abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12419262
Naar aanleiding van dit bericht:
Knoxville stopt met Jackass
quote:
Johnny Knoxville wil stoppen met Jackass na een meningsverschil met MTV, de muziekzender die het programma uitzendt. De MTV-bazen vonden dat een aantal stunts te ver ging en wilden deze dan ook schrappen uit het programma. Knoxville is woedend over de houding van de MTV-bazen, die gehoor blijken te geven aan de kritiek van veel politici. "De morele meerderheid van een stel mafkezen uit Washington is hard aangekomen bij MTV, wat weer hard aankomt bij ons. Nou, ze kunnen mijn rug op", aldus Knoxville.

"Ze geven niets om de show, alleen maar om hoe er tegen hen wordt aangekeken en hoe ze hun politieke carrière zo goed mogelijk kunnen uitbreiden. Ik wilde geen slappe, net-niet-show uitzenden, dus ik stop ermee. Ik hou teveel van de show om het halfbakken te doen." Het is nog onduidelijk of de andere leden zoals Bam Margera, Steve O. en Chris Pontius doorgaan met de show.

Mijn held en naamgever stopt ermee, bij deze bied ik de mogelijkheid tot condoleances
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_12419273
jammmer
pi_12419275
Goh...rot...maar dan gaan ze toch gewoon underground verder?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_12419299
Hij kan toch naar een andere zender?
pi_12419323
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:55 schreef Conflict het volgende:
Hij kan toch naar een andere zender?
Maar of de Jackass sfeer wel bewaard blijft als er mensen wel bij MTV blijven? Ik weet het niet.
pi_12419361
MTV.. de zender van "ooeeeh-kijk-eens-wat-we-nu-uitzenden-maar-verder-piepen-en-knippen-we-alles-weg" moet eens opbokken met dat hypocriete gedoe.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12419369
De grote massa is Jackass-moe. MTV ook.
uitgerangeerd
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_12419378
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:59 schreef Stefkuh het volgende:
MTV.. de zender van "ooeeeh-kijk-eens-wat-we-nu-uitzenden-maar-verder-piepen-en-knippen-we-alles-weg" moet eens opbokken met dat hypocriete gedoe.
Het begint idd steeds meer een typisch Amerikaans politically correct bedrijf te worden .
pi_12420829
Het zijn toch maar weer ALTIJD de allerbeste strakke progs die van de buis verdwijnen. En als we ons er niet tegen verzetten, hebben we straks alleen nog maar van die domme spelletjes op TV.

IK WIL AKTIE! JackAss, Tom Green Show, etc.! Mensen met LEF!

[URL=http://www.cu2night.nl/bartje078]Mijn leven ligt letterlijk op straat![/URL] & [URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=59362]Mijn FOK fotoboek![/URL]
pi_12420856
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:39 schreef Bart078 het volgende:
Het zijn toch maar weer ALTIJD de allerbeste strakke progs die van de buis verdwijnen. En als we ons er niet tegen verzetten, hebben we straks alleen nog maar van die domme spelletjes op TV.

Voor zoveel geld heb ik ook lef. Wat moet ik doen voor een miljoen, huh? Ik neuk alles, ik doe alles. (Behalve dingen met fatale gevolgen).
Houdoe en bedankt olé olé
pi_12420872
pluk een roos ofzo
pi_12420879
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:42 schreef schatje het volgende:
pluk een roos ofzo
Wat lief .
pi_12420886
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Wat lief .

Vind je dat echt??
pi_12420887
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:39 schreef Bart078 het volgende:

ja, precies, JackAss moet blijven
pi_12420889
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, precies, JackAss moet blijven

Dat ook wel weer ja.
pi_12420892
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:44 schreef schatje het volgende:
Vind je dat echt??
Hence the smiley
pi_12420906
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hence the smiley

Oke, dan is het goed.

Geloof ik .

pi_12420913
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:46 schreef schatje het volgende:
Oke, dan is het goed.

Geloof ik .

Het kwam gewoon niet echt gemeend op me over, en dat kan ik nu echt niet handelen, na dit afschuwelijke nieuws .
pi_12420921
tja, wordt een nieuwe nick bedenken, kerel...
pi_12420928
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:49 schreef Waxxer het volgende:
tja, wordt een nieuwe nick bedenken, kerel...
Hangt ervan af waar de echte nu dan mee gaat komen, als dat leuk is, dan hou ik deze nick. Zo niet, dan ga ik door als xXxbreezahboy-tjuhhhxXx ofzo.
pi_12420939
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hangt ervan af waar de echte nu dan mee gaat komen, als dat leuk is, dan hou ik deze nick. Zo niet, dan ga ik door als xXxbreezahboy-tjuhhhxXx ofzo.

Of schandknaap .
pi_12420960
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 02:52 schreef schatje het volgende:
Of schandknaap .

xXxschandknaapjuhhxXx dan .
pi_12422131
Huilie

pi_12423094
yessss

dat het maar naar een andere zender verhuist, we kunnen hier toch geen MTV ontvangen

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_12427220
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 08:51 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Huilie

Niet huilie, boosie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')