quote:ik doe het door: rechter muisknop/kopieren naar/bleutooth/T610
Op donderdag 9 oktober 2003 11:03 schreef BigBear het volgende:
Ik heb ook blue tooth op mijn pc, en nu wil ik een thema op mijn telefoon plaatsen. Deze moet volgens mij in de public folder in de directory "Thema's" maar als ik die open, dan krijg ik de melding: "No such file" en kan ik dus geen themas overzetten.Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:27 schreef Bigs het volgende:
Dat heeft iedereen volgens mij, je kunt hem gewoon in de root van de public folder gooien, dan zet de telefoon hem vanzelf op de goeie plaats.
quote:oke, tnx voor de oplossingen!
Op donderdag 9 oktober 2003 14:25 schreef flappiewappie het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 9 oktober 2003 11:03 schreef BigBear het volgende:
Ik heb ook blue tooth op mijn pc, en nu wil ik een thema op mijn telefoon plaatsen. Deze moet volgens mij in de public folder in de directory "Thema's" maar als ik die open, dan krijg ik de melding: "No such file" en kan ik dus geen themas overzetten.Iemand een idee waar dit aan kan liggen?<hr></blockquote>ik doe het door: rechter muisknop/kopieren naar/bleutooth/T610
en dan komt ie automatisch goed..., evenals games
quote:tnxs!
Op woensdag 8 oktober 2003 19:26 schreef Xanth het volgende:[..]
Vobis, 34 euro van MSI. Werkt heeeeeeel simpel. GL&HF
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:00 schreef Ener-G het volgende:
bluejacken roelt trouwens, heb al 4 verschillende 6310i gebruikers de stuipen op het lijf gejaagd in de trein
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:00 schreef Ener-G het volgende:
bluejacken roelt trouwens, heb al 4 verschillende 6310i gebruikers de stuipen op het lijf gejaagd in de trein
Bluetooth moet je ff naar je bluetooth menuutje gaan, bluetoorh aanzetten en m laten zoeken naar nieuwe apparaten.
quote:¤211 bij sitel.nl (is alleen voor t-mobile abos)
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:23 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Hoe duur zou ie zijn met een contractverlenging van 1 jaar t-mobile 75?
ik wilde deze phone ook en hier was hij (in combi met t-mobile 300 met 120 smsjes) veruit het goedkoopst. Ik moest bijvoorbeeld bij the phone house ¤115 betalen en bij sitel maar ¤6,-
oh en dit is niet bedoeld als spam... anders edit het maar weg modjes
quote:ik denk dat ie bij t-mobile zelf het godkoopst is, sietel is ook een tussenpersoon, dus wordt het weer duudrer
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:31 schreef jwstoop het volgende:[..]
¤211 bij sitel.nl (is alleen voor t-mobile abos)
ik wilde deze phone ook en hier was hij (in combi met t-mobile 300 met 120 smsjes) veruit het goedkoopst. Ik moest bijvoorbeeld bij the phone house ¤115 betalen en bij sitel maar ¤6,-
oh en dit is niet bedoeld als spam... anders edit het maar weg modjes
![]()
quote:gewoon het bestandje zoeken met je telefoon op je hd dan ziet ie het automatisch als thema...werkt perfect
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:03 schreef BigBear het volgende:
Ik heb ook blue tooth op mijn pc, en nu wil ik een thema op mijn telefoon plaatsen. Deze moet volgens mij in de public folder in de directory "Thema's" maar als ik die open, dan krijg ik de melding: "No such file" en kan ik dus geen themas overzetten.Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
quote:NEE dat is dus niet zo, ik had zelf ook een offerte bij t-mobile gevraagd en dan issie bij 24 mnd verlenging (12 mnd kan blijkbaar niet
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:34 schreef Can_I_kick_it het volgende:[..]
ik denk dat ie bij t-mobile zelf het godkoopst is, sietel is ook een tussenpersoon, dus wordt het weer duudrer
Ik ken mezelf een beetje en ga alles zitten proberen en pielen ermee (wie niet).
Kan ik heel de software waar die 610 op draait vergallen via bluetooth of is dat afgeschermd? en kan je de instellingen dat weer terug zetten oid?
danku
Moet ik voor de java games betalen die al in de telefoon zitten?
Volgens mij maakt dat ding toch vaak contact met internet ofzo.
Hoe kan ik het het beste instellen want ik hoef eigenlijk alleen maar te bellen en die WAP troep wil ik niet eens.
wachten jullie altijd tot dat de batterij volledig leeg is voor dat jullie hem weer opladen ???? ik doe dat niet maar ik heb gehoord dat ik het moet doen anders is het slecht voor batterij, is dat waar ?????
quote:Eerste drie keer helemaal tot leeg gebruiken, echt totdat hij uit gaat en dan helemaal opladen. Daarna kun je hem gewoon opladen als hij op de helft of een derde is ofzo. En dan af en toe eens gebruiken tot leeg.
Op zondag 19 oktober 2003 17:56 schreef Dluvan het volgende:
ik heb deze T610 drie dagen geleden gekregen (telfort 200) , ik heb hem toen 4 uur laten opladen , nu is hij bijna leeg , hoe lang moet ik hem opladen???? 6uur ??? hoe weet ik dat hij volledig opgeladen is????wachten jullie altijd tot dat de batterij volledig leeg is voor dat jullie hem weer opladen ???? ik doe dat niet maar ik heb gehoord dat ik het moet doen anders is het slecht voor batterij, is dat waar ?????
De eerste paar keer is de accutijd vrij waardeloos, pas na een paar weken krijg je de juiste tijd eruit en die is prima.
quote:Ik zorg altijd dat de batterij helemaal leeg is voor ik hem oplaad (en ook weer helemaal opladen). Dit is gewoon het beste voor de accu.
Op zondag 19 oktober 2003 17:56 schreef Dluvan het volgende:
ik heb deze T610 drie dagen geleden gekregen (telfort 200) , ik heb hem toen 4 uur laten opladen , nu is hij bijna leeg , hoe lang moet ik hem opladen???? 6uur ??? hoe weet ik dat hij volledig opgeladen is????wachten jullie altijd tot dat de batterij volledig leeg is voor dat jullie hem weer opladen ???? ik doe dat niet maar ik heb gehoord dat ik het moet doen anders is het slecht voor batterij, is dat waar ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |