abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13760032
Dat heeft iedereen volgens mij, je kunt hem gewoon in de root van de public folder gooien, dan zet de telefoon hem vanzelf op de goeie plaats.
pi_13764229
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:03 schreef BigBear het volgende:
Ik heb ook blue tooth op mijn pc, en nu wil ik een thema op mijn telefoon plaatsen. Deze moet volgens mij in de public folder in de directory "Thema's" maar als ik die open, dan krijg ik de melding: "No such file" en kan ik dus geen themas overzetten.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

ik doe het door: rechter muisknop/kopieren naar/bleutooth/T610
en dan komt ie automatisch goed..., evenals games
pi_13771969
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:27 schreef Bigs het volgende:
Dat heeft iedereen volgens mij, je kunt hem gewoon in de root van de public folder gooien, dan zet de telefoon hem vanzelf op de goeie plaats.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:25 schreef flappiewappie het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op donderdag 9 oktober 2003 11:03 schreef BigBear het volgende:
Ik heb ook blue tooth op mijn pc, en nu wil ik een thema op mijn telefoon plaatsen. Deze moet volgens mij in de public folder in de directory "Thema&apos;s" maar als ik die open, dan krijg ik de melding: "No such file" en kan ik dus geen themas overzetten.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?<hr></blockquote>ik doe het door: rechter muisknop/kopieren naar/bleutooth/T610
en dan komt ie automatisch goed..., evenals games

oke, tnx voor de oplossingen!
pi_13787328
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:26 schreef Xanth het volgende:

[..]

Vobis, 34 euro van MSI. Werkt heeeeeeel simpel. GL&HF

tnxs!
pi_13788736
bluejacken roelt trouwens, heb al 4 verschillende 6310i gebruikers de stuipen op het lijf gejaagd in de trein
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_13788842
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:00 schreef Ener-G het volgende:
bluejacken roelt trouwens, heb al 4 verschillende 6310i gebruikers de stuipen op het lijf gejaagd in de trein
wtf is bluejacken?
pi_13790120
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2003 14:00 schreef Ener-G het volgende:
nasty, leg eens uit hoe
Experience is what you get when you don't get what you want.
pi_13790784
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 17:13:29 #184
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_13811217
Dit is denk ik een domme vraag, maar goed ik wil er toch antwoord op hebben, hoe kan ik met mij computer dingen verzenden naar mijn pc? heb geen infrarood. En hoe doe ik dat met blue tooth??
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
pi_13811297
Ik heb er een, perfecte telefoon, maar alleen de camera mag een betere kwaliteit hebben.

Bluetooth moet je ff naar je bluetooth menuutje gaan, bluetoorh aanzetten en m laten zoeken naar nieuwe apparaten.

pi_13811366
Hoe duur zou ie zijn met een contractverlenging van 1 jaar t-mobile 75?
Can I? could I? would I?
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 17:31:20 #187
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_13811469
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:23 schreef Can_I_kick_it het volgende:
Hoe duur zou ie zijn met een contractverlenging van 1 jaar t-mobile 75?
¤211 bij sitel.nl (is alleen voor t-mobile abos)

ik wilde deze phone ook en hier was hij (in combi met t-mobile 300 met 120 smsjes) veruit het goedkoopst. Ik moest bijvoorbeeld bij the phone house ¤115 betalen en bij sitel maar ¤6,-

oh en dit is niet bedoeld als spam... anders edit het maar weg modjes

pi_13812525
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 17:31 schreef jwstoop het volgende:

[..]

¤211 bij sitel.nl (is alleen voor t-mobile abos)

ik wilde deze phone ook en hier was hij (in combi met t-mobile 300 met 120 smsjes) veruit het goedkoopst. Ik moest bijvoorbeeld bij the phone house ¤115 betalen en bij sitel maar ¤6,-

oh en dit is niet bedoeld als spam... anders edit het maar weg modjes

ik denk dat ie bij t-mobile zelf het godkoopst is, sietel is ook een tussenpersoon, dus wordt het weer duudrer
Can I? could I? would I?
pi_13842854
quote:
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:03 schreef BigBear het volgende:
Ik heb ook blue tooth op mijn pc, en nu wil ik een thema op mijn telefoon plaatsen. Deze moet volgens mij in de public folder in de directory "Thema&apos;s" maar als ik die open, dan krijg ik de melding: "No such file" en kan ik dus geen themas overzetten.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

gewoon het bestandje zoeken met je telefoon op je hd dan ziet ie het automatisch als thema...werkt perfect
Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
  maandag 13 oktober 2003 @ 14:17:24 #190
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_13849287
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 18:34 schreef Can_I_kick_it het volgende:

[..]

ik denk dat ie bij t-mobile zelf het godkoopst is, sietel is ook een tussenpersoon, dus wordt het weer duudrer

NEE dat is dus niet zo, ik had zelf ook een offerte bij t-mobile gevraagd en dan issie bij 24 mnd verlenging (12 mnd kan blijkbaar niet ) gratis en zit er ook nog simlock op.
pi_13853079
Vraag:
Ik ga volgende week een T610 kopen een een USB Bluetooth adapter voor op me laptop.

Ik ken mezelf een beetje en ga alles zitten proberen en pielen ermee (wie niet).

Kan ik heel de software waar die 610 op draait vergallen via bluetooth of is dat afgeschermd? en kan je de instellingen dat weer terug zetten oid?

danku

pi_13925536
Ik ben nu net thuis van Vodofone.
Ik heb mn contract verlengt plus 1 uur meer in mn bundel.
Ik kreeg de tel gratis plus de eerste 3 maanden geen abbo kosten. Nu maar snel alles uitproberen
  donderdag 16 oktober 2003 @ 18:05:05 #193
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_13925635
Ik ben vandaag begonnen met mn t610 te 'personalizen' Heb nieuwe theme's, ringtones, plaatjes en games gedownload. Had mn geheugen trouwens wel zo vol...
pi_13925824
Ik denk dat ik zon bluetooth adaptertje ga halen want draadloos klote met mn pc lijkt me wel handig
pi_13937104
Ik heb toch wel wat vraagjes,
Je kunt in je telefoon een data teller vinden die aangeeft hoeveel kb je ontvangen en verzonden hebt.
Maar als ik een java spelletje speel gaat er data af net als een sms sturen en ontvangen.

Moet ik voor de java games betalen die al in de telefoon zitten?
Volgens mij maakt dat ding toch vaak contact met internet ofzo.
Hoe kan ik het het beste instellen want ik hoef eigenlijk alleen maar te bellen en die WAP troep wil ik niet eens.

pi_13943202
Volgens mij kunnen java games op de T610 niet inbellen/GPRSsen. Maar als je zeker wilt zijn en het toch niet gebruikt kun je gewoon al je netwerk-profielen wissen, dan kunnen ze zeker geen verbinding maken.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:03:01 #197
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_13943745
Als een java applicatie wil GPRS-en moet ie daarvoor eerst toestemming vragen. Dan krijg je dus een schermpje waarin je gevraagd word of ie mag connecten.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_13988126
ik heb deze T610 drie dagen geleden gekregen (telfort 200) , ik heb hem toen 4 uur laten opladen , nu is hij bijna leeg , hoe lang moet ik hem opladen???? 6uur ??? hoe weet ik dat hij volledig opgeladen is????

wachten jullie altijd tot dat de batterij volledig leeg is voor dat jullie hem weer opladen ???? ik doe dat niet maar ik heb gehoord dat ik het moet doen anders is het slecht voor batterij, is dat waar ?????

zondag 19 oktober 2003 @ 18:04:18 #199
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_13988312
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:56 schreef Dluvan het volgende:
ik heb deze T610 drie dagen geleden gekregen (telfort 200) , ik heb hem toen 4 uur laten opladen , nu is hij bijna leeg , hoe lang moet ik hem opladen???? 6uur ??? hoe weet ik dat hij volledig opgeladen is????

wachten jullie altijd tot dat de batterij volledig leeg is voor dat jullie hem weer opladen ???? ik doe dat niet maar ik heb gehoord dat ik het moet doen anders is het slecht voor batterij, is dat waar ?????

Eerste drie keer helemaal tot leeg gebruiken, echt totdat hij uit gaat en dan helemaal opladen. Daarna kun je hem gewoon opladen als hij op de helft of een derde is ofzo. En dan af en toe eens gebruiken tot leeg.

De eerste paar keer is de accutijd vrij waardeloos, pas na een paar weken krijg je de juiste tijd eruit en die is prima.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  maandag 20 oktober 2003 @ 11:30:33 #200
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_14001931
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 17:56 schreef Dluvan het volgende:

Ik zorg altijd dat de batterij helemaal leeg is voor ik hem oplaad (en ook weer helemaal opladen). Dit is gewoon het beste voor de accu.
Ik hoorde trouwens vorige week dat er nogal wat problemen waren met T-Mobile en de T610
Ik heb 3 weken geleden zo'n ding aangevraagd bij T-Mobile, heb hem nog steeds niet binnen
Hoge uitval enzo, weet iemand hier meer van?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')