abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12374594
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Probeer de Bollywood in Den Haag of zo maar binnen te komen als NL zijnde. Lukt je niet....
Of de Tempel als niet-blanke natuurlijk. Kans is 1 op 4 dat je binnen komt als (normale) allochtoon zijnde.

[Dit bericht is gewijzigd door nikk op 12-08-2003 10:10]

pi_12374598
Een paar marokkanen in een tent is op zich niet zo erg, maar het liefst heb ik gewoon autochtonen om me heen.

Die gasten vind ik meestal zwaar irritant in hun gedrag.

pi_12374611
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 10:10 schreef brotherlouie98 het volgende:
Een paar marokkanen in een tent is op zich niet zo erg, maar het liefst heb ik gewoon autochtonen om me heen.

Die gasten vind ik meestal zwaar irritant in hun gedrag.

Niet elke allochtoon is een Marokkaan of Antilliaan hoor.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 10:13:32 #29
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_12374640
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:55 schreef Solomon het volgende:
Ja, fijn. En je zou de kritiek eens moeten zijn als ze een "white-only" night organiseerden
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:52 schreef 60000 het volgende:

Voor blanken? kijk dat is nou racisme..
Je mag heus wel feesten organiseren met als thema "Holland" of zo maar je mag geen mensen weigeren..

pi_12376321
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Probeer de Bollywood in Den Haag of zo maar binnen te komen als NL zijnde. Lukt je niet....

Hey zo voelde ik mij ook toen ik 2x achter elkaar werd geweigerd bij Hollywood in R'dam, als half NLs zijnde, grappig joh
X
pi_12376895
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:19 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Mag ik dan feestjes organiseren specifiek voor blanken? .

Lezen is niet je sterkste kant.
pi_12376956
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:49 schreef Alulu het volgende:

[..]

Hey zo voelde ik mij ook toen ik 2x achter elkaar werd geweigerd bij Hollywood in R'dam, als half NLs zijnde, grappig joh

Een ervaring rijker .. nu weet je ongeveer hoe het voelt om elke weekend bij 95% van de plekken geweigerd te worden omdat je er anders uitziet.

[Dit bericht is gewijzigd door Chadi op 12-08-2003 12:15]

dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:16:23 #33
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_12376971
Denk dat als er veel donkergroene medelanders in een tent zijn, dat de rest vanzelf wel afdruipt (een beetje afhankelijk van hoe ze zich gedragen). Mijn vriendin gaat nog wel eens met vriendinnen stappen en als ze dan aan het dansen is dan komen ze bij haar dansen enzo. Dat is op zich niet erg, maar ze worden gelijk handtastelijk (handen op de heupen enzo) ze moet ze dan af en toe werkelijk van haar afslaan (bwvs).

Soms wordt ze daar wel eens moe van.

There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_12377012
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:55 schreef Solomon het volgende:
Ja, fijn. En je zou de kritiek eens moeten zijn als ze een "white-only" night organiseerden
Dit zijn toch ook geen black only feesten? Dat er kaapverdische of turkse muziek gedraaid wordt, wil niet zeggen dat je als blanke niet naar binnen mag als je dat wilt neem ik aan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12377065
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:16 schreef Hukkie het volgende:
Mijn vriendin gaat nog wel eens met vriendinnen stappen en als ze dan aan het dansen is dan komen ze bij haar dansen enzo. Dat is op zich niet erg, maar ze worden gelijk handtastelijk (handen op de heupen enzo) ze moet ze dan af en toe werkelijk van haar afslaan (bwvs).
Zo zijn ze natuurlijk allemaal.
pi_12377149
Bij mij in de buurt hebben ze sinds een jaar ongeveer een aparte r&b zaal waar veel allochtone jongeren naartoe gaan. Sinds dat het apart wordt gehouden is er minder ruzie in de tent. Apartheid werkt blijkbaar wel.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:25:05 #37
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_12377176
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:20 schreef Polcor het volgende:

[..]

Nee hoor zeker niet, ben zelf ook niet zo. Maar veel van hen die gaan stappen, gaan om een "wijf te scoren". En ze gaan daar vrij ver in.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_12377256
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:15 schreef Chadi het volgende:

[..]

Een ervaring rijker .. nu weet je ongeveer hoe het voelt om elke weekend bij 95% van de plekken geweigerd te worden omdat je er anders uitziet.

dat heb je dan toch aan je mede allochtonen te danken. De slechten verpesten t voor de goeden.

Maar om weer effe on topic te gaan. T zal wel weer op rotzooi uitlopen uiteindelijk.

pi_12377272
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:18 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dit zijn toch ook geen black only feesten? Dat er kaapverdische of turkse muziek gedraaid wordt, wil niet zeggen dat je als blanke niet naar binnen mag als je dat wilt neem ik aan.

nee daar ga je als nederlander ook lekker op je gemak tussenstaan
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:30:13 #40
62715 DexXx
Ik weet het niet hoor Thommie
pi_12377274
Ik werk zelf in de horeca en heb geen problemen met buitenlandse jongeren of gewoon buitenlandse mensen... Wel zie ik dat over het algemeen (En das over het algemeen want er bestaan geen standaard buitenlanders of nederlanders) buitenlandse mensen op een andere manier feest vieren dan de nederlanders maar dat betekend niet dat die mensen gelijk vervelend zijn ofzo... Sterker nog ik moet bijna net zoo vaak drank weigeren aan een blanke dan aan iemand van buitenlandse afkomst... Wij doen er nooit moeilijk over. Alleen op bepaalde R&B avonden word er wel strenger gecontroleerd, omdat er welleens iemand is neer gestoken... Er zijn wel meer 'groepjes' op zo'n avond maar nogmaals niet iedereen is hetzelfde.

offtopic:
Het blijft altijd een moeilijke discussie

Waarom zegt men *de wekker gaat af* terwijl hij eigenlijk aan gaat?
pi_12377342
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:30 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

nee daar ga je als nederlander ook lekker op je gemak tussenstaan

Ik denk dat ik eerder naar zo'n kaapverdische avond zou gaan dan naar een Hollandse frans bauer en corry koningsavond.1 neger tussen allemaal blanken gaat toch ook prima? Waarom zou dat andersom dan niet kunnen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_12378612
Ik zie liever dat die lui gewoon wegblijven. Ze zorgen toch alleen maar voor ruzie, ellende en dat soort ongein.

Als die lui massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van autochtonen, die immers niet zo'n strippenkaart krijgen, dan hoef je naar zo'n tent al niet meer te gaan als blanke. Als meisje kun je maar beter helemaal wegblijven.

Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar alleen blanken mogen komen.

dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:47:33 #43
46275 Castor
pi_12379021
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:31 schreef Hammerhouse het volgende:
Ik zie liever dat die lui gewoon wegblijven. Ze zorgen toch alleen maar voor ruzie, ellende en dat soort ongein.

Als die lui massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van autochtonen, die immers niet zo'n strippenkaart krijgen, dan hoef je naar zo'n tent al niet meer te gaan als blanke. Als meisje kun je maar beter helemaal wegblijven.

Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar alleen blanken mogen komen.

Ik zie liever dat lui zoals jij gewoon wegblijven. Je zorgt toch alleen voor discriminatie, vooroordelen en dat soort ongein.

Als lui zoals jij massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van niet blanken dan WIL ik niet eens meer naar zo'n tent. Iedereen kan dan maar beter wegblijven.

Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar iedereen welkom is, ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras enz.

pi_12379032
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:20 schreef Polcor het volgende:

[..]

En blanken doen dat natuurlijk nooit
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:47 schreef Castor het volgende:

[..]

Ik zie liever dat lui zoals jij gewoon wegblijven. Je zorgt toch alleen voor discriminatie, vooroordelen en dat soort ongein.

Als lui zoals jij massaal naar die tenten worden gelokt, door middel van het discrimineren van niet blanken dan WIL ik niet eens meer naar zo'n tent. Iedereen kan dan maar beter wegblijven.

Ik hoop dat er nog discotheken over blijven waar iedereen welkom is, ongeacht godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras enz.

Haha, soms gaat dat gewoon niet. Kom regelmatig in discotheken en als er veel allochtonen zijn dan loopt het altijd uit de hand.

Sommige eigenaren willen hun publiek gewoon een leuke avond bieden zonder dat meisjes worden lastig gevallen en er constant wordt geknokt. Die laten allochtonen dan ook lekker buiten en dat is een prima beleid.

pi_12379198
quote:
Het speelt mee, erkent Buisman, dat allochtonen veel uitgeven. Vooral Antillianen, zegt de Rotterdammer Y. Elik, die voor deze groep feesten organiseert. ,,Wat je moet neerleggen voor extra beveiliging, omdat Antillianen vaker vechten, haal je er makkelijk uit.''
Ik vind het prima als het feit dat ze "eigen" feesten krijgen betekent dat ik ze minder tegenkom, kunnen ze lekker als allochtonen onder elkaar vechten.
pi_12379232
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:51 schreef Hammerhouse het volgende:

[..]

Haha, soms gaat dat gewoon niet. Kom regelmatig in discotheken en als er veel allochtonen zijn dan loopt het altijd uit de hand.

Sommige eigenaren willen hun publiek gewoon een leuke avond bieden zonder dat meisjes worden lastig gevallen en er constant wordt geknokt. Die laten allochtonen dan ook lekker buiten en dat is een prima beleid.

Hier moet ik me bij aansluiten, na genoeg ervaring.
pi_12379275
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:54 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Hier moet ik me bij aansluiten, na genoeg ervaring.

Inderdaad. Veel mensen hebben genoeg meegemaakt. Dat is geen stigmatisering of discriminatie maar gewoon de harde waarheid.
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:57:36 #49
46275 Castor
pi_12379322
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:56 schreef Hammerhouse het volgende:

[..]

Inderdaad. Veel mensen hebben genoeg meegemaakt. Dat is geen stigmatisering of discriminatie maar gewoon de harde waarheid.

Wat is "de harde waarheid"? Dat alle (uitgaande) allochtonen problemen veroorzaken?
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:59:39 #50
46275 Castor
pi_12379372
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:51 schreef Hammerhouse het volgende:
-knip-
Die laten allochtonen dan ook lekker buiten en dat is een prima beleid.
Allochtonen weren puur omdat het allochtonen zijn = discriminatie. Klaar als een klontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')