En is er al een playlist bekend?
quote:Is het niet leuker om je te laten verrassen?
Op zondag 11 januari 2004 18:22 schreef LifeTap het volgende:
En is er al een playlist bekend?
quote:de tour begint pas aanstaande vrijdag, dus wat denk je zelf....
*schop*
Weet iemand hoelang het concert ongeveer gaat duren? Weer 3 uur zoals 6DOIT?En is er al een playlist bekend?
waarom zijn mensen zo ongeduldig tegenwoordig?
en zoals Muaddib aangeeft: het is veel leuker je te laten verrassen
Favoriete nummer 'Space-Dye Vest'
Ik hoop iedergeval op veel nummers van ToT en Awake, alhoewel het ook wel gaaf zou zijn als ze SFAM compleet zouden spelen
Maar dan vergeet ik eigenlijk 6DoIT... arrg moeilijk moeilijk
quote:Dat is inderdaad wel hun mooiste nummer
Op maandag 12 januari 2004 01:40 schreef Zappo het volgende:
Favoriete nummer 'Space-Dye Vest'
Maar het gaafste nummer op het moment vind ik toch Honor Thy Father.... puur genieten
quote:Concertje zal wel weer tegen de 3,5 uur duren ofzo dus dat zal best goedkomen
Op donderdag 15 januari 2004 09:56 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog een paar dagenIk hoop iedergeval op veel nummers van ToT en Awake, alhoewel het ook wel gaaf zou zijn als ze SFAM compleet zouden spelen
Maar dan vergeet ik eigenlijk 6DoIT... arrg moeilijk moeilijk
quote:Dit is de set van Manchester van vrijdagavond
*schop*
Weet iemand hoelang het concert ongeveer gaat duren? Weer 3 uur zoals 6DOIT?En is er al een playlist bekend?
spoiler:
Intermission
Set 2:
Caught in a New Millennium
Under A Glass Moon
The Mirror
Hollow Years
Fatal Tradgedy
About To Crash
War Inside My Head
The Test That Stumped Them All
Goodnight Kiss
Solitary Shell
Pull Me Under
Encore:
Wait for Sleep
Learning to Live
Ze spelen iedere keer weer een andere set / andere nummers.
In iedergeval heb ik er enorm veel zin in, het wordt ook mijn eerste DT concert.... nog 6 1/2 uur
spoiler:
15 minute Intermission
Set Two
JR Piano slot into Death on Two Legs (from A Night At The Opera)
Honor Thy Father
Another Day (cool!)
Only a Matter of Time
A Mind Beside Itself (Erotomania, Voices, Silent Man
In the Name of God
1st Encore:
Trial of Tears
2nd Encore:
Metropolis Part 1.
Naja, we kijken wel wat het gaat worden strax
Morgen zal ik een verslag geven voor de geinteresseerden
Ik kna iedergeval wel zeggen dat dit echt helemaal super was!
quote:Jah, was echt vet
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kna iedergeval wel zeggen dat dit echt helemaal super was!
Goed geluid, goede stem van Labrie, band in vorm. Grote videoschermen waarop filmpjes en solo's van dichtbij aangezien en camera's op alle instumenten stonden en achterin een cameraman
En natuurlijk een stukje Pink Floyd en een geweldige drum-solo
Morgen wel meer erover idd
quote:Zo zie je maar dat iedereen een andere mening heeft. Ik heb ze inmiddels al 6 of 7 keer live gezien, maar dit was toch zeker 1 van de slechtste (zo niet de slechtste).
Op maandag 19 januari 2004 00:10 schreef OProg het volgende:[..]
Jah, was echt vet
Goed geluid, goede stem van Labrie, band in vorm. Grote videoschermen waarop filmpjes en solo's van dichtbij aangezien en camera's op alle instumenten stonden en achterin een cameraman
En natuurlijk een stukje Pink Floyd en een geweldige drum-solo
Morgen wel meer erover idd
Het concert kon me niet echt boeien. Ze maakten veel fouten. Geluid was absoluut niet lekker uitgemixed (1 grote brij van geluid) en zelfs ik (als die hard DT fan) had moeite met de nummers herkennen als ze ermee begonnen.
Maybe dat ik ze al te vaak heb gezien of dat ik de lat te hoog leg voor ze, maar echt tevredeno ver gisteravond ben ik niet.
Het stuk dat JR en JP samen deden was uiteraard erg cool, MAAR.......... het had geen enkele muzikale inhoud mijns insziens.
Die schermen waren wel erg mooi, maar ik vond dat ze de aandacht teveel afleiden van hetgeen op het podium gebeurde. Mijn aandacht werd elke keer naar de schermen getrokken.
En er was ook weinig interactie met het publiek, merkte ik op. Er werd weinig gezegd en de gezichten van de jongens stonden niet op zonneschijn eigenlijk.
Erg jammer, maar uiteraard ben ik er volgende concert wel weer bij. Hopen dat ze dan beter zijn. Anders bennik gewoon DT verzadigd benik bang
En foutjes, ik heb er maar 1 gehoord volgens mij, maar ik ben zelf dan ook geen topmuzikant, dat scheelt. En LaBrie was in vorm, daar was iedereen het wel over eens, de band zelf is toch nooit UIT vorm. Toegegeven, interactie met het publiek was er nauwelijk, maar dat was ook niet nodig. Heb gewoon 3,5 uur staan genieten. Ze hebben er in ieder geval een fan bij, volgens keer ben ga ik er zeker weer heen.
quote:Labrie was ZEKER bij stem. Daar ben ik het mee eens. Was wel te verwachten ook uiteraard, twas het derde optreden van deze tour
Op maandag 19 januari 2004 12:16 schreef Kamphuys het volgende:
Ik snap de kritiek hierboven niet zo. Ik zag ze zelf pas voor het eerst en ben helemaal lyrisch erover, maar ik was ook met een 6-tal diehard Dream Theater fans en die vonden het allemaal geweldig (zagen ze ook al voor de x-ste keer).En foutjes, ik heb er maar 1 gehoord volgens mij, maar ik ben zelf dan ook geen topmuzikant, dat scheelt. En LaBrie was in vorm, daar was iedereen het wel over eens, de band zelf is toch nooit UIT vorm. Toegegeven, interactie met het publiek was er nauwelijk, maar dat was ook niet nodig. Heb gewoon 3,5 uur staan genieten. Ze hebben er in ieder geval een fan bij, volgens keer ben ga ik er zeker weer heen.
Maar ik ben blij dat ze er een fan bij hebben en dat er veel mensen hebben genoten, ik vond het desondanks 1 van de mindere optredens.
En voornamelik het feit dat het geluid zo bagger was irriteerde mij
quote:Ik vond het heel aardig voor de Ahoy.
Op maandag 19 januari 2004 12:24 schreef massiefje het volgende:[..]
Labrie was ZEKER bij stem. Daar ben ik het mee eens. Was wel te verwachten ook uiteraard, twas het derde optreden van deze tour
Maar ik ben blij dat ze er een fan bij hebben en dat er veel mensen hebben genoten, ik vond het desondanks 1 van de mindere optredens.
En voornamelik het feit dat het geluid zo bagger was irriteerde mij
Toegegeven, de bas was slecht hoorbaar, maar das misschien maar goed ook, als ik die solo's ook nog had proberen te volgen dan was m'n kop echt ontploft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |