: het is Fierljeppen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:13 schreef Fatality het volgende:
fieljepen is een kunst
quote:what makes you the expert?
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:13 schreef Fatality het volgende:[..]
Leuk he, met de rest van de n00bs meelullen
quote:Het is een niet onderbouwde uitspraak!
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:16 schreef Flurry het volgende:[..]
what makes you the expert?
quote:en daarom kortzichtig? dat kan je toch past vaststellen wanneer een uitspraak wel onderbouwd is?
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:17 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Het is een niet onderbouwde uitspraak!
quote:Het is gewoon waar. PC's raken alleen maar besmet omdat Microsoft toestaat dat er code van buiten uitgevoerd wordt en dat virussen toegang krijgen tot adresboeken. Niet bij mij, want ik gebruik hun producten om die reden al jaren zo min mogelijk en ik word steeds weer in mijn gelijk bevestigd.
En als dit zo doorgaat gaat vandaag het net plat.
Ik was overigens al online toen jij nog in je vader's verrekijker zat, dus wie is hier een nOOb?
[Dit bericht is gewijzigd door dvr op 19-08-2003 13:20]
quote:Die zogenaamde n00bs hebben dus ook het virus geschreven, je post komt overeen met je avatar.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:13 schreef Fatality het volgende:[..]
quote:Ach joh, viel allemaal toch wel mee! Weer eens een keertje lekker socializen met de arbeiders!
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:17 schreef DTM het volgende:
sorry...maar tis wel irritant inderdaad...ik heb het samen met mijn collega's vorige week meegemaakt...sterkte
Maar het eerste wat de TS doet is een topic op fok openen?
Op deze manier heb je het volgende uur 800 meldingen!
quote:Eerder kortzichtig als in eerst "Roepen zonder na te denken"
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:19 schreef Flurry het volgende:[..]
en daarom kortzichtig? dat kan je toch past vaststellen wanneer een uitspraak wel onderbouwd is?
was toen nog wel erg jong maar wist het wel en sindsdien hebben we Altijd internet gehad
quote:Relatief gezien hebben Unix/Linux systemen net zo veel problemen als Microsoft.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:19 schreef dvr het volgende:[..]
Het is gewoon waar. PC's raken alleen maar besmet omdat Microsoft toestaat dat er code van buiten uitgevoerd wordt en dat virussen toegang krijgen tot adresboeken. Niet bij mij, want ik gebruik hun producten om die reden al jaren zo min mogelijk en ik word steeds weer in mijn gelijk bevestigd.
Ik was overigens al online toen jij nog in je vader's verrekijker zat, dus wie is hier een nOOb?
Je zou het gemiddeld aantal virussen eens per verkocht pakket moeten berekenen. Je staat versteld!
quote:En als het een ander bedrijf was, of allemaal kleine aparte bedrijven, was er natuurlijk geen enkel probleem geweest want dan had iedereen een aboluut-niet-te-kraken standaard ontwikkeld die werkt op alle bestaande en toekomstige systemen, zonder updates/patches of firewalls. En al die kankerlijers die virussen ontwikkelen omdat ze geen vriendin kennen krijgen met hun bleke oogjes, hadden allemaal een andere hobby gekozen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:19 schreef dvr het volgende:[..]
Het is gewoon waar. PC's raken alleen maar besmet omdat Microsoft toestaat dat er code van buiten uitgevoerd wordt en dat virussen toegang krijgen tot adresboeken. Niet bij mij, want ik gebruik hun producten om die reden al jaren zo min mogelijk en ik word steeds weer in mijn gelijk bevestigd.
Weltrusten..
quote:dat weet je niet... misschien is er wel heel lang over nagedacht, maar is daar niets over opgeschreven. beetje kortzichtig om iemand "kortzichtig" te noemen als je niets afweet van zijn of haar argumenten.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:21 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Eerder kortzichtig als in eerst "Roepen zonder na te denken"
quote:En natuurlijk niet omdat users zo stom zijn om attachments te openen, hun firewalls niet te gebruiken, hun virusscanners verwijderen omdat ze teveel resources vreten, etc.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:19 schreef dvr het volgende:
Het is gewoon waar. PC's raken alleen maar besmet omdat Microsoft toestaat dat er code van buiten uitgevoerd wordt en dat virussen toegang krijgen tot adresboeken.
quote:Zal wel meevallen... Ik heb nog niets bijzonders gemerkt, en van een paar mailtjes gaat 'het net' (==internet?) echt niet plat.
quote:Laten we het er dan maar op houden dat ik zo moe wordt van mensen die iets te snel
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:25 schreef Flurry het volgende:[..]
dat weet je niet... misschien is er wel heel lang over nagedacht, maar is daar niets over opgeschreven. beetje kortzichtig om iemand "kortzichtig" te noemen als je niets afweet van zijn of haar argumenten.
quote:Vooral bedrijven zijn triest als ze hier last van hebben eigen kut schuld het was fuckin al weken bekend enz.
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:27 schreef Steve-O het volgende:
Hehe
Het bedrijfsnetwerk van me Pa ze bedrijf ligt ook helemaal plat
quote:ok... daar kan ik wel inkomen
Op dinsdag 19 augustus 2003 13:26 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Laten we het er dan maar op houden dat ik zo moe wordt van mensen die iets te snel
roepen bij Microsoft!
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |