abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:15:46 #1
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12466099


Deze telefoon heeft 2 kleurenschermen, een klein kleurenschermpje op de achterkant (niet te zien op de foto, 4096 kleuren) en een groot hoofdscherm van 162 bij 216 pixels en 65536 kleuren (16 bits), allebei instelbaar (achtergrond e.d.).

Een ingebouwde 100K camera die plaatjes maakt van 160 x 144 pixels in 91dpi.

Tot 200 minuten spreektijd en tot 170 uur standby.

Inclusief 2de batterij, cradle, auto-aansteker-lader, hoofdtelefoon/microfoontje.

Ondersteunt Java en MMS.

Polyfone ringtones met 40 accoorden en spraakringtones.

20 x 20 seconden voicememo's.


Ik heb hem sinds gisteren (¤219 icm. éénjarig KPN flexibel) en ik ben er erg blij mee. Internetten gaat heel lekker en is heel goed te doen op het grote scherm en spelletjes ook. Je krijgt er een snowboard-spelletje op voorgeïnstalleerd. E-mailen gaat ook heel goed alleen blijf ik telefoontoetsen vervelend vinden om berichten mee te schrijven. Je kan instellen of je gewone invoer of T9 wil gebruiken.

Het toestel is lekker licht, mooi vormgegeven en licht lekker in de hand. Het geluid is goed en de ringtones klinken prima. Het enige dat ik jammer vind is dat je er geen mp3's op af kan spelen en dat hij de video's van het NOS-Journaal niet af kan spelen (wat alleen de Nokia 3650 kan geloof ik). Los van die paar minpuntjes vind ik het toestel en is mijn eerste ervaring met i-mode ook .

[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 19-08-2003 00:42]

  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:17:21 #2
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_12466154
wat is je vraag?
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:20:02 #3
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12466231
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:17 schreef STFU het volgende:
wat is je vraag?
Mijn vraag is of je het geen interessant toestel vind en of je dus niet erg blij bent dat ik je even heb verteld dat hij bestaat en zo. Verder zou je er natuurlijk ook over verder kunnen praten of zo. En aangezien er ook een topic voor de nokia 3650 is...
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:18:19 #4
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_12467651
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:20 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Mijn vraag is of je het geen interessant toestel vind en of je dus niet erg blij bent dat ik je even heb verteld dat hij bestaat en zo. Verder zou je er natuurlijk ook over verder kunnen praten of zo. En aangezien er ook een topic voor de nokia 3650 is...


op die fiets..... oke oke ik begin over de ms-SPV Orange

dat is pas een vette tel!

Met internet-browser en geen afragte wap-browser!
Met MSN Messenger
Met windows media files afspelen,MP3,DivX etc.
E-mailen.... en ga zo maar door!

[Dit bericht is gewijzigd door STFU op 15-08-2003 22:24]

Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_12467705
Oke, nadat jij een tijdje terug vind dat ik een kansloos setje boxjes gekocht had, vind ik nu dat jij een kalsloze telefoon hebt...
Ik heb namelijk ook een i-mode toestel gehad, en dat was de eerste 4 dagen leuk, maar dan gebruik je dat domme i-mode spul toch niet meer.
Voor de rest kan zo'n ding niks meer dan de gemiddelde gewone telefoon, maar issie wel een flinke slag groter en lelijker.
Nee, ik ben blij dat ik iemand zo gek heb gekregen 100 euri te lappen voor dat toestel, dat ik trouwens gratis gekregen had...

Ik weet alleen niet precies hoe en wat dat toestel is, maar na mijn paar maandjes I-mode ervaring heb ik besloten voorlopig geen liflafjes als T-zones of Vodafone live meer te nemen.
Ik ben dus weer terug gegaan naar het oude vertrouwde Nokia, en wel de 6100, een aanrader!!

Gewoon een mooie kleine handige gebruiksvriendelijke goede telefoon zonder overbodige liflafjes..., oke..., ik heb er wel Prince of Persia opzitten... _o_

Niet lullig bedoeld hoor trouwens...

[Dit bericht is gewijzigd door parterrepact op 15-08-2003 22:29]

  zaterdag 16 augustus 2003 @ 08:11:41 #6
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12474334
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:18 schreef STFU het volgende:

[..]

op die fiets..... oke oke ik begin over de ms-SPV Orange

dat is pas een vette tel!

Met internet-browser en geen afragte wap-browser!
Met MSN Messenger
Met windows media files afspelen,MP3,DivX etc.
E-mailen.... en ga zo maar door!
[afbeelding]


Ok, sjit, als ik had geweten... Ik dacht dat die XDA van O2 de enige was met Windows. En hoe zit dat dan met geheugen voor MP3's op die telefoon? Kaartjes? En zo ja, welke dan? DivX?!?! Serieus?!?! Dan MOET er wel flink wat geheugen inkunnen.

Tis heel stom, toen KPN nog de enige was zwoor ik bijna 3 keer per maand dat zodra ik de kans had ik NOOOOOIT meer KPN zou nemen, en nu kan je kiezen, en nu wil ik dus alleen nog maar KPN (na wat geflirt met Libertel), is dat nou niet nationalistisch van mij?

  zaterdag 16 augustus 2003 @ 08:13:53 #7
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12474339
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:21 schreef parterrepact het volgende:
Oke, nadat jij een tijdje terug vind dat ik een kansloos setje boxjes gekocht had, vind ik nu dat jij een kalsloze telefoon hebt...
Ik heb namelijk ook een i-mode toestel gehad, en dat was de eerste 4 dagen leuk, maar dan gebruik je dat domme i-mode spul toch niet meer.
Voor de rest kan zo'n ding niks meer dan de gemiddelde gewone telefoon, maar issie wel een flinke slag groter en lelijker.
Nee, ik ben blij dat ik iemand zo gek heb gekregen 100 euri te lappen voor dat toestel, dat ik trouwens gratis gekregen had...

Ik weet alleen niet precies hoe en wat dat toestel is, maar na mijn paar maandjes I-mode ervaring heb ik besloten voorlopig geen liflafjes als T-zones of Vodafone live meer te nemen.
Ik ben dus weer terug gegaan naar het oude vertrouwde Nokia, en wel de 6100, een aanrader!!

[afbeelding]

Gewoon een mooie kleine handige gebruiksvriendelijke goede telefoon zonder overbodige liflafjes..., oke..., ik heb er wel Prince of Persia opzitten... _o_


Ik vind e-mailen met I-mode toch wel erg lekker gaan moet ik zeggen en dus veeeeeel goedkoper dan SMS en ik kan gewoon googlen en zo hoor, gaat prima, maar ja, of ik dat inderdaad ook ga doen is nog de vraag.
quote:
Niet lullig bedoeld hoor trouwens...
Hehe, ok
pi_12474343
oh wat ben ik [b]ONTZETTEND[/] blij dat ik van die I-kloot baksteen afben. Wat een klere ding. Hij is traag, loopt vaak vast, die camera wordt steeds vies van die raarste dingen. WAP via inbellen werkt niet.

Ik heb nou een Sony Ericsson T68i en dat ding is halleluja


Doe relaxed weetje?!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 08:32:52 #9
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12474379
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:17 schreef Briefcase het volgende:
oh wat ben ik [b]ONTZETTEND[/] blij dat ik van die I-kloot baksteen afben. Wat een klere ding. Hij is traag, loopt vaak vast, die camera wordt steeds vies van die raarste dingen. WAP via inbellen werkt niet.

Ik heb nou een Sony Ericsson T68i en dat ding is halleluja


[afbeelding]


Ik WAS dus gisteren nog erg blij met mijn nieuwe NEC

Maarruh, het is toch óf WAP óf I-Mode, toch niet allebei? Of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?

  zaterdag 16 augustus 2003 @ 09:17:49 #10
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12474611
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:21 schreef parterrepact het volgende:
...Voor de rest kan zo'n ding niks meer dan de gemiddelde gewone telefoon, maar issie wel een flinke slag groter en lelijker.
...
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:17 schreef Briefcase het volgende:
oh wat ben ik [b]ONTZETTEND[/] blij dat ik van die I-kloot baksteen afben. ...
Nou, dat van dat groot en lelijk ben ik iig dus niet met jullie eens...

-edit- ff nieuwe foto's gemaakt...

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 17-08-2003 03:08]

  zaterdag 16 augustus 2003 @ 10:14:12 #11
51384 Renoud
Renoud Harmsen
pi_12475009
het is in ieder geval een hele vooruitgang op de voorgaande modellen
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 10:54:49 #12
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_12475382
Huh, heb jij 'm al bij een abo gekregen??????

Ik ben al een jaar i-mode gebruiker, en ik zou "als trouwe klant die er als eerste bij was" ook als eerste dit nieuwe toestel ontvangen....

En ik heb nu nog NIKS gekregen?????????

This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 11:13:13 #13
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12475553
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:54 schreef kobold het volgende:
Huh, heb jij 'm al bij een abo gekregen??????

Ik ben al een jaar i-mode gebruiker, en ik zou "als trouwe klant die er als eerste bij was" ook als eerste dit nieuwe toestel ontvangen....

En ik heb nu nog NIKS gekregen?????????


Ze waren inderdaad nét binnen zeiden ze in de i-mode shop.
pi_12475621
Oke, dat toestel ziet er al een stuk minder lomp en brak uit als degene die ik had, een Toshiba geval, maar nogsteeds vind ik het allemaal overbodige liflafjes, waar je eigenlijk net niks aan hebt...
Als ik dan toch internet enzo op mijn mobiel wil hebben nam ik wel zo'n orange ding, dat i-mode kan namelijk maar een paar site's tonen, in aangepast formaat, en vaak moet je nog extra betalen ook nog.
Nee, ben echt blij dat ik er vanaf ben (en er zo'n 150 euri winst op gemaakt heb )
pi_12475643
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 08:17 schreef Briefcase het volgende:
WAP via inbellen werkt niet.
Als je WAP wilt moet je natuurlijk geen i-mode toestel nemen, die is niet wap-compatable en kan als zodanig never nooit een wap verbinding opzetten.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 11:26:08 #16
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12475674
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:20 schreef parterrepact het volgende:
Oke, dat toestel ziet er al een stuk minder lomp en brak uit als degene die ik had, een Toshiba geval, maar nogsteeds vind ik het allemaal overbodige liflafjes, waar je eigenlijk net niks aan hebt...
Als ik dan toch internet enzo op mijn mobiel wil hebben nam ik wel zo'n orange ding, dat i-mode kan namelijk maar een paar site's tonen, in aangepast formaat, en vaak moet je nog extra betalen ook nog.
Nee, ben echt blij dat ik er vanaf ben (en er zo'n 150 euri winst op gemaakt heb )
Dat vond ik dus ook, dat ie er leuk uitzag. En Internetten op mijn mobiel vind ik eigenlijk ook wel een beetje té maar het lijkt me toch wel makkelijk om, als het moét, toch gewoon nieuws en weerbericht en zo te kunnen krijgen zonder ¤0,49 per SMS te hoeven betalen. Én e-mailen dus, en dat gaat dus, behalve de invoer dan, toch echt wel prima op dit ding. Maar winstmaken op je mobiel is nooit verkeerd natuurlijk Daarvan heb je zeker die speakers gekocht?
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 11:47:46 #17
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12475928
waarom doen mijn plaatjes het nou ineens niet meer
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 11:58:15 #18
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_12476090
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:26 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Dat vond ik dus ook, dat ie er leuk uitzag. En Internetten op mijn mobiel vind ik eigenlijk ook wel een beetje té maar het lijkt me toch wel makkelijk om, als het moét, toch gewoon nieuws en weerbericht en zo te kunnen krijgen zonder ¤0,49 per SMS te hoeven betalen. Én e-mailen dus, en dat gaat dus, behalve de invoer dan, toch echt wel prima op dit ding. Maar winstmaken op je mobiel is nooit verkeerd natuurlijk Daarvan heb je zeker die speakers gekocht?


Wat ook handig is: je kunt telefoongids.nl bekijken op je mobiel, dus je kan altijd ieder telefoonnummer vinden (bijvoorbeeld van de shoarma-bezorger); verder check ik iedere dag het Fok! nieuws (wanneer ik niet achter mijn PC zit), en mijn pop3-box.
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:15:25 #19
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12476358
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 11:58 schreef kobold het volgende:

[..]

Wat ook handig is: je kunt telefoongids.nl bekijken op je mobiel, dus je kan altijd ieder telefoonnummer vinden (bijvoorbeeld van de shoarma-bezorger); verder check ik iedere dag het Fok! nieuws (wanneer ik niet achter mijn PC zit), en mijn pop3-box.


hee, bedankt voor de tips! Alleen Fok! trekt ie niet, geeft foutmelding dat de pagina te groot is of hij geeft alleen de links enzo. Maar ik wil proberen of ik geen persoonlijke pagina in cHTML kan maken, misschien kan ik dan die nieuwsfeed erin verwerken. Kan jouw telefoon wél gewoon fok weergeven of gebruik je een trucje?
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:22:25 #20
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_12476447
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:15 schreef Short_stop het volgende:

[..]

hee, bedankt voor de tips! Alleen Fok! trekt ie niet, geeft foutmelding dat de pagina te groot is of hij geeft alleen de links enzo. Maar ik wil proberen of ik geen persoonlijke pagina in cHTML kan maken, misschien kan ik dan die nieuwsfeed erin verwerken. Kan jouw telefoon wél gewoon fok weergeven of gebruik je een trucje?


Nou, ik heb een asp-script geschreven dat de frontpage parsed, misschien kan 't makkelijker, maar hier staat 'ie: http://www.regelrechthiphop.nl/ifok/ifok.asp (maar volgens mij werken wap.fok.nl & wap.tweakers.net ook )
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:27:03 #21
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12476519
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:22 schreef kobold het volgende:

[..]

Nou, ik heb een asp-script geschreven dat de frontpage parsed, misschien kan 't makkelijker, maar hier staat 'ie: http://www.regelrechthiphop.nl/ifok/ifok.asp (maar volgens mij werkten wap.fok.nl & wap.tweakers.net ook )


Jaaa, wap.fok.nl werkt!! Dankjewel!!! asp scripts kanniknie respect!!
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:30:39 #22
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12476565
-edit-

off-topic

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 16-08-2003 12:51]

  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:36:36 #23
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_12476651
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:30 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Hoe zit dat trouwens? Is er al iets van een demo? Is er ook een topic voor op Fok?


Vriend van me update die site nooit, maar ze hebben al genoeg nummers, alleen nog niet op de site... ik zal 'es gaan navragen. Ze hadden wel al een demo CD, maar die moet dus gepromoot worden.
Tis nog vrij pril allemaal...
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:41:18 #24
39279 Short_stop
Oudere jongere...
pi_12476727
-edit-

off-topic

[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 16-08-2003 12:52]

  zaterdag 16 augustus 2003 @ 12:45:32 #25
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_12476779
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:41 schreef Short_stop het volgende:

[..]

Is dat jouw nummer dat erbij staat? Dan bel ik je er ff over als je dat goed vindt...


Dit gaat niet echt meer over i-mode; mail maar ff naar wnn000000(a)tiscali.nl, maar dat nummer op de achtergrond is van Wu-tang ofzo. Ik kan je wel een stukje sturen van een ander (ongereleased) nummer.

[Dit bericht is gewijzigd door kobold op 16-08-2003 13:15]

This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')