weet iemand ook wat het minimum formaat moet wezen?
weet niet of hij de goedkoopste is maar wel goed.
www.albert.nl (AH) is ook goed.
www.kruitvat.nl
goedkoop & beste? yeah right.
http://www.digitaalfoto.nl doet het goed voor mij, prijs vraag ik niet naar.
quote:mee eens. Ik heb 1 keer af laten drukken bij de HEMA maar dat doe ik niet meer. Het 'fotopapier' was veel dunner en van mindere kwaliteit
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:52 schreef Mirties het volgende:
Ik heb goeie ervaringen met het Kruitvat..............
quote:Hmm, hoe lang was dat geleden dan?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:58 schreef DeZzL het volgende:[..]
mee eens. Ik heb 1 keer af laten drukken bij de HEMA maar dat doe ik niet meer. Het 'fotopapier' was veel dunner en van mindere kwaliteit
Kruidvat blijft mijn keus
Verder kan je de foto's binnen 2 werkdagen bij een Hema-vestiging naar keuze ophalen.
AH (kosten voor 20 foto's (all in)) ¤ 7,08
Kruidvat (kosten voor 20 foto's (all in)) ¤ 6,39
Kruidvat is hiermee de goedkoopste van de 10 online fotocentrales die getest zijn.
Iemand met soortgelijke ervaringen? En zijn er al die de foto's bij Hema's 1 uur service hebben laten afdrukken?
Maar welke is nou gewoon het beste, dus niet op prijs lettend?
quote:Weet iemand misschien hoe de kwaliteit van Schlecker is? Zo te zien laten ze de foto's afdrukken door CeWe color.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:47 schreef sharpei het volgende:
www.schlecker.comweet niet of hij de goedkoopste is maar wel goed.
www.albert.nl (AH) is ook goed.
www.kruitvat.nl
Zelf heb ik wel goede ervaringen met de Hema, maar ik heb pas 2x wat af laten drukken .
Uploaden erg makkelijk (duurt wel lang maar ach)
erg tevreden met de prijs (50 foto's en 11 euro)
in eerste instantie erg tevreden met de kwaliteit
alleen nu naar +/- 1 week beginnen sommige foto's een beetje te verkleuren, richting paars, het zijn foto's met mooi weer en in berglandschap waarvan de schaduwen en stukken rots paarsig aan het worden zijn.
ik heb de foto's een paar keer bekeken en verder niet in de zon laten liggen ofzo(zitten nog steeds in de kruidvat verpakking)
dus hierna misschien maar Hema proberen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |