Vroeger was er op Skychannel op zaterdagochtend een programma met een kat, waarin Linda de Mol presenteerde. Daarin kwam onder andere Jam, een tekenfilmserie over meisjes met harde muziek en hele felle make-up. Ook was daar Inspector Gadget en Superman en She-Ra.
Ik zal vast nog het een en ander vergeten.
En jullie?
Zo'n Para-fix wil ik ook hebben
Dat was cool.
quote:Das Jayce and the Wheeled Warriors. Goeie serie.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:39 schreef maupie het volgende:
Dat met die auto's die uit bloemen kwamen.Dat was cool.
quote:Dat heb ik ook nog wel eens gezien, op Kindernet.
Op donderdag 14 augustus 2003 15:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:
een of andere Zweedse serie waarbij een meisje onzichtbaar kon worden door op haar navel te drukken
quote:HoeloeBoeloe! Lotte, Lotte where are you! (8)
Op donderdag 14 augustus 2003 15:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik keek altijd naar Airwolf, een of andere Zweedse serie waarbij een meisje onzichtbaar kon worden door op haar navel te drukken en de complete Private reeks.
op de zaterdagochtend zaten we dan om 7 uur voor de tv te kijken, was super !
En verder He-man en Thundercats... GI Joe ook... Ring Raiders (vliegtuigjes op een ring)... En toen ik iets ouder was Dommel en Inspector Gadget enzo...
En die oude tekenfilm r00len veel meer dan al die japanse crap die nu dagelijks op Fox Kids is... echt... al die series slaan NERGENS op.
Buur en Buur
Tjechische animatie serie op de VPRO.
In Living Colour
Komen talenten vandaan als de Wayans brothers, Jim Carey en Jennifer Lopez. Combinatie van muziek, dans en leuke sketches.
Was op de VPRO.
Sky Channel op zaterdagochtend
Met Inspector Gadget, Transformers etc.
Verder nog: A-Team, Dukes of Hazard, Freggles ... meer kan ik nu niet verzinnen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |