abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12544870
Ik heb inmiddels al een heleboel foto's op m'n pc staan die ik
met m'n nieuwe digitale camera gemaakt heb.
Maar nu wil ik ze laten afdrukken, waar kan ik het beste zijn?
Welke is de goedkoopste en welke is de beste?
Tips gevraagd.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:46:33 #3
53628 snowwie
Fokker Parents!
pi_12544888
ja, ik zoek ook nog iets om mijn foto's af te drukken.

weet iemand ook wat het minimum formaat moet wezen?

Batterij zwak!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:47:05 #4
64327 sharpei
safe the best for last
pi_12544903
www.schlecker.com

weet niet of hij de goedkoopste is maar wel goed.
www.albert.nl (AH) is ook goed.
www.kruitvat.nl

see y@
pi_12544914
Ik heb ze 1x bij Albert Heijn laten afdrukken en dat ging uitstekend, ben nu ook opzoek naar een goedkoper alternatief (ivbm veel foto's), Hema doet t ook
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:48:24 #6
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_12544940
contradictio in terminis...

goedkoop & beste? yeah right.
http://www.digitaalfoto.nl doet het goed voor mij, prijs vraag ik niet naar.

http://marcof.net
pi_12544995
digitaal foto is erg duur, schlecker is erg goedkoop *dillemma*
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:52:51 #8
45786 Mirties
Mischief, Mayhem, Soap
pi_12545047
Ik heb goeie ervaringen met het Kruitvat.
vanaf 100 foto's is het 18 eurocent, dat vind ik heel redelijk. Service is goed, alleen het uploadprogramma klapt er regelmatig uit. Dan kun je weer opnieuw beginnen. Dan is een cdrom langsbrengen misschien wel makkelijker.
You're the all-dancing, all-singing crap of the world!
pi_12545073
Ik heb goede ervaringen met de Hema.
Het gaat dan ook meer om de 'afdrukcentrale' waar ze
heen worden gestuurd.
(bepaalde winkels/ketens gebruiken gewoon dezelfde afdrukcentrale)
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:58:47 #10
33371 DeZzL
Zie signature
pi_12545181
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:52 schreef Mirties het volgende:
Ik heb goeie ervaringen met het Kruitvat..............
mee eens. Ik heb 1 keer af laten drukken bij de HEMA maar dat doe ik niet meer. Het 'fotopapier' was veel dunner en van mindere kwaliteit
Kruidvat blijft mijn keus
Sssssst.......als ze erachter komt dan vermoordt ze me!!!
Live-Cam van m'n vriendin
pi_12545205
www.mediamarkt.nl

en www.mediamarkt.de is nog goedkoper geloof ik

pi_12545218
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:58 schreef DeZzL het volgende:

[..]

mee eens. Ik heb 1 keer af laten drukken bij de HEMA maar dat doe ik niet meer. Het 'fotopapier' was veel dunner en van mindere kwaliteit
Kruidvat blijft mijn keus

Hmm, hoe lang was dat geleden dan?
Ik zal 't eerdaags ook es bij het Kruidvat proberen dan. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat de foto's totaal niet onderdeden voor 'normale' foto's die je laat afdrukken. (ook wat fotopapier betreft)
pi_12545263
echt hema
Thank Drunk I'm a Goddess!
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:01:46 #14
4983 Northpole
IJs en IJskoud
pi_12545266
Ik laat mijn digitale foto's altijd bij de Hema afdrukken en ben tevreden over de kwaliteit en prijs (¤0.99 + ¤0.27 per foto). Voor de meeste digitale camera's geldt dat de verhouding tussen de breedte/hoogte van de foto niet gelijk is aan de verhouding van die van een standaard foto. Dus moet er een stuk geknipt worden of lege ruimte worden geintroduceerd. Met de online afdrukservice van de Hema is het mogelijk om zelf te kiezen welk stuk je waar van de foto af wilt knippen.

Verder kan je de foto's binnen 2 werkdagen bij een Hema-vestiging naar keuze ophalen.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:02:06 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_12545274
Kruidvat is ronduit SLECHT van kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over www.fotobister.nl (in Delft, je kan gewoon met een CDtje/CF-kaart langsgaan). Kies dan voor "fit in", dan moet je voor 4x3 zelf de randjes afsnijden, maar heb je wel alle informatie op de foto staan. En kies voor (ben de naam even kwijt) "geen color-correctie door het apparaat", tenminste bij mijn Canon PowerShot S20 zijn de foto's veel mooier als-ie de kleurcorrecties uit het toestel zelf aanhoudt.
Succes!
censuur :O
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 11:11:23 #16
52295 JWire
www.jwee.nl
pi_12545472
volgens pcm kwamen de AH en het Kruidvat als beste uit de test

AH (kosten voor 20 foto's (all in)) ¤ 7,08
Kruidvat (kosten voor 20 foto's (all in)) ¤ 6,39

Kruidvat is hiermee de goedkoopste van de 10 online fotocentrales die getest zijn.

I'm a happy tree friend
pi_12545815
www.kodak.nl - - > 25cent per foto + 2euro basiskosten.

Voor 20 opnames zou dit dus betekenen 7euro

link : http://picturecenter.kodak2.de/kodak/os2/produkte.mb1?mb_f020_id=9baFKiZm8lgDaQLPPL7&mb_v301_ch=62cc4

pi_12546165
Heb nu al tevergeefs meerdere malen een cd met ongeveer 150 foto's bij zowel Kruidvat als Trekpleister weggebracht, maar kreeg hem steeds terug met vage reakties als "we weten niet wat er afgedrukt moet worden" en "kunnen de cd niet lezen". Thuis is de cd perfect te lezen, cd is afgesloten ik weet het ook niet meer.

Iemand met soortgelijke ervaringen? En zijn er al die de foto's bij Hema's 1 uur service hebben laten afdrukken?

Fastpitch is a way of life
pi_12546670
Ik heb een keer 40 foto's bij de Hema geupload, ging goed allemaal (nouja, het mailtje dat ze klaar waren is nooit aangekomen ). Enige nadeel vond ik dat je niet tussen mat of glanzend kon kiezen.

Maar welke is nou gewoon het beste, dus niet op prijs lettend?

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_12554160
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:47 schreef sharpei het volgende:
www.schlecker.com

weet niet of hij de goedkoopste is maar wel goed.
www.albert.nl (AH) is ook goed.
www.kruitvat.nl

Weet iemand misschien hoe de kwaliteit van Schlecker is? Zo te zien laten ze de foto's afdrukken door CeWe color.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 17:36:30 #21
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_12555318
Digitaal foto's online laten afdrukken..
foto's laten afdrukken, waar ?
Digitale foto's op fotopapier laten afdrukken...

Zelf heb ik wel goede ervaringen met de Hema, maar ik heb pas 2x wat af laten drukken .

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_12722853
Ik heb mijn foto's bij kruidvat laten afdrukken

Uploaden erg makkelijk (duurt wel lang maar ach)
erg tevreden met de prijs (50 foto's en 11 euro)
in eerste instantie erg tevreden met de kwaliteit

alleen nu naar +/- 1 week beginnen sommige foto's een beetje te verkleuren, richting paars, het zijn foto's met mooi weer en in berglandschap waarvan de schaduwen en stukken rots paarsig aan het worden zijn.
ik heb de foto's een paar keer bekeken en verder niet in de zon laten liggen ofzo(zitten nog steeds in de kruidvat verpakking)

dus hierna misschien maar Hema proberen ofzo

pi_12723425
Ik heb eens dezelfde 10 fotos bij Kruidvat en Hema af laten drukken.
Kruidvat was het voordeligst maar vooral kwalitatief het beste. Beste helderheid en kleurcorrectie e.d.
Ik heb tot dan toe nog geen verkleuring meegemaakt; de oudste afdrukken zijn momenteel 9 maanden oud (zitten in fotoalbum).
An' harm it none, do as you will
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 11:23:17 #24
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_12724680
Ik heb ook een afdruk laten maken bij de Kruidvat. Vorige week opgestuurd, deze week een mailtje dat ik ze af kon halen, en toen ik toenet naar de Kruidvat ging waren ze nog niet binnen Er was iets van een leverfout ofzo; bij hetzelfde filliaal waren er meer mensen die hun digitale foto's een paar dagen later pas kregen... Zal wel pech zijn, maar niet bevorderlijk voor mijn idee over afdrukservice van Kruidvat.
Geluk is een richting, geen punt
pi_12728781
Lullig voor je. Heb ik nog geen ervaring mee, ik kan nooit meteen de foto's op gaan halen. Ze staan er altijd al een tijdje als ik er binnen rol.
An' harm it none, do as you will
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')