"ze" waren met hun 3-en, verspreid over bankjes achter en naast me, en een ervan op het bankje achter mij, begon aan de sluiting van mijn cap te sjorren, ik draai mij om en vraag hem om daar mee te stoppen, dat hij dus niet doet
ik vraag het hem nogmaals, begint hij ook nog aan de pootjes van mijn bril te trekken !
ben niet bang uitgevallen, dus in een flits draai ik mij om, maak me groot en vraag hem "wat ie nou eigenlijk wil" (in zwaar pissed off toon)
eerst deinsde ie terug en zei niks terug, totdat zijn maatjes hem -uiteraard- bijvielen
toen vroegen ze dus aan mij "wat ik eigenlijk wilde", maarja, ik was alleen, en ben dus weer gaan zitten...
èèntje mep ik er nog wel in elkaar, misschien 2, maar wat heb je eraan ? ik sta toch altijd zwakker, reis nl. elke dag met die tram
ik ben die lui echt spuug en spuugzat, damn !
boos ben ik, maar voel me ook zo machteloos !
Naar KLB.
quote:En sinterklaas bestaat echt
Op donderdag 14 augustus 2003 23:21 schreef BabeWatcher het volgende:
De meeste Marokkanen zijn heel aardig.
quote:Ik onder hand wel.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:19 schreef sweek het volgende:
Wie ben je nu zat? Alle Marokkanen maar gemakshalve?.
quote:de "troetelmarokkanen", de kleine "nieuwe nederlandse" crimineeltjes die mensen lastigvallen
Op donderdag 14 augustus 2003 23:19 schreef sweek het volgende:
Wie ben je nu zat? Alle Marokkanen maar gemakshalve?.
Naar KLB.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 23:21 schreef BabeWatcher het volgende:
De meeste Marokkanen zijn heel aardig.
quote:Voortaan 2 reisgenootjes meenemen, sta je even sterk! kijken wat ze dan moeten!
Op donderdag 14 augustus 2003 23:17 schreef realist het volgende:
ik ben het helemaal zat, echt helemaal zat !![]()
![]()
vanavond voor de zoveelste keer in de tram (DH) lastig gevallen door een groepje "troetelmarokkanen""ze" waren met hun 3-en, verspreid over bankjes achter en naast me, en een ervan op het bankje achter mij, begon aan de sluiting van mijn cap te sjorren, ik draai mij om en vraag hem om daar mee te stoppen, dat hij dus niet doet
ik vraag het hem nogmaals, begint hij ook nog aan de pootjes van mijn bril te trekken !
ben niet bang uitgevallen, dus in een flits draai ik mij om, maak me groot en vraag hem "wat ie nou eigenlijk wil" (in zwaar pissed off toon)
eerst deinsde ie terug en zei niks terug, totdat zijn maatjes hem -uiteraard- bijvielen
toen vroegen ze dus aan mij "wat ik eigenlijk wilde", maarja, ik was alleen, en ben dus weer gaan zitten...
èèntje mep ik er nog wel in elkaar, misschien 2, maar wat heb je eraan ? ik sta toch altijd zwakker, reis nl. elke dag met die tramik ben die lui echt spuug en spuugzat, damn !
boos ben ik, maar voel me ook zo machteloos !![]()
![]()
quote:Man, ga dan ergens anders in die tram zitten. Lastig gevallen worden in een tram is van alle tijden. Gebeurde mijn 10 jaar geleden ook al. En dat waren echt geen Marokkanen.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:17 schreef realist het volgende:
ik ben het helemaal zat, echt helemaal zat !![]()
![]()
vanavond voor de zoveelste keer in de tram (DH) lastig gevallen door een groepje "troetelmarokkanen""ze" waren met hun 3-en, verspreid over bankjes achter en naast me, en een ervan op het bankje achter mij, begon aan de sluiting van mijn cap te sjorren, ik draai mij om en vraag hem om daar mee te stoppen, dat hij dus niet doet
èèntje mep ik er nog wel in elkaar, misschien 2, maar wat heb je eraan ? ik sta toch altijd zwakker, reis nl. elke dag met die tramik ben die lui echt spuug en spuugzat, damn !
boos ben ik, maar voel me ook zo machteloos !![]()
![]()
quote:2 reisgenootjes gaat soms niet op, of ik moet een wapen als "reisgenoot" gaan meenemen, dat ik niet doe, want verstandig
Op donderdag 14 augustus 2003 23:23 schreef Jerommeke het volgende:[..]
Voortaan 2 reisgenootjes meenemen, sta je even sterk! kijken wat ze dan moeten!
Eikels! Kots op zulke figurenOf het nou Medelanders of Nederlanders zijn!
en inderdaad, ook alle blanke aso's moeten aangepakt worden !
die heb je ook zat, zoals mijn buurman
quote:Nu wel das het verschil...
Op donderdag 14 augustus 2003 23:24 schreef Tigertje het volgende:[..]
Man, ga dan ergens anders in die tram zitten. Lastig gevallen worden in een tram is van alle tijden. Gebeurde mijn 10 jaar geleden ook al. En dat waren echt geen Marokkanen.
Is Noord-Afrikanen alweer uit?
quote:nee, maar het begint toch wel aardig op te vallen dat het meerendeel van de overlast veroorzaakt wordt door onze nieuwe medelanders
Op donderdag 14 augustus 2003 23:24 schreef Tigertje het volgende:[..]
Man, ga dan ergens anders in die tram zitten. Lastig gevallen worden in een tram is van alle tijden. Gebeurde mijn 10 jaar geleden ook al. En dat waren echt geen Marokkanen.
quote:Zet voor dat soort mensen nog géén stap opzij!
Op donderdag 14 augustus 2003 23:24 schreef Tigertje het volgende:Man, ga dan ergens anders in die tram zitten. Lastig gevallen worden in een tram is van alle tijden. Gebeurde mijn 10 jaar geleden ook al. En dat waren echt geen Marokkanen.
quote:ik wilde expres geen marokkanen ivm al die schreeuwers die gelijk roepen dat ze het land uit moeten
Op donderdag 14 augustus 2003 23:27 schreef jerney het volgende:
Als je dan toch een sensatietitel wil, noem ze dan gewoon marokkanen.. jezus hey.Is Noord-Afrikanen alweer uit?
quote:Ik wist ook wel waar het om ging voor ik hierop klikte..
Op donderdag 14 augustus 2003 23:29 schreef realist het volgende:[..]
ik wilde expres geen marokkanen ivm al die schreeuwers die gelijk roepen dat ze het land uit moeten
quote:Nu heb je mensen die willen dat alle medelanders eruit moeten.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:29 schreef realist het volgende:[..]
ik wilde expres geen marokkanen ivm al die schreeuwers die gelijk roepen dat ze het land uit moeten
quote:inderdaad, en dat deed ik ook niet, en doe ik ook niet voor blanke aso's, waar ik overigens weinig last van heb, gek genoeg
Op donderdag 14 augustus 2003 23:28 schreef Hardliner het volgende:[..]
Zet voor dat soort mensen nog géén stap opzij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |