Hey jongens, hebben jullie de nieuwe merchandising al gezien. En dan met name die T-Shirts met afdrukken van de spelers. Er zijn enkele bij die je niet eens met geld erbij wilt hebben.
Volgens mij heeft trouwens het bestuur ook een stel nieuwe hostessen aangetrokken zal wel vanwege de Championnen Liga zijn, waar we voor gekwalificeerd hebben.
Hum hebben we nog nieuwe spelers die via een helicopter ofzo nog gepresenteerd gaan worden? Of is al het geld opgegaan aan salaris verhogingen en bonussen
quote:Tsja ik dacht dat ze mij met de helikopter kwamen brengen maar als het geld er niet is kom ik wel gewoon vanuit de catacombe het veld oplopen
Op zondag 17 augustus 2003 12:56 schreef Bar_the_Grey het volgende:
* Bar_the_Grey komt het stadion binnen gelopen en gaat direct naar de spelershome.Hey jongens, hebben jullie de nieuwe merchandising al gezien. En dan met name die T-Shirts met afdrukken van de spelers. Er zijn enkele bij die je niet eens met geld erbij wilt hebben.
Volgens mij heeft trouwens het bestuur ook een stel nieuwe hostessen aangetrokken zal wel vanwege de Championnen Liga zijn, waar we voor gekwalificeerd hebben.
Hum hebben we nog nieuwe spelers die via een helicopter ofzo nog gepresenteerd gaan worden? Of is al het geld opgegaan aan salaris verhogingen en bonussen
quote:ow ja is waar ook maar ik dacht dat het ook nog op het veld was?
Op zondag 17 augustus 2003 13:54 schreef AirRaid het volgende:
volgens mij hebben beide Bar's op FOA te veel gezopen, dar is toch de spelerspresentatie geweest
quote:ik, ik had nogal haast.
Op zondag 17 augustus 2003 12:38 schreef Bartoli het volgende:wie vergeet er nu ook zijn tas
daarom voor deze keer nog maar eens uitslag van mij
FC Fok! - FC Nutrecht 2-0
34: 1-0 Atrimar
71: 2-0 Atrimar
Janjaap
Werik Sitethief Bar_The_Grey Karrel_Laaglawaai
AirRaid (57 vinnyb)
Bartoli Rhapsody
Atrimar
joda Forever ( Jelminho
dus ik zou ook weer mee kunnen spelen
wanneer is de volgende wedstrijd :):) ??
quote:http://www.xs4all.nl/~airraid/FC%20Fok!.xls
Op zondag 17 augustus 2003 17:59 schreef Preliator het volgende:
hej Airraid ik ben ook weer terug van mijn vakantie naar het vaste landdus ik zou ook weer mee kunnen spelen
wanneer is de volgende wedstrijd
:):) ??
staat alle info in
Zag Airraid heb je nog nagedacht over een andere functie voor mij? ik hoorde dat Jaques Honds weg moest als materiaalman omdat hij te oud is kan ik die functie niet bekleden?
quote:Vind je een fucntie als commercieel medewerker niet veel mooier
Op dinsdag 19 augustus 2003 11:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeg Airraid heb je nog nagedacht over een andere functie voor mij? ik hoorde dat Jaques Honds weg moest als materiaalman omdat hij te oud is kan ik die functie niet bekleden?
quote:En weleke taken vallen dan onder mijn taken pakket?
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:57 schreef AirRaid het volgende:[..]
Vind je een fucntie als commercieel medewerker niet veel mooier
quote:zaken betreffende de sponsors en supporters
Op woensdag 20 augustus 2003 11:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:[..]
En weleke taken vallen dan onder mijn taken pakket?
quote:Is goed
Op woensdag 20 augustus 2003 14:49 schreef AirRaid het volgende:[..]
zaken betreffende de sponsors en supporters
quote:moois, kunnen we weer er tegen aangaan
Op vrijdag 22 augustus 2003 09:56 schreef AirRaid het volgende:
morgen de 1ste uitwedstrijd van het seizoen, FC Zwoelle
ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |