En dan is er nog een Amerikaanse NES die een ronding heeft bij het cartridge gedeelte. En dan ook nog de oldschool NES.
quote:Euh, je hebt gelijk, dit is de toploader:
Op maandag 25 augustus 2003 15:55 schreef Kiff het volgende:
Uh.....die wij in Europa kennen is geen toploader, maar toch echt een frontloader. Juist het zeldzamere type is de toploader. (en die heeft vrijwel niemand in Nederland)
Edit: LOL, eerst alles lezen dan pas posten . Ik laat het plaatje toch maar staan, dit is blijkbaar de US versie met de ronding.
quote:Die dingen zijn in Nederland volgens mij niet te krijgen (iig niet in een winkel). Ik heb er pas 1 besteld bij Lik-Sang in Hongkong. Kost $15 + $4 verzendkosten. 17 euro voor zo'n klotebitje
Op maandag 25 augustus 2003 14:24 schreef FreedonNadd het volgende:[..]
Haha
Denk dat je dit toch gemakkelijker koopt bij de ijzerwarenboer dan een gamebit of je moet verslaafd zijn aan onnozele blikken bij winkelpersoneel.
Maarja zoiets gaat toch niet stuk ofzo, en ze zijn errug handig
quote:Ik wil die ook!
Op maandag 25 augustus 2003 16:10 schreef RetepV het volgende:
Heeft iemand trouwens nog TWEE CD-i gamepad over?
quote:WHAAAAAA! Ik kijk in het Gamma krantje, en wat zie ik? http://www.gamma.com/elements/p06dga35j.jpg
Op maandag 25 augustus 2003 16:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:[GAMEBITS]
Die dingen zijn in Nederland volgens mij niet te krijgen (iig niet in een winkel). Ik heb er pas 1 besteld bij Lik-Sang in Hongkong. Kost $15 + $4 verzendkosten. 17 euro voor zo'n klotebitje
Op het webplaatje is het niet zo goed te zien, maar in het krantje ziet mijn scherpe oog volgens mij onder andere een reeks van 4 TriWing bits (voor de Nintendo Gameboys). Ook verschillende andere security bits. En, Mike (may he rest in peace), hoeveel moet dat dan wel niet kosten??!!? Well, Bill, 6.99 euro! Maar wacht! Wij doen er ook een kunststof cassette bij!
Dat zeg ik! Gamma!
Ik zie ook security torx bits, kan ik eindelijk mijn strijkijzer repareren .
Ik kan het niet goed zien, maar heel misschien zijn die bits onderin Gamebits (dwz. voor de NES en SNES). Ik laat het morgen weten, ga zo effe een setje kopen.
Edit:
Geen gamebits . Wel alle andere rare bits die ik ooit ben tegengekomen. Zeker handig om te hebben. Gelukkig had ik al een gemodificeerde schroevendraaier
.
In ieder geval kan ik nu tenminste mijn gameboy's openen zonder de schroeven te mollen.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 27-08-2003 12:08]
quote:Nee. Nintendo houd zichzelf altijd een slag om de arm qua uitbreidingsmogelijkheden. Wat je ziet is gewoon een databus direct naar de cpu/ppu (als ik het goed heb). De Snes, N64 en de Cube hebben ook van die dingen.
Op woensdag 27 augustus 2003 20:09 schreef Chrizzly het volgende:
Stomme vraag misschien, maar toen ik mijn NES universeel maakte toen zag ik een aansluiting aan de onderkant van de printplaat. Was deze oorspronkelijk voor de smallere cartridges?
Bomberjack, speel je met een ventje dat kan vliegen (maar niet heel lang) en dan zweven met zijn cape
Bommen pakken, en als je de volgorde van de brandende bommen afgaat dan krijg je extra punten
Space harrier, hier was ik selcht in, maar mijn broer was goed
Een ventje die vliegt en die een kanon onder zijn armen had en als je doodging en weer tot leven kwam had het zo'n fantastisch geluidje
quote:Bomberjack is een jas. Het spel heet BombJack. Tis op bijna elk platform wel minimaal 2x uitgebracht zo'n beetje...
Op donderdag 28 augustus 2003 02:20 schreef ASSpirine het volgende:
Weet niet of het al is vermeld, maar geen zin om te zoekenBomberjack, speel je met een ventje dat kan vliegen (maar niet heel lang) en dan zweven met zijn cape
Bommen pakken, en als je de volgorde van de brandende bommen afgaat dan krijg je extra puntenSpace harrier, hier was ik selcht in, maar mijn broer was goed
Een ventje die vliegt en die een kanon onder zijn armen had en als je doodging en weer tot leven kwam had het zo'n fantastisch geluidje![]()
quote:Ik had em op de atari gespeeld en het was leuk
Op donderdag 28 augustus 2003 10:34 schreef Khadgar het volgende:[..]
Bomberjack is een jas. Het spel heet BombJack. Tis op bijna elk platform wel minimaal 2x uitgebracht zo'n beetje...
Nintendo Game & Watch heiligdom. Eronder nog Duke Nukem en de Quake2 guy . En een lifter die het niet deed, waarschijnlijk omdat 'ie te slordig was
.
Ouder en niet zo populair. In de spiegel in de achtergrond zie je nog net wat dozen met daarin allerlei Amiga spul (iemand nog een A500 nodig? Ik heb er 3).
Moderne LCD games, wat moderne spelcomputers en daar onderop een paar computertijdschriften uit 1977/1978. Die consoles liggen daar omdat ik geen ruimte meer had .
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 30-08-2003 16:48]
Roger.
quote:SUPER WILD CARD EUROPE (conferted for U.S.A. custom)
Op zondag 31 augustus 2003 12:24 schreef Khadgar het volgende:
Koop maar een 2e hands euro snes. Easy stuff.En anders doneer je mij die wildcard
Made In Front Fareast Taiwan
MAGIC 3.5 DISK DRIVE
Made In Front Fareast Co. Taiwan
Year Of Purchase: 1994
Cost: 750,- (NDL guldens)
Edit, nee, niet pronken met je kopien
Ik ga die 2e hands aanschaffen. Toch, heb het een keer geprobeerd op eentje van Europese type, maar toen pakte íe niet. Zoals ik al zei moet op een of andere manier omgezet worden. en dat weet ik nu dus nog niet (hoe). Niemand ervaring mee??
Roger
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 01-09-2003 17:38]
Zodra ik dat ding aan zet en een spel wil spelen dan krijg ik netjes de waarschuwing te zien en vervolgens het alignment scherm.
Maar als dan daadwerkelijk het spel begint dan is het rechter scherm dus gewoon helemaal vaag. Het ziet er uit als gewoon storing, vage streepjes, geknipper. Dat is dus niet de bedoeling, terwijl het linker venster wel gewoon goed werkt.
Heeft iemand idee? Heb totaal 2 games en op beide games geeft ie deze vreemde storing.
Heb al met lucht geprobeert wat schoon te blazen.
quote:Beetje late reactie maar ja
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:36 schreef RetepV het volgende:
WHAAAAAA! Ik kijk in het Gamma krantje, en wat zie ik? http://www.gamma.com/elements/p06dga35j.jpgIk zie ook security torx bits, kan ik eindelijk mijn strijkijzer repareren
.
Ik kan het niet goed zien, maar heel misschien zijn die bits onderin Gamebits (dwz. voor de NES en SNES). Ik laat het morgen weten, ga zo effe een setje kopen.
Edit:
Geen gamebits
. Wel alle andere rare bits die ik ooit ben tegengekomen. Zeker handig om te hebben. Gelukkig had ik al een gemodificeerde schroevendraaier
.
In ieder geval kan ik nu tenminste mijn gameboy's openen zonder de schroeven te mollen.
Maar zo'n bitset is idd altijd handig, ook maar eentje halen vandaag
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 17:20 schreef Khadgar het volgende:
Wow man, jij kan je eigen GameOn expo beginnen
En ik heb vrijwel alles op rommelmarkten gekocht, voor een appel en een ei. Ook mijn spelcomputers heb ik voornamelijk op rommelmarkten gekocht. Alleen mijn ColecoVision niet, die was 30 euro (inc. verzendkosten) via Marktplaats, maar die was met 8 leuke games maar geen joysticks. Kon hem toch niet laten liggen. Bij de Platenkoning heb ik er 3 weken terug twee joysticks voor gekocht. 15 euro per stuk , maar ja, een ColecoVision zonder joysticks is natuurlijk niks
.
Van die Nintendo's heb ik alleen Donkey Kong, Oil Panic, Chef, Octopus en Fire Attack destijds voor de volle prijs gekocht. Voor de andere Nintendo's heb ik volgens mij hooguit 5 euro betaald op diverse rommelmarkten. Heel wat kleine jongetjes en meisjes 'afgezet' .
Voor die andere LCD spelletjes heb ik volgens mij gemiddeld niet meer dan 1.50 euro betaald. Sja, je bent verzamelaar of niet . Ik vind die Nintendo's erg leuk, maar die andere LCD spelletjes zijn echt vele malen obscuurder. Ook leuk om het contrast te zien tussen die goedkope LCD spelletjes en die van Nintendo. Die van Nintendo zijn ECHT geniaal, alleen Gakken komt kwalittief een beetje in de buurt.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 01-09-2003 12:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |