En ja hoor je raad het al ik bel op krijg ik een bandje met het verhaal dat ik beter op een later tijdstip kan terug bellen omdat het zo druk is smorgens om half 11 druk ja right het is zeker weer zo'n klote bedrijf wat je nooit kan bereiken en waar ik straks een tijdje aan vast zit. Ik hoef helemaal geen onderbroek voor 3.50 euro straks krijg ik er elke maand eentje voor 15 euro.
Maar goed iemand ervaring met dit bedrijf iemand ook die rommel gehad ? en hoe kom je er zo snel mogelijk vanaf.
Dit valt onder agressieve verkoopmethodes, dat mag niet.
en niet meer bellen e.d. daar verdienen deze oplichters ws hun geld mee
quote:idd gewoon opbellen en zeggen dat je nergens voor getekend hebt (heb ook wel eens een keer suske en wiske boeken gehad ofzo, met t verhaal dat er nog meer kwamen en een rekening, toen ik zei dat k in een studentenhuis woonde werd de telefoonniste in een keer niet meer vriendelijk, maar nix hoeven te betalen)
Op donderdag 14 augustus 2003 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
heb je ergens voor getekend?
Nee?
klaar dus.
quote:tnx ! even lezen.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:21 schreef Kemania het volgende:
http://info.omroep.nl/vara/kassahttp://info.omroep.nl/vara?nav=rkgiHsHzGHGkHrHmD
quote:Nee niks opbellen!
Op donderdag 14 augustus 2003 10:23 schreef Joz het volgende:[..]
idd gewoon opbellen en zeggen dat je nergens voor getekend hebt (heb ook wel eens een keer suske en wiske boeken gehad ofzo, met t verhaal dat er nog meer kwamen en een rekening, toen ik zei dat k in een studentenhuis woonde werd de telefoonniste in een keer niet meer vriendelijk, maar nix hoeven te betalen)
quote:Nee opbellen heeft geen zin naja ik schrijf wel een brief naar die knakkers dat ik die rommel niet wil. En stuur die lelijke onderbroek gewoon terug. Ik heb nergens voor getekend dat is waar.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:25 schreef DeWaasheid het volgende:[..]
Nee niks opbellen!
Donder die rommel weg en negeer hen. lees anderrs die bovenstaande link ff..
quote:Lul toch niet man
Op donderdag 14 augustus 2003 10:32 schreef SiGNe het volgende:
ik hoorde gister iets op het nieuws over dure 06-688 nummers (en er was nog zo'n nummer) die gewoon ¤1,- per minuut kosten.
De kosten konden zelfs oplopen tot ¤15,- per minuut!
Het gaat om 06-6 en 087 nummers.. die kunnen varieren van 0,50 tot 1,15 per minuut.
Als je wat wil vertellen, doe het dan wel juist.
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 10:35 schreef Bastard het volgende:[..]
Lul toch niet man
Het gaat om 06-6 en 087 nummers.. die kunnen varieren van 0,50 tot 1,15 per minuut.
Als je wat wil vertellen, doe het dan wel juist.
BDW iemand onderbroek kopen ( ding past me niet eens verdomme nee niet gepast verpakking dicht anders kan ik hem niet terug sturen ) maar hij is large en das te groot denk ik.
Ik krijg eerst de bestelde bundel.
Week later kwam de rest Ik opgebeld waarom ik ze heb gekregen. Toen begonnen ze een verhaal. Ik gezegd wat de afspraak was (ik had naam). Toen zeiden ze stuur maar terug. Dus de meuk naar het postkantoor gebracht. En die wilde dat ik betaalde...mooi niet, ik heb een afgiftebewijsje gehad en zij hebben de franko betaald.....
quote:kortom houden en doen alsof je gek bent...heb het zelfde gelazar gehad, je krijgt brieven t/m er staat morgen een deurwaarder op de stoep en daarna blijft het stil, ze hebben geen poot om op te staan...
Artikel 7:7 BW
1.
Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden (gratis dus.. ), tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.
2.
De toezending aan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze bestelde zaak met het verzoek tot betaling van een prijs, is niet toegestaan. Wordt desalniettemin een zaak toegezonden als bedoeld in de eerste volzin, dan is het in lid 1 bepaalde omtrent de bevoegdheid, de zaak om niet te behouden, van overeenkomstige toepassing.
3.
Indien de ontvanger in de gevallen, bedoeld in de leden 12, de zaak terugzendt, komen de kosten hiervan voor rekening van de verzender.
4.
Lid 2 is van overeenkomstige toepassing op het verrichten ten behoeve van een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze opgedragen dienst die niet een financiële dienst is.
quote:Ja is vaak hun eigen deurwaarderskantoor die brieven verstuurd en niets meer doet dan dreigen. Als je er in trapt is hun missie geslaagd en anders gaan ze op zoek naar een nieuw slachtoffer.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:43 schreef kamstra het volgende:[..]
kortom houden en doen alsof je gek bent...heb het zelfde gelazar gehad, je krijgt brieven t/m er staat morgen een deurwaarder op de stoep en daarna blijft het stil, ze hebben geen poot om op te staan...
quote:Waarom staat het er nou weer zo moeilijk uitgelegd?
Op donderdag 14 augustus 2003 10:43 schreef kamstra het volgende:[..]
kortom houden en doen alsof je gek bent...heb het zelfde gelazar gehad, je krijgt brieven t/m er staat morgen een deurwaarder op de stoep en daarna blijft het stil, ze hebben geen poot om op te staan...
quote:Tnx ik stuur dat ding gewoon terug dan ben ik er hoop ik vanaf overige zooi die ik krijg hou ik dan maar gewoon.
Op donderdag 14 augustus 2003 10:49 schreef Bastard het volgende:
Als aansluiting op TS http://www.consumentenbond.nl/nieuws/nieuws/269676?ticket=nietlid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |