Dit topic gaat over een van de beste gamereeks in de wereld. Namelijk over The Legend of Zelda!
Voor de Nintendo GameCube bezitters is er natuurlijk The Wind Waker!!
En er is een nieuw deel in aantocht, weinig info daarover het enige wat we weten is dat het spel de Celshaded Graphics houdt.
Ook is er een GameCube versie van The Four Swords in ontwikkeling (jammergenoeg met ALTTP graphics)
En een nieuw spel Tetra's Trackers, dat is een soort van Four Swords alleen moet je nu postzegels verzamelen i.p.v. Rupees
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op de GBA(SP) is er A Link To The Past!!!
Een poort van de Snes topper. Lekker in de trein, op het strand en waar je maar wilt Zelda'en!
Ook zit er een multiplayer versie van Zelda bij namelijk Four Swords
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En natuurlijk kun je hier ook praten over :
The Legend of Zelda : Oracle of Seasons (GBC)
The Legend of Zelda : Oracle of Ages (GBC)
The Legend of Zelda : Majora's Mask (N64)
The Legend of Zelda : Ocarina of Time (N64)
The Legend of Zelda : Link's Awakening (GB)
The Legend of Zelda : A Link To The Past (SNES)
The Legend of Zelda : Link's Adventure (NES)
The Legend of Zelda (NES)
Zelda (Game&Watch)
Zelda: Wand of Gamelon (Cd-i)
Link: The Faces of Evil (Cd-i)
Zelda's Adventure (Cd-i)
Walktroughs:
The Legend of Zelda : The Wind Waker
The Legend of Zelda : A Link To The Past (GBA)
The Legend of Zelda : Oracle of Seasons (GBC)
The Legend of Zelda : Oracle of Ages (GBC)
The Legend of Zelda : Majora's Mask (N64)
The Legend of Zelda : Ocarina of Time (N64)
The Legend of Zelda : Link's Awakening (GB)
The Legend of Zelda : A Link To The Past (SNES)
The Legend of Zelda : Link's Adventure (NES)
The Legend of Zelda (NES)
Zelda: Wand of Gamelon (Cd-i)
(Deze zijn natuurlijk alleen voor de mietjes onder ons )
En ofcourse een linkje naar het vorige deel!
Het grote Zelda topic -deel XII-
Voor klachten, opmerkingen, suggesties, complimenten, fanmail en alles wat je verder nog kwijt wil over de moderatie of de regels in het G&C-forum ben je hier van harte welkom: [Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 17-08-2003 14:13]
Ik ben nog steeds druk met Zelda op de GBA SP
quote:Ben ik mee bezig
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:49 schreef HomerJ het volgende:
OP verbeterenIk ben nog steeds druk met Zelda op de GBA SP
quote:Want dit is natuurlijk niks
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:53 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Ben ik mee bezig
quote:Zo beter??
Op zaterdag 16 augustus 2003 17:01 schreef gieling.com het volgende:[..]
Want dit is natuurlijk niks
Eerst Advance Wars uitspelen
Ook Zelda op de Cube gaat "even" de ijskast in, wil eerst nog ff wat andere spellen gamen die voorrang krijgen.
Zelda games zijn erg cool, maar geef mij maar turnbased RPG's / Adventures / Strategy games...
Ik moet alleen ergens heel veel rupees zien te vinden in WW, weet iemand toevallig een plaatsje ?
quote:Gewoon gaan vissen? Ik had altijd een geldoverschot
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:51 schreef ShadoW17 het volgende:
Ik ga Zelda ALTTP maar weer eens beginnen met spelen.. Kreeg toen WW en begon die met spelen en toen nooit meer verder gegaan met ALTTP![]()
Ik moet alleen ergens heel veel rupees zien te vinden in WW, weet iemand toevallig een plaatsje ?
heb hem pas geleden weer een paar keer uitgespeeld op de snes maar voor de gba vind ik hem moeilijker (kleiner en donker scherm
) en four swords is natuurlijk ook leuk om er extra bij te doen
quote:Tja ik normaal ook maar met die kaarten ontcijferen....
Op zaterdag 16 augustus 2003 18:56 schreef Lexie het volgende:[..]
Gewoon gaan vissen? Ik had altijd een geldoverschot
.
quote:Koop dan een SP he
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:00 schreef Muizig het volgende:
Ik ga binnekort weer beginnen aan zelda voor de gbaheb hem pas geleden weer een paar keer uitgespeeld op de snes maar voor de gba vind ik hem moeilijker
(kleiner en donker scherm
) en four swords is natuurlijk ook leuk om er extra bij te doen
quote:Ik ben bang dat er dan weinig anders meer op zit
Op zaterdag 16 augustus 2003 19:00 schreef ShadoW17 het volgende:
[..]Koop dan een SP he
Zelda (Game&Watch)
Zelda: Wand of Gamelon (cd-i)
Link: The Faces of Evil (cd-i)
Zelda's Adventure (cd-i)
:p
quote:CD-i is verdrongen, daar praten we niet meer over
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:31 schreef Khadgar het volgende:
Topicstarter, ik wil een klacht indienen: je vergeet maar liefst 4 zelda's op te noemen:Zelda (Game&Watch)
Zelda's Adventure (cd-i):p
quote:CD-I Zelda Wand Of Gamelon HEERST en SCHOPT AARSCH!
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:42 schreef Lexie het volgende:[..]
CD-i is verdrongen, daar praten we niet meer over
.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:51 schreef Khadgar het volgende:[..]
CD-I Zelda Wand Of Gamelon HEERST en SCHOPT IS AARSCH!
quote:Mijn excuses
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:31 schreef Khadgar het volgende:
Topicstarter, ik wil een klacht indienen: je vergeet maar liefst 4 zelda's op te noemen:Zelda (Game&Watch)
Zelda's Adventure (cd-i):p
Kzal m meteen bijwerken!
EDIT: Bijgewerkt!
[Dit bericht is gewijzigd door ShadoW17 op 17-08-2003 01:26]
quote:Ja een nieuwe Zelda hopelijk met meer dungeons en minder water..
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:22 schreef Denni5 het volgende:
Komt er een nieuwe Zelda? NICE!!
Dan doel je toch hoop ik niet op die MP games he?
quote:
Persconferenties blijven leuk, als zijn wij de tijd voorbij dat we nog serieus droomden over revolutionare aankondigingen op dergelijke bijeenkomsten. Daarom waren we ook blijverrast met dit nieuws!Zoals we jullie begin deze week al lieten weten, hield Nintendo of Japan deze week een vergadering voor investeerders en aandeelhouders. Dat daarbij geen schokkende zaken aan het licht zouden komen, was al min of meer bekend, maar toch zijn er een aantal leuke nieuwsfeitjes onthuld. Hieronder staan ze allemaal op een rijtje:
- Er is een GameCube versie van het succesvolle en volgens ons enorm leuke 'Made in Wario' (dat wij kennen als Wario Ware) in ontwikkeling voor Nintendo GameCube. Deze game zal in oktober uitkomen in Japan.
- Donkey Kong is onder ontwikkeling bij Namco en komt nog voor het einde van dit jaar uit in Japan.
- Een nieuw deel in The Legend of Zelda serie komt nog voor het einde van het volgende financiele jaar, dat loopt van april 2004 tot en met maart 2005
- Een 'nieuwe verrassing, anders dan alles voorheen' zal komende lente onthuld worden. Dit moet Nintendo's 'troefkaart' worden.Leuke dingetjes dus in het vooruitzicht voor GameCube bezitters. We zijn benieuwd naar Made in Wario en Donkey Kong, maar van de nieuwe The Legend of Zelda verwachten we voorlopig nog weinig media. En wat die verrassing is, dat blijft gissen. Misschien de opvolger van de GameCube of van de Game Boy Advance SP of wellicht gewoon een nieuwe game? We zullen tot de lente moeten wachten voordat we daar achter komen.
ik moet nu dat tri-force ding herstellen, en ik heb de incredible chart.., alleen als ik zo iets vind (iets tri force achtig) wat moet ik daar mee doen oppakken? ik kan het alleen checken
spoiler:
quote:Ik neem aan dat je het over de triforcecart hebt?
Op zondag 17 augustus 2003 23:42 schreef flappiewappie het volgende:
petit vraagje:ik moet nu dat tri-force ding herstellen, en ik heb de incredible chart.., alleen als ik zo iets vind (iets tri force achtig) wat moet ik daar mee doen
oppakken? ik kan het alleen checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |