quote:Of de Tempel als niet-blanke natuurlijk. Kans is 1 op 4 dat je binnen komt als (normale) allochtoon zijnde.
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Probeer de Bollywood in Den Haag of zo maar binnen te komen als NL zijnde. Lukt je niet....
[Dit bericht is gewijzigd door nikk op 12-08-2003 10:10]
Die gasten vind ik meestal zwaar irritant in hun gedrag.
quote:Niet elke allochtoon is een Marokkaan of Antilliaan hoor.
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:10 schreef brotherlouie98 het volgende:
Een paar marokkanen in een tent is op zich niet zo erg, maar het liefst heb ik gewoon autochtonen om me heen.Die gasten vind ik meestal zwaar irritant in hun gedrag.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:55 schreef Solomon het volgende:
Ja, fijn. En je zou de kritiek eens moeten zijn als ze een "white-only" night organiseerden
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:52 schreef 60000 het volgende:Voor blanken? kijk dat is nou racisme..
Je mag heus wel feesten organiseren met als thema "Holland" of zo maar je mag geen mensen weigeren..
quote:Hey zo voelde ik mij ook toen ik 2x achter elkaar werd geweigerd bij Hollywood in R'dam, als half NLs zijnde, grappig joh
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Probeer de Bollywood in Den Haag of zo maar binnen te komen als NL zijnde. Lukt je niet....
quote:Lezen is niet je sterkste kant.
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Mag ik dan feestjes organiseren specifiek voor blanken?
.
quote:Een ervaring rijker .. nu weet je ongeveer hoe het voelt om elke weekend bij 95% van de plekken geweigerd te worden omdat je er anders uitziet.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:49 schreef Alulu het volgende:[..]
Hey zo voelde ik mij ook toen ik 2x achter elkaar werd geweigerd bij Hollywood in R'dam, als half NLs zijnde, grappig joh
[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 12-08-2003 12:15]
Soms wordt ze daar wel eens moe van.
quote:Dit zijn toch ook geen black only feesten? Dat er kaapverdische of turkse muziek gedraaid wordt, wil niet zeggen dat je als blanke niet naar binnen mag als je dat wilt neem ik aan.
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:55 schreef Solomon het volgende:
Ja, fijn. En je zou de kritiek eens moeten zijn als ze een "white-only" night organiseerden
quote:Zo zijn ze natuurlijk allemaal.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:16 schreef Hukkie het volgende:
Mijn vriendin gaat nog wel eens met vriendinnen stappen en als ze dan aan het dansen is dan komen ze bij haar dansen enzo. Dat is op zich niet erg, maar ze worden gelijk handtastelijk (handen op de heupen enzo) ze moet ze dan af en toe werkelijk van haar afslaan (bwvs).
quote:Nee hoor zeker niet, ben zelf ook niet zo. Maar veel van hen die gaan stappen, gaan om een "wijf te scoren". En ze gaan daar vrij ver in.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:20 schreef Polcor het volgende:[..]
Zo zijn ze natuurlijk allemaal.
quote:dat heb je dan toch aan je mede allochtonen te danken. De slechten verpesten t voor de goeden.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:15 schreef Chadi het volgende:[..]
Een ervaring rijker .. nu weet je ongeveer hoe het voelt om elke weekend bij 95% van de plekken geweigerd te worden omdat je er anders uitziet.
Maar om weer effe on topic te gaan. T zal wel weer op rotzooi uitlopen uiteindelijk.
quote:nee daar ga je als nederlander ook lekker op je gemak tussenstaan
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:18 schreef Ripley het volgende:[..]
Dit zijn toch ook geen black only feesten? Dat er kaapverdische of turkse muziek gedraaid wordt, wil niet zeggen dat je als blanke niet naar binnen mag als je dat wilt neem ik aan.
offtopic:
Het blijft altijd een moeilijke discussie
quote:Ik denk dat ik eerder naar zo'n kaapverdische avond zou gaan dan naar een Hollandse frans bauer en corry koningsavond.1 neger tussen allemaal blanken gaat toch ook prima? Waarom zou dat andersom dan niet kunnen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:30 schreef domolanglekker het volgende:[..]
nee daar ga je als nederlander ook lekker op je gemak tussenstaan
Als die lui massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van autochtonen, die immers niet zo'n strippenkaart krijgen, dan hoef je naar zo'n tent al niet meer te gaan als blanke. Als meisje kun je maar beter helemaal wegblijven.
Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar alleen blanken mogen komen.
quote:Ik zie liever dat lui zoals jij gewoon wegblijven. Je zorgt toch alleen voor discriminatie, vooroordelen en dat soort ongein.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:31 schreef Hammerhouse het volgende:
Ik zie liever dat die lui gewoon wegblijven. Ze zorgen toch alleen maar voor ruzie, ellende en dat soort ongein.Als die lui massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van autochtonen, die immers niet zo'n strippenkaart krijgen, dan hoef je naar zo'n tent al niet meer te gaan als blanke. Als meisje kun je maar beter helemaal wegblijven.
Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar alleen blanken mogen komen.
Als lui zoals jij massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van niet blanken dan WIL ik niet eens meer naar zo'n tent. Iedereen kan dan maar beter wegblijven.
Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar iedereen welkom is, ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras enz.
quote:En blanken doen dat natuurlijk nooit
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:20 schreef Polcor het volgende:[..]
Zo zijn ze natuurlijk allemaal.
quote:Haha, soms gaat dat gewoon niet. Kom regelmatig in discotheken en als er veel allochtonen zijn dan loopt het altijd uit de hand.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:47 schreef Castor het volgende:[..]
Ik zie liever dat lui zoals jij gewoon wegblijven. Je zorgt toch alleen voor discriminatie, vooroordelen en dat soort ongein.
Als lui zoals jij massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van niet blanken dan WIL ik niet eens meer naar zo'n tent. Iedereen kan dan maar beter wegblijven.
Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar iedereen welkom is, ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras enz.
Sommige eigenaren willen hun publiek gewoon een leuke avond bieden zonder dat meisjes worden lastig gevallen en er constant wordt geknokt. Die laten allochtonen dan ook lekker buiten en dat is een prima beleid.
quote:Ik vind het prima als het feit dat ze "eigen" feesten krijgen betekent dat ik ze minder tegenkom, kunnen ze lekker als allochtonen onder elkaar vechten.
Het speelt mee, erkent Buisman, dat allochtonen veel uitgeven. Vooral Antillianen, zegt de Rotterdammer Y. Elik, die voor deze groep feesten organiseert. ,,Wat je moet neerleggen voor extra beveiliging, omdat Antillianen vaker vechten, haal je er makkelijk uit.''
quote:Hier moet ik me bij aansluiten, na genoeg ervaring.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:51 schreef Hammerhouse het volgende:[..]
Haha, soms gaat dat gewoon niet. Kom regelmatig in discotheken en als er veel allochtonen zijn dan loopt het altijd uit de hand.
Sommige eigenaren willen hun publiek gewoon een leuke avond bieden zonder dat meisjes worden lastig gevallen en er constant wordt geknokt. Die laten allochtonen dan ook lekker buiten en dat is een prima beleid.
quote:Inderdaad. Veel mensen hebben genoeg meegemaakt. Dat is geen stigmatisering of discriminatie maar gewoon de harde waarheid.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:54 schreef StrayDog het volgende:[..]
Hier moet ik me bij aansluiten, na genoeg ervaring.
quote:Wat is "de harde waarheid"? Dat alle (uitgaande) allochtonen problemen veroorzaken?
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:56 schreef Hammerhouse het volgende:[..]
Inderdaad. Veel mensen hebben genoeg meegemaakt. Dat is geen stigmatisering of discriminatie maar gewoon de harde waarheid.
quote:Allochtonen weren puur omdat het allochtonen zijn = discriminatie. Klaar als een klontje.
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:51 schreef Hammerhouse het volgende:
-knip-
Die laten allochtonen dan ook lekker buiten en dat is een prima beleid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |