abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12536704
Ben vanavond door een snor in burger aangehouden, nadat ik een auto, die over een drempel reed, via het fietspad inhaalde. Weet iemand welke boete hierop staat? Ik reed sowieso 60 waar je 30 mag.

Ik ga sowieso protest aantekenen als ik een boete krijg, want die snor was in burger, liet alleen ff snel één of ander plakplaatje van de wouten zien, zei verder zijn naam niet, gaf geen directe boete, had dus denk ik geen dienst. Maar ik las laatst iets over één of andere horklijn, waar ze naartoe kunnen bellen, ongeacht of ze dienst hebben of niet. Toch ga ik proberen eronder uit te komen

Bigheadz R.I.P.
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:46:42 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_12536735
Whahahaha

Wat zul jij veel kans hebben

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_12536755
Hij had je rijbewijs af moeten pakken
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:47:10 #4
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_12536756
je moet niet zeuren, overtredingen maken is niet stoer, hoop dat je die boete gewoon moet betalen als je in beroep gaat
pi_12536763
je begaat twee overtredingen (waaronder overschreiding max snelheid met 100%) en je vindt het onterecht?
pi_12536799
asociaal noemen ze dat
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_12536805
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:45 schreef JesusThePimp het volgende:
Ben vanavond door een snor in burger aangehouden, nadat ik een auto, die over een drempel reed, via het fietspad inhaalde. Weet iemand welke boete hierop staat? Ik reed sowieso 60 waar je 30 mag.

Ik ga sowieso protest aantekenen als ik een boete krijg, want die snor was in burger, liet alleen ff snel één of ander plakplaatje van de wouten zien, zei verder zijn naam niet, gaf geen directe boete, had dus denk ik geen dienst. Maar ik las laatst iets over één of andere horklijn, waar ze naartoe kunnen bellen, ongeacht of ze dienst hebben of niet. Toch ga ik proberen eronder uit te komen

Je hebt de wet overtreden, wees een vent en aanvaard dan de gevolgen.
Al die slappe zakken die justitie maar lopen te traineren, daardoor blijven belangrijke zaken liggen.
Heb jij straks de vrijlating van een berover op je geweten met je vertragingstaktieken.
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:49:28 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_12536837
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:45 schreef JesusThePimp het volgende:

Die "snor" zoals jij hem noemt is 24/7 in dienst. Hij heeft een soortement van "meldingsplicht/recht". Houdt in dat als hij een ongeluk ziet gebeuren hij verplicht is te helpen als er nog niemand bij staat... andere kant van die plicht is het recht om ook in privé tijd aso's op de weg op te schrijven. Legitimatie via politie-id is voldoende en aanzegging de boete te krijgen ook, hij hoeft m niet ter plekke voor je uit te schrijven.

Bezwaarschrift heeft derhalve geen zin. Bovendien valt dit onder de wet Mulder, daar geldt een omgekeerde bewijslast. Betekent dat jij moet bewijzen dat je het níet gedaan hebt, ipv dat hij moet bewijzen dat jij het wel gedaan hebt.

Succes dus.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12536861
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:47 schreef TimmyAsd het volgende:
je moet niet zeuren, overtredingen maken is niet stoer, hoop dat je die boete gewoon moet betalen als je in beroep gaat
Die wout zat me op te jagen. Toen ik wegreed, met normale snelheid, kwam hij al als een gek achter me aan gescheurd. Ik dacht als hij een wedstrijdje wil, kan hij het krijgen. Hij was me dus gewoon aan het uitlokken.
Bigheadz R.I.P.
pi_12536887
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:48 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Je hebt de wet overtreden, wees een vent en aanvaard dan de gevolgen.
Al die slappe zakken die justitie maar lopen te traineren, daardoor blijven belangrijke zaken liggen.
Heb jij straks de vrijlating van een berover op je geweten met je vertragingstaktieken.

Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Als die lui niet zo pietlutterig doen, houden ze meer tijd over om echte criminelen te pakken.
Bigheadz R.I.P.
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:51:52 #11
45511 TimmyAsd
pi_12536912
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:50 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Die wout zat me op te jagen. Toen ik wegreed, met normale snelheid, kwam hij al als een gek achter me aan gescheurd. Ik dacht als hij een wedstrijdje wil, kan hij het krijgen. Hij was me dus gewoon aan het uitlokken.

ALS dat zo is, heb je je dus behoorlijk op zitten naaien, ben je alsnog de lul en een nog grotere sukkel dan ik al dacht
pi_12536915
quote:

[..]

en als verantwoordelijk weggebruiker weet je natuurlijk dat je je nooit moet laten opjagen.
pi_12536920
quote:

[..]

Het is niet meer dan normaal dat ie een tijdje achter je aan blijft rijden, gewoon om te kijken of je niet nog een keer zo'n stomme aktie maakt
pi_12536937
OM Boetebase

Verkeer op de weg

Bromfiets

Verkeersregels

Inhalen

Rechts inhalen

Boete: ¤ 34,-

bron

[Dit bericht is gewijzigd door Fully op 18-08-2003 22:52]

............................................................
pi_12536952
naar 34 eurootjes :<
dus
pi_12536968
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:51 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Je kunt het ook van de andere kant bekijken. Als die lui niet zo pietlutterig doen, houden ze meer tijd over om echte criminelen te pakken.

Als ze aso's zoals jij direct hun rijbewijs en auto afnemen, zou dat veel ongelukken schelen.
(met de auto over het fietspad, idioot!!)
Dan hebben ze ook weer tijd voor gewone zaken.
pi_12536985
mag hopen dat je een vette boete krijgt..
pi_12537004
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bezwaarschrift heeft derhalve geen zin. Bovendien valt dit onder de wet Mulder, daar geldt een omgekeerde bewijslast. Betekent dat jij moet bewijzen dat je het níet gedaan hebt, ipv dat hij moet bewijzen dat jij het wel gedaan hebt.

Succes dus.

Kijk, hier heb ik tenminste wat aan, i.p.v. al dat schijnheilige gezeik hier. Net alsof iedereen hier zich altijd netjes gedraagt in het verkeer. Dan wordt het i.e.g. lastig om er iets aan te doen. Het was met de auto van mijn ma, en die staat op haar naam. Heb ook een eigen auto. Kan dus proberen dat ik niet met die auto van mijn ma rijdt, want heb een eigen auto. Weet niet of dat gaat werken.

Maar weet iemand de hoogte van de boete voor zoiets?

Bigheadz R.I.P.
  maandag 18 augustus 2003 @ 22:55:02 #19
45511 TimmyAsd
pi_12537038
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:54 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Kijk, hier heb ik tenminste wat aan, i.p.v. al dat schijnheilige gezeik hier. Net alsof iedereen hier zich altijd netjes gedraagt in het verkeer. Dan wordt het i.e.g. lastig om er iets aan te doen. Het was met de auto van mijn ma, en die staat op haar naam. Heb ook een eigen auto. Kan dus proberen dat ik niet met die auto van mijn ma rijdt, want heb een eigen auto. Weet niet of dat gaat werken.

dat argument was tegen jou gericht SUKKEL!!!!!!
pi_12537049
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

ALS dat zo is, heb je je dus behoorlijk op zitten naaien, ben je alsnog de lul en een nog grotere sukkel dan ik al dacht

Sinds wanneer mag een wout in burger eigenlijk te hard rijden? Hij heeft als burger zijnde toch niet meer rechten? Hij reedt namelijk ook veelste hard.
Bigheadz R.I.P.
pi_12537055
Gelukkig is de boete niet zo hoog. Ik denk alleen wel dat je behooooorlijk terecht bent bekeurd
pi_12537083
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:52 schreef Fully het volgende:
OM Boetebase

Verkeer op de weg

Bromfiets

Verkeersregels

Inhalen

Rechts inhalen

Boete: ¤ 34,-

bron

Ik zou gaan voor R319: 57 euro

gemarkeerde fietstrook gebruiken als bestuurder motorvoertuig

[Dit bericht is gewijzigd door Blue_Eyed_Boy op 18-08-2003 22:56]

Sacrificing autumn tears.....
pi_12537087
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:54 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:52 schreef Fully het volgende:
bron
............................................................
pi_12537088
quote:
Weet niet of dat gaat werken.
Dus je weet niet of je je in eigen auto wel normaal kan gedragen op de weg
pi_12537095
rijden met een auto op een busbaan is al 57 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')