abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12453063
Misschien dat ik m'n hart wil/moet luchten, ik weet het niet.
Gelukkig kan dat in dit forumpje effe m'n verhaal vertellen ...

Sinds 3/4 weken is het uit met m'n vriendin, na een relatie van 3 jaar, waarvan het laatste jaar wat wisselvallig was.
We gingen als vrienden uit elkaar, het ging niet meer, maar kunnen nog goed met elkaar opschieten.

Ik zag haar laatst in d'r auto met een 'nieuwe' jongen naast zich, dat deed echt heel veel pijn. Het blijkt een nieuwe date te zijn, misschien niets speciaals.
Zij zat er ook mee dat ik haar gezien had, ik hoorde dat ze kennis ging maken met z'n ouders enzo, weet niet in hoeverre het serieus is. Het was dus echt heel toevallig dat we elkaar zagen op de weg.
Voel me nu een week zwaaaar klote, constant huilbuien.

Ik moet me over dit gedoe heen zetten en verder met m'n leven, ik weet het ... en over een paar maanden zal ik me er misschien niets meer van aantrekken. Maar op dit moment is het zo verdomde moeilijk ...

Iemand die mijn plaats gaat innemen ... iemand met wie ze mooie momenten gaat beleven ... en nooit meer met mij.
Het strand, erop uit trekken, alles ... ik ben er echt kapot van.

pi_12453117
klote is dat, ik heb dan de helft van jou tijd mee gemaakt maar pijn doet het altijd... eventjes wat afleiding zoeken werkt het beste, ga zelf ook lekker achter de vrouwen aan.

en jah dat iemand anders jou plekje strax zal innemen kun je toch niet tegenhouden maar onthoud, zoals jij het kon kan niemand anders het

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:40:50 #3
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_12453124
de enige remedie is zelf ook iemand zoeken om die momenten mee te beleven.
Als man is dat toch makkelijker....
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:41:56 #4
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_12453149
Je voelt je nu inderdaad kut en geloofd dit misschien niet maar ooit zit er weer iemand naast jou, waarmee jij mooie momenten mee gaat beleven, waarmij jij weer gaat lachen...

De tijd heel echt alle wonden, dat heb ik zelf uit eigen ervaring al ondervonden...

Trust me..

Nie sloan mo schuppe!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 12:41:57 #5
38477 Blue_bird
Tommy is my friend
pi_12453151
Snel iemand zoeken. ENIGE remedie
Always funny, sometimes stupid
pi_12453158
deja vu

ken ik dit topic al?

ontopic: wees blij voor de tijd die gaaf was, de bitch is geditcht, op naar de volgende.

[Dit bericht is gewijzigd door Plantenbak op 15-08-2003 12:43]

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_12453165
ja jongen, life sucks. Welcome to the club and no worries.

Voor mij is het nu bijna 5 weken ook na 3 jaar. En natuurlijk komt er een moment dat "ze" een andere jongen gaat tegenkomen. Bij de een wat sneller als bij de ander.

Lees hier ff een paar topics door, voornamelijk het topic van funnyvinnie (die voelde zich helemaal niet funny meer) Kijk of je er wat aan hebt en sterkte!

pi_12453181
Afleiding zoeken in de vorm van een nieuwe vriendin, daar heb ik slechte ervaringen mee. Ik ga dan alleen maar beseffen hoeveel 'de vorige' nog (steeds) voor me betekent. Maar het klopt wel dat ik er meer 'uit' moet ... leuke dingen doen denk ik.
(die fut is er ff niet trouwens) ....
pi_12453185
Het is wel heel erg snel, een paar weekjes na zo'n lange relatie en dan al een nieuwe vriend van wie ze nota bene al de ouders gaat ontmoeten. Ik vraag me af of het lang stand houdt, of dat ze niet gewoon 'een vaste relatie' mist en dat bij die jongen opzoekt. In dat geval gaat het dus niet om hem en denk ik ook niet dat dat lang blijft.

Nou ja, zeker weten doe je het nooit, en pijnlijk blijft het, want je bent haar kwijt. Heel veel sterkte toegewenst.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_12453204
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:41 schreef Sas22 het volgende:
De tijd heel echt alle wonden, dat heb ik zelf uit eigen ervaring al ondervonden...

Trust me..

Yep, het moet slijten. Maar op dit moment 'wil' ik dat nog helemaal niet. Het zal er toch van moeten komen ...
pi_12453309
gewoon lekker in je eigen zelfmedelijkden verdrinken en daarvan 'genieten'. klinkt raar, maar bij mij heeft dat heel erg geholpen. Op een gegeven moment heb je daar genoeg van en ga je weer verder en kom je een nieuw meisje tegen, met wie jij op jouw beurt mooie momenten, leuke dingen, etc mee meemaakt.
FF doorzetten en naar de toekomst kijken!

succes!

[Dit bericht is gewijzigd door meisjemeisje op 15-08-2003 12:51]

[url=http://www.shortfused.nl]desuF trohS[/url]
pi_12453321
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:42 schreef trekdrop het volgende:
ja jongen, life sucks. Welcome to the club and no worries.

Voor mij is het nu bijna 5 weken ook na 3 jaar.

Ah, toevallig ... ja, tis echt niet leuk.
Ik zat idd al door wat andere topics te browsen.
Het meeste verdriet krijg ik door beelden van onze goeje tijd
voor de geest te halen, en me in te beelden wat ze met die nieuwe gast uitspookt. Tja, niet doen dus ...
[/quote]
pi_12453356
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:43 schreef Angeles het volgende:
Het is wel heel erg snel, een paar weekjes na zo'n lange relatie en dan al een nieuwe vriend van wie ze nota bene al de ouders gaat ontmoeten. Ik vraag me af of het lang stand houdt, of dat ze niet gewoon 'een vaste relatie' mist en dat bij die jongen opzoekt. In dat geval gaat het dus niet om hem en denk ik ook niet dat dat lang blijft.
Dat dacht ik ook, misschien is het een soort 'rebound-boy', iemand die ze zoekt omdat er ook bij haar iemand in d'r leven verdwijnt.
Bedankt voor de sterkte, ik zal het nodig hebben, net als iedereen denk ik, die net een relatie achter de rug heeft.
pi_12453369
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:40 schreef Chandler het volgende:

onthoud, zoals jij het kon kan niemand anders het

Juist, daar zorg ik ook altijd voor.
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:41 schreef Blue_bird het volgende:
Snel iemand zoeken. ENIGE remedie
Grootste bullshit die ik heb gehoord. Maagkramp los je niet op met een lekkere hamburger.

Drie jaar is een lange tijd, vriend. Je hebt dit niet verdiend. Duurt ook wel even voordat dit verdriet slijt. Slijten zal het zeker, maar dat kost tijd. Maak jezelf geen verwijt, daarmee krijg je alleen maar spijt.

Dat ze iemand anders heeft is niet zo leuk, maar wat de neuk. Geef het een plaats in je hart. Leuke herinneringen zullen er altijd zijn, die verzachten na verloop van tijd, de pijn. Er zijn meer dan genoeg vissen in de zee, hou daar maar rekening mee.

Succes.

quote:
als er iemand bij me wegging,
even slikken en weer doorgaan,
even dollen en gewoon weer opstaan,
het deed me weinig.

maar om jou ben ik verdrietig,
zonder jou ontzettend nietig.
je stem die in m'n hoofd blijft zitten,
mij geen moment met rust laat.

en dat er mensen zijn die lachen,
en dat er mensen zijn die dansen,
en dat er mensen zijn die innig zoenen,
dat kan ik nu niet meer begrijpen.

ik voel alleen de pijn van god waar is ze,
ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen,
en ik kan er niet mee omgaan, ik kan er echt niet meer mee omgaan.

en ik zou wel willen smeken,
je op m'n knieen willen smeken,
als ik wist dat dat nog zin had
want de dagen worden weken en de weken worden jaren.

dit gevecht kan ik niet winnen,
want jij zit veel te diep van binnen,
waarom nou jij?
waarom nou jij?
waarom nou jij?

waarom ben jij uit m'n leven
waarom ben jij nou niet gebleven
waarom wou jij me niets meer geven
waarom ben jij vertrokken zonder reden

ik hou je vast in mijn gedachten,
ik zie nog hoe je naar me lachte,
ik mis je lippen op de mijne,
en wil dat dat nooit meer zal verdwijnen
jou hand niet meer in de mijne.

het is die witte leegte van de dagen
die zonder jou voorbij gaan,
met geen enkele hoop voor morgen,
geen hoop op wat dan ook.

maar jij... zul je ooit nog aan me denken?
ben ik soms toch nog een beetje bij je? ach laat maar

ik tel gewoon de lange dagen,
ik tel gewoon de lege langen dagen,
maar ik wil niet.... ik wil niet meer.

als er iemand bij me wegging,
even slikken en weer doorgaan,
even dollen en gewoon weer opstaan,
het deed me weinig.

maar om jou ben ik verdrietig,
zonder jou ontzettend nietig,
je stem die in mijn hoofd blijft zitten,
mij geen moment met rust laat.

en dat er mensen zijn die lachen,
en dat er mensen zijn die dansen,
en dat er mensen zijn die innig zoenen,
dat kan ik nu niet meer begrijpen.

ik voel alleen de pijn van god waar is ze,
ik voel alleen die pijn van jou hier bij me missen,
en ik kan er niet mee omgaan,
ik kan er echt niet meer mee omgaan.

[Dit bericht is gewijzigd door EggsTC op 15-08-2003 12:55]

Lambo of Rekt
pi_12453395
Meteen een nieuwe vriendin zoeken is wel het slechtste wat je kunt doen vind ik. Je kunt er amper een gelijkwaardige relatie mee opbouwen omdat je haar de hele tijd gaat vergelijken met je ex.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_12453408
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:50 schreef meisjemeisje het volgende:
gewoon lekker in je eigen zelfmedelijkden verdrinken en daarvan 'genieten'. klinkt raar, maar bij mij heeft dat heel erg geholpen.
Bedankt voor je positieve post, ik weet heel goed wat je bedoelt met verdrinken in m'n eigen verdriet en 'lekker zielig doen', al klinkt dat laatste misschien wat stom.
Het verdriet moet er allemaal uit ... hoe dan ook. En dan maar verder, idd met een lach op het gezicht naar de toekomst kijken ...
pi_12453438
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:53 schreef EggsTC het volgende:
Juist, daar zorg ik ook altijd voor.
Inderdaad, zolang je dat maar in je hoofd houd weet je dat jij wel beter kan krijgen en zij dus niet
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_12453480
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:53 schreef nozem het volgende:
Meteen een nieuwe vriendin zoeken is wel het slechtste wat je kunt doen vind ik. Je kunt er amper een gelijkwaardige relatie mee opbouwen omdat je haar de hele tijd gaat vergelijken met je ex.
Nou, ik ga ze niet echt vergelijken ... het is gewoon onmogelijk om nog vol van verdriet iemand anders liefde te geven.
pi_12453533
EggsTC, dat eerste stukje realtime ingetikt of had je dat nog ergens liggen?

Ik wil iedereen ff bedanken voor de hulp en tips ... I knew you guys wouldn't let me down. Het betekent echt heel veel voor me.

pi_12453564
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:58 schreef kloontje_ het volgende:
EggsTC, dat eerste stukje realtime ingetikt of had je dat nog ergens liggen?

Ik wil iedereen ff bedanken voor de hulp en tips ... I knew you guys wouldn't let me down. Het betekent echt heel veel voor me.

Eerste stukje realtime.
Lambo of Rekt
pi_12453589
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eerste stukje realtime.

Ok.
Om die songtekst van Marco zit ik gewoon te janken ... hij's trouwens wel heel mooi en toepasselijk, thanks.
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 13:01:17 #22
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_12453605
Klote voor je man! Veel sterkte ermee en je vindt wel weer een nieuwe meid waarmee je leuke dingen kan gaan doen. dont worry!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_12453632
nou Kloontje, als je nog wat meer op je hart zit, post maar hier op het forum, helpt altijd he om je verhaal kwijt te kunnen.
Succes en laat ff weten hoe het met je gaat tzt
[url=http://www.shortfused.nl]desuF trohS[/url]
pi_12453667
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:00 schreef kloontje_ het volgende:

[..]

Ok.
Om die songtekst van Marco zit ik gewoon te janken ... hij's trouwens wel heel mooi en toepasselijk, thanks.

Janken is goed.. laat het er uitkomen.
Lambo of Rekt
pi_12453676
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:02 schreef meisjemeisje het volgende:
nou Kloontje, als je nog wat meer op je hart zit, post maar hier op het forum, helpt altijd he om je verhaal kwijt te kunnen.
Succes en laat ff weten hoe het met je gaat tzt
Bedankt voor het aanbod. Het liefst zou ik trouwens onder m'n eigen nick posten, maar het is toch een openbare plek he, dus dan maar zo.
Ik zal het zeker laten weten ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')