Ik was een jaar of 3 en ik gooide mijn speelgoed tractor in het zwembad...... en een aardig meisje van een jaar of 7 (toen uiteraard) heeft hem voor mij "opgedoken"
en die van jullie?
Nee, serieus..
Ik kan me soms herinneren dat ik in de wieg lag, maar op één of andere manier denk ik ook dat dit gewoon is ingeprent. (Je hebt ooit in een wieg gelegen, ziet wiegen op tv, tadaa, daar is je herinnering.) Voor de rest zou ik het niet weten
quote:Nu je het zegt, mijn ziekenhuisopname was ook nog voor de geboorte van mijn zusje, dus dat is mijn allereerste herinnering. Ook dat vond ik niks leuk!
Op donderdag 14 augustus 2003 18:04 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Toenk op me 2.5 werd geopereerd. Zo'n wijf met masker boven me kreeg ik zon narcosemasker op en werd alles rood
quote:Ja, dat ken ik. Ik `herinner' me huilend in de kinderwagen te zijn gelegd. Maar dat kan een valse herinnering aan bv. mijn broertje zijn. Als het klopt kan ik nog geen 2 zijn geweest. Maar daar zal ik nooit achterkomen.
Op donderdag 14 augustus 2003 18:03 schreef LteZ het volgende:
[..]
Ik kan me soms herinneren dat ik in de wieg lag, maar op één of andere manier denk ik ook dat dit gewoon is ingeprent. (Je hebt ooit in een wieg gelegen, ziet wiegen op tv, tadaa, daar is je herinnering.) Voor de rest zou ik het niet weten
quote:Dat mijn moeder me vertelde het speelgoed op te ruimen... ik moet toen kleiner dan 3 jaar geweest zijn...
Op donderdag 14 augustus 2003 18:11 schreef Vampz het volgende:
toen me ouders gingen trouwen, sommige beelden herinner ik me nog, ik was toen 1,5
De herinneringen zijn echter wel siloueten of meer gevoelens dan dat ik het plaatje nog kan herinneren
quote:Jij hebt een behaarde lul???
Op donderdag 14 augustus 2003 18:15 schreef _GdR_ het volgende:
m'n eerste haar op m'n lul.![]()
o o o wat was ik blij.
quote:ja van top tot teen.
Op donderdag 14 augustus 2003 18:21 schreef oheng het volgende:[..]
Jij hebt een behaarde lul???
Sommige dingen zijn je zovaak verteld of heb je zovaak in gesprekken voorbij horen komen, dat je gaat denken dat je het je herinnert ....
Je eerste herinnering .... Ik denk dat je niet kan weten wat je allereerste herinnering is....
M'n moeder was behoorlijk geschrokken toen ze thuiskwam en ze heeft me daarna ook niet meer alleen thuisgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |